Tämä on keskustelu Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut), KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Janus Eli Xshavalla on kunnon säilöntäaineet käytössä. Juu, kyllä banaani säilyy ´ Nuo kaikki viestit lähti kivasti ...
Nyt pelaan:
Hienoa että olette sensuroineet nyt noita uutisia |
http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-os...autteista.html
(kauppapalaute lista)
Huh, rankan luokan toimintaa! Toisaalta en tiedä miten paljon te joudutte tekemään tätä ilmaista työtä joten... On kieltämättä tämän foorumin loistavimpia puolia, että häröilijöitä ei pahemmin ole. Miten teillä modeilla vaan riittää resurssit jos käyttäjämäärä vain jatkaa kasvuaan? |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
On toisaalta, mutta jos sallimme "röllejä" eli sellaisia kavereita jotka kirjoittavat viestejä liukuhihnalla ja niissä ei ole päätä eikä häntää. Niin useampi tälläinen kaveri, niin foorumi on aika sekaisin, eikä täällä olisi tämänkään vertaa järkeä. Ja kuitenkin Foorumi on tämän sivuston sielu. |
Nyt pelaan:
Kevyempänä välipalana: Steam-forumeille on tehty oikein opetusvideo, jossa kerrotaan, miten kannattaa keskusteluissa käyttäytyä: |
Mua alkaa jo hiukan kyrsimään lukea noita ihmisten affilinkkejä. Eikö Konsolifinin kannattaisi hankkia Play-Asian Banneri tuohon ylös jota kautta ihmiset voisivat sitten ostoksensa suorittaa? Menisivät sitten ainakin "Affit" yhteiseen hyvään. |
What is love? What is free love? What is love? Love is free Understand, understand the concept of love, Understand, understand the concept of love ...
Mikäs niissä kyrsii? Minusta ainakin on hyödyllistä lukea mitkä uutuuspelit saa halvalla honkkarista, kaikki kun eivät ole aluekoodittomia. Toki nuo affit pitäisi sääntöjen mukaan lukea linkeissä, mutta tämä ohje unohtuu helposti varsinkin kun se ei varsinaisesti ole sääntö joka kuuluu maalaisjärkeen... |
Siirsin kaksi ylempää postausta tänne X360-myyntitarjousketjusta, jotta asiasta voi käydä keskustelua. |
Hyvä, että siirsit, koska meinasin jo vastata tuonne. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Itse en tilaa tuolta.. Mutta periaatteessa tämä on mun huomio. |
Nyt rokkaa: Killzone 2 ja Savage Moon!
Mun mielestä noita linkkejä pitäisi jakaa vain rakkaudesta peleihin eikä vain omat affieurot silmissä kiiluen. Aluksi ei jurppinut kun vain muutamalla henkilöllä oli affinkeruut menossa mutta nykyään tuo on jo enemmän sääntö kuin poikkeus että samalla itselleen tavoitellaan etua. Joten alkoi jurppimaan, saattaa kyllä johtua juuri loppuneesta talvilomastakin |
What is love? What is free love? What is love? Love is free Understand, understand the concept of love, Understand, understand the concept of love ...
Menee rajusti OT:n puolelle, mutta voisiko joku selittää mitä nämä "affilinkit" käytännössä ovat? |
no kyl
Se on se perisuomalainen mentaliteetti: "eihän nyt kukaan muu saa tällaisesta hyötyä, jos en minäkään, perkele!" |
Tämän takia juuri en ymmärrä affilinkeistä kitisemistä: keneltä se on pois, jos toinen saa sentin tai kaksi kerrottuaan jostain tarjouksesta? Ymmärtäisin, jos linkin klikkaaja joutuisi tuon maksamaan, mutta ymmärtääkseni hinta on ostajalle sama, oli linkki affi tai ei. |
heh, minä en viimeksi jaksanut laittaa (hakea siis, kun olin jo tilauksen tehnyt viikonloppuna) edes linkkejä joten sanoin vain hinnan ja kaupan! |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Tietysti kaikilta kyseisessä kaupassa asioivilta. Kauppa toki lisää markkinointikulut omaan katteeseensa. |
Olen saanut jo puolet Sonysta kaltereiden taa.
Tehtävä jatkuu.