Tämä on keskustelu Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.), Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lion patukoita sai ainakin jokunen aika sitten laivalta sellaisessa säkissä missä oli minipatukoita. Silloin oli jo muistaakseni kaupoista hävinnyt joten ...
Lion patukoita sai ainakin jokunen aika sitten laivalta sellaisessa säkissä missä oli minipatukoita. Silloin oli jo muistaakseni kaupoista hävinnyt joten hyvällä tuurilla olisi vielä tuotannossa vaikkei meillä kaupassa näkyisikään? |
Kuukausi takaperin on cittareista hävinneet sipsit jonka nimeä en sitten muista kirveelläkään, mielestäni ne olivat holiday snackseja mutta cittari ei löytänyt sillä nimellä mitään, fleivoreja taisi olla useampaa, source creamia sun muuta, linkissä kuva kyseisiin tuotoksiin mutta nimi siis hukassa, pussi oli läpinäkyvä. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Näitä Turkin Pippuri hedelmänaperoita kaipaan. Siis sellasia mustia, hedelmänaperoitten muotoisia, jotain samankaltaisia taitaa löytyä tuosta Firewood pussista mutta näitä yksinomaan haluaisin. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Oliskohan vähän alle kymmenen vuotta sitten ollut viimeksi saatavilla keltaista Fenix limua. Nykyään saa tietääkseni vain sitä punaista (joka on myös hyvää) ja jotain sitruunanmakuista. |
PSN: NargatroN Peliplaneetta: Tube
Youtube kanavani
Koffin Amber olut. Siinä oli hyvä olut suomalaiseksi ison panimon tuotteeksi (sitä pystyi jopa kutsumaan olueksi toisin kuin suurta osaa suomalaisista kaljoista) joka vedettiin nopeasti pois markkinoilta huonon myynnin perusteella. Taisi olla liian erikoinen suomalaiseen makuun. Siinä käytetty Amarillo humala on ainakin minun mieleeni. |
Amiraali III-olut ja entisen Chymoksen riisisuklaa, siinä kaksi jota olen kaivannut takaisin jo pidempään. |
Olvin banaalimpparin haluaisin takaisin! |
Cool mehujäät takaisin ehdottomasti. Eli se missä oli suklaakärki, sen jälkeen keltaista ja sitten punaista mehujäätä. Niitä popsittiin kesäisin useita päivässä. |
Pastirol -karkit |
Pirkka rommileivoskeksit... Onko olemassa edes mitään vastaavaa? |
Vielä noin 10 vuotta sitten sai kaupasta Estrellan tekemiä sipsejä, jotka olivat muodoltaan kanankoipia (+ jokin toinen muoto/maku seassa). Näitä olen useasti kaivannut, mutta valmistus lienee lopetettu täysin ja nimeäkään ei enää muista |
PS3 320Gb + X360 Slim 250Gb + Sony KDL-40V5500 40" PS3 Pelit X360 Pelit
No siinähän ne juuri mitä kaipasinkin |
Minne kaikki speciaali mausteiset perunalastut on hävinny perus ruokakaupoista? |
Muokkaa allekirjoitusta