4suosittelee
Tämä on keskustelu Salibandy, "Säbä", Floorball, Reikäpallo..., Muu keskustelu alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Eli siis, ketjun nimi on salibandy, joka kertoo kaiken oleellisen. Ketjussa voi kertoa joukkueista, maajoukkueesta, omasta "jengistä" ja kaikesta, joka ...
Eli siis, ketjun nimi on salibandy, joka kertoo kaiken oleellisen. |
KFin:in (ehkä) suurin MJ-fani, sekä (mahdollisesti) suurin Nokia-fanipoika
Salibandya on tullut harrastettua vähän vaihtelevasti elämän aikana. Nuoruusvuosina tuli osallistuttua lähinnä erilaisiin turnauksiin, ja yksi parhaista urheilumuistoista liittyykin turnausvoiton ratkaisemiseen jatkoajalla finaalissa. Eihän se nyt mikään maailmanmestaruus ollut, mutta onhan se makiata, makiata ratkaista elämässään edes jotain. |
Joo, hyvä etten ole ainoa, joka on pelannut tai pelaa salibandyä. |
Mä en juurikaan pelaa muuta kuin höntsyissä, tosipeleissä kuljen harmaa paita päällä ja pilli kädessä. Taas viikonloppuna pitäisi lähteä viheltelemään 3-divaria ja nelikymppisten seniorihumppaa. Harrastukseksi toi tuomarointi on tosi kiva, rahaa tulee niin että ranteita pakottaa ja pelaajat opettavat suomen kielen vivahteikkaimpia ilmaisuja. |
Tais olla Karhun hikinen umpilapainen Razzo. Tai sitten ikivanha Canadien, jonka merkistä en muista. Uusin maila on merkkiä Blast, mutta siitäkin meni intin lopussa lapa vähän rikki, kun kaverille lainasin. Ennen vanhaan noilla mailoilla tuli "kilpailtua" kavereiden kanssa enemmänkin, mutta ei sitä enää nykyään jaksaisi kummemmin välittää. Kunhan on joku keppi, jolla pökkiä palloa menemään. |
Joo, kiva, että "dumareitakin" löytyy. Vivahteekkampia ilmaisuja ilmaisevat pelaajat on hauskaa katseltavaa, ainakin maalivahdin näkökulmasta. Yks ihan hauska tilanne tuli viime kauden lopussa, kun pelattiin saman ikäluokan SSV:tä vastaan. |
Täältä löytyy myös yksi reikäpalloilija. Hyökkääjänä omimmillaan ja mieluusti laidassa jakelemassa namupasseja. |
Höntsäilymielessä pelailen sählyä kahdessa eri porukassa, eli ei mitään sarjatason palloa ja maalivahtejahan ei ole kummassakaan porukassa. Karppauksen, salin ja lenkkeilyn ohella on mukava ollut alottaa taas pelailu ja onhan tuosta jo pikkuinen touchikin löytynyt sitten yläasteen. Kompastuskiveksihän tässä muodostuu vieläkin se, että en ole pikakiitäjä, joten vähän hapottelee ravata pitempään pelanneiden kanssa, mutta kyllä se pikkuhiljaa tämäkin asia on alkanut tasoittumaan. |
Joskus on tullut lätkittyä puolitosissaan, eli ei mitään tosipelejä koskaan. Yläasteella taisi olla totisimmillaan. |
Oderint, dum metuant.
Laji jota tykkään pelata mutten jaksa kiinnostua. |
Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.
Täältäkin ilmoittautuu salibandyn harrastelija. Pelailen 5 divaria. Lisäksi mua voisi kutsua monitoimimiehheksi. Mä treenaan myös toisen vitosdivariseuran kanssa. Lisäksi tulee käytyä kuntosalilla pari kertaa viikossa. Vedän kesäisin omaa kesäliigajoukkuetta ja omat lapseni pelaavat salibandykouluissa. |
Mulla kans parin kauden verran kokemusta 5. divarista, tehtiin uusi jengi ihan tyhjästä ja lähettiin suorilta vitoseen pelaileen, turpaan tuli joka pelissä ja meidän joukkueen keski-ikä taisi olla jotai 13-14 kun muilla oli sielä päälle 20. Ite olin joukkueen vanhin aikoinaan. Pelasin puolustajana, koska ei mulla oikeestaa ollut väliä pelipaikasta ja hyökkääjiä oli niin paljon ettei kaikille herunu peliaikaa ja puolustajana sai sentään pelata koko ajan. Ite sählyä oon pelannu sen eri muodoissa sellaset 15 vuotta, joista kaks viimeistä tuossa divarissa. |
Nyt: Dragon Age: Origins & Awakening, F1 2011, Mass Effect 2 kokeilussa
OK, kolmas yritys kirjoittaa tämä viesti, onko jotain ongelmia, KFin? |
Terve, eli ollicas taas kirjoittelee LaPan kuulumisista. |
Juu eli et ole edes ainoa E1-poika.Täällä pelailen Heinolassa sentterinä ja voin kehua itseäni joukkueen parhaaksi aloittajaksi. |
Mukava kuulla, että on myös muitakin samalla "sarjatasolla" pelaavia pelureita, vaikka välimatka ei ole pienimmästä mutta ei suurimmastakaan päästä |
Juu siis sanoin,että ne hommat on jäänyt taakse.Ja itse olen kentällä puhunut vastustajalle vain juuri kotiturnauksessa aloituksissa sen saman tyypin kanssa ja kerran pelissä veskalle.Veska sanoi:Pois eestä,mä en nää mitää.No mähän siihen:Se on tarkotuski. |
Ei siinä tulkintaa tarvita. Toisen vaatteiden repiminen on kiinnipitämistä. Housujen kiskominen alas puolestaan sekä estämistä että vaarallista peliä. Maalinedustatilanteessa sitä on täysin perusteltua pitää epäurheilijamaisena käytöksenä. Ja tietysti jos hyökkääjä sattuu saamaan maalin edessä pallon ulottuvilleen samaan aikaan kun puolustaja kiskoo housuista, tulee tilanteesta myös rankkari. |