Tämä on keskustelu Kaivattavat kadonneet elintarvikkeet (limsat ym.), Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minua harmittaa mm. seuraavat tuotemenetykset mitkä on jo aikoja sitten lopetetettu: - noin litran muovipullo, kannessa hiekkaranta ja palmuja. En ...
Minua harmittaa mm. seuraavat tuotemenetykset mitkä |
Tsemppi-jäätelö oli hyvää, mutta valitettavasti ei vissiin tehdä enää. |
Varsinkin näitä tekis mieli: |
Bada Bing!
|
|
Mä kyllä kaipaan sitä Guarana limpparii, jota oli vielä pari vuotta sitten! |
Tais olla joku karvinen banaanilimppa. Eipä oo enään näkyny. |
Minä kaipaan ainoastaan Taffelin Grilli shipsejä. Nyyh, niitä ei enään mistään saa. Niin ja ennenkuin joku väittää että saa, niin tarkoitan sileitä. En poimullisia. |
Nyt pelaan:
|
Aika monia omiakin kaihokkeja on jo tullut täällä. Niistä erityisesti terva-pastirolien lopettaminen oli kansallinen häpeä. Asterix-päärynäjätskit olivat kivoja aikoinaan. |
se palmu jutska oli pina colada |
|
|
En muista nimeä, mutta sellaiset purukumit joiden mukana tuli dinosaurustatuointi. Itse purkat eivät olleet mitään parhaita, mutta se tatuointi oli sitä jotain. |
Mikäs se tämä on?
Pina colada oli kyllä aivan loistavan makusta. Tais muuten olla, että siitä joko tykkäsi aivan hulluna, tai vältti kuin ruttoa. Varmaan sen takia sen valmistus lopetettiin kun ei saanut suurta suosiota. Muistaakseni Olvi oli valmistaja. |
Last edited by Koala; 16.11.2002 at 17:51.
- Fanta Mandariini. Ainoa oikea Fanta! |
Ainoa asia jota todella kaipaan, on Taffelin San Diego -sipsit. Niissä oli sitä jotain |
-Griever
Turtles-purukumeja tuli syötyä niin paljon, että niistä saadut tarrat lähes peittävät vanhan sänkyni sivut. Aku ankan ja kumppaneiden limsoja tuli juotua aika urakalla, kun limsakoreja saatiin ilmaiseksi isäpuolen työpaikan toimesta |
Varma kuin Jorma!
-Frisco Guarana, tätä juotiin muutama vuosi sitten litratolkulla |
|
Last edited by Psychic; 14.11.2002 at 18:20.