Tämä on keskustelu Autoilun ihanuus ja omistamisen tuska, Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kyllä se tuo "uusi", vm. -05 oleva Renault Megane nyt vituttaa. Aamulla akku jostain ihme syystä purkautunut tai kovan vesisateen ...
Kyllä se tuo "uusi", vm. -05 oleva Renault Megane nyt vituttaa. Aamulla akku jostain ihme syystä purkautunut tai kovan vesisateen takia jotenkin huonosti liitoksissa johonkin. Ei siis lähtenyt käyntiin. Ensi viikoksi varattu aika huoltoon jo edellisen vian takia, päästövalo päällä. |
Autoilla tekee, relluilla ei |
Noi uudet autot on kyllä saissee. Ihme ylimääräisiä vilkkuvaloja. Itsellä vilkkuu golffissa moottorin ohjaus ja päästövalo silloin tällöin. Autokorjaamolla sanovat, että juujuu tuo tänne, parempi korjata. Sit ne lyö piuhat kii ja toteaa, että rikki on, lado rahat tiskiin. Sit olet köyhä ja omistat rikkinäisen auton ja ihmettelet että eikös nyt jotain pitäis sitten korjata. No autokorjaamolla sanotaan, että ei he tiedä mikä siinä on rikki sillä se näyttäisi olevan kunnossa.?!?!? Tämän jälkeen tulee sitten se tuttava joka sanoo, että ne perkuleen valot nyt vaan pakkaa vilkkumaan. Jos se ei ole punainen valo, niin harvemmin hätää. Punainen värikoodi mittarissa on tarkoittaa sitä, että parempi jatkaa matkaa hinauksessa. Keltainen taas sitä, että joku korjaamo saa jättipotin satunnaisesta anturimittaus virheestä. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
Kyllähän nykyautot pirun herkkiä laitoksia ovat, paitsi Volvot. Ihan oikeasti, Volvo on kyllä sellainen peli, joka ei tielle jätä. Uskomattoman hyvälaatuinen merkki. Pieniä vikoja sun muita lapsuuksia ei löydy itkemälläkään, sillä Ruotsin poikien laadunvalvonta on nanometrin tarkkaa. |
Volvolla töissä oleva tuttu on kyllä ihan muuta mieltä. Itse ajaa volvolla ainoastaan siksi, että osaa korjata ne vaikka silmät kiinni ja osat saa halvalla. |
Jaa? Täältä päin löytyy -06 S80, joka ei ole kyllä pettänyt mihinkään suuntaan. Tosin suorasuihkutuksen pumppu levisi joskus, mutta sekin tosiaan vaihtui hujauksessa. Itsehän en kyllä ole mikään kokenut konkari autopuolella, että en voi mitenkään varmasti tietää, mutta ainakin minun näkökannastani on tuo Volvo paras perusauto jonka voi hankkia. |
Tällaista tekstiä kuulee melkein jokaiselta jollakin automerkillä töissä olevalta. Niin Bemarista ja Mersusta kuin Volvosta tai Fordistakin. Juuri se automerkki, jolla olet töissä, on jostain syystä paljon huonompi ja vika-alttiimpi kuin mikään muu merkki. |
Laadusta luo mielikuvaa juurikin se että suorasuihkutuspumppu vaihtuu hujauksessa. Kukaan ei kuitenkaan muista sitä, että osa oli perkeleen kallis ja työ maksoi hunajaa. Kukaan ei myöskään muista paljonko autossa oli kilsoja silloin kun osa hajosi (eihän sen vielä olisi pitänyt hajota) |
Joo toi päästövalo voi viitata lambda-anturiin. Jostain rellu-palstalta luin että vika voisi olla myös nokka-akselin asentotunnistimen anturissa (liekö sama kuin lambda-anturi). 23e on vikakoodin luenta paikallisella relluliikkeellä. En jaksa alkaa etsiä pikkupajoja paitsi jos on suurempi vika niin sitten vois viedä. |
Lambda-anturi on pakosarjassa (tai pidemmällä putksessa, riippuen autosta). Se haistelee pakokaasusta seoksia ja lähettää tietoa tietokoneelle joka korjaa tarvittaessa seoksia/sytytystä. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Siinähän sitä justiinsa liikutaan, kun ei opelilla kehtaa ajella. Taitaapi olla joku "iloinen" Opelin omistaja toisella puolella lankaa? |
Ps3 battlefield bad company player id.
EloPak_
Autojen merkkisota samanlaista kuin konsoleilla? Täytyypi tutustua joihinkin autoharrastusfoorumeihin, sieltä saisin Volvo-kommenteillani luultavasti bannit. |
BMW-taustaisella kerholla saat Volvo-kommenteilla suurruhtinaan tittelin taskuun melkoisen nopeasti. |
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
Ai ai, aikuiset miehet kinaavat autoista... vaatii tarkempaa tutustumista. |
Aaargh! Nyt tämä ketju näyttää siltä, että minä olisin perustanut autoilu aiheisen ketjun. Ja minä vihaan autoiluun liittyviä asioita paitsi ameriikan rautoja. Nooh, ihan hyvä että offtopic päätyi omaksi ketjuksi. |
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.