Tämä on keskustelu Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut), KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Eli tämän threadin tarkoitus on toimia kohtaamispaikkana niin käyttäjille kuin ylläpidolle koskien foorumin moderointia ja siloittaa näkemyseroja. Moderointi kun tunnutaan ...
Eli tämän threadin tarkoitus on toimia kohtaamispaikkana niin käyttäjille kuin ylläpidolle koskien foorumin moderointia ja siloittaa näkemyseroja. Moderointi kun tunnutaan nähtävän käyttäjien puolelta "tyrannimaisena vallankäyttönä, josta valittamisen/huomauttamisen/palautteen antamisen palkintona saa ikuisen bannin tänne ja koko muuhunkin Internetiin sekä lähiöbaariin" ja ylläpitäjien puolelta "laadun ja selkeyden parantamisena, että suurin osa ajasta voitaisiin keskittyä asiasta keskusteluun eikä väärinymmärrysten ja sekalaisen häiriöroskan selvittämiseen". |
8001050F :< | Ylläpito höllää kravattejaan | "Minusta Dessu on niin legenda-ukko, että gonzoilunkin voi hyväksyä. Se tuo piristävää vaihtelua saitille." - feldon
Loistavia modeja täällä. Niin kauan kuin keskustelu pysyy asiallisena, pitää modet näpit erossa ja kun jotain kährämää tapahtuu, on mode siivoilemassa (minun mielestä hyvällä tavalla) |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Ruusuja tältäkin suunnalta. Itseltäni ei muistaakseni ole lähteny yhtäkään viesti koskaan tällä foorumilla. Asiaa voi kyllä selittää todella vähäinen postauksien määrä täällä yleisillä keskustelualueilla. |
KonsoliFINissä on mielestäni parhaimmat modet ikinä. Peliplaneetassa on pari ylimiellistä, tiltissäkin on hyvät muttei yhtä hyviä kun täällä. Livegamersissa on saman vertaiset mutta LG ei kilpaile konsolifinin kanssa. Itse en tykkää ruusuista, joten annan kaktuksen. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Mielestäni loistavaa toimintaa moderaattoreilta, toivottavasti jaksatte jatkaa samaan malliin! |
|
Todella hyvät modut, ja KonsoFINkin on pysynyt asiallisena sivuna. |
Hemmetin hyvä moderointi ollut näillä sivuilla (jo vuodesta 2003), mutta olen ilmeisesti sen sortin puusilmä, että olen missannut sellaisen ketjun, missä ilmoitettaisiin mahdollisten bannin saaneiden nimet (vrt. jatkoaika.com) ja syyt... |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
|
|
Nyt pelaan:
|
You sell whatever you want, but don't sell it here tonight.
Kyllä täällä taitaa olla paras moderointi suomalaisista foorumeista. Itse annan pienen risun siitä, että helpomminkin saisi poistaa (varoittamatta) turhia viestejä tai offtopicit ketjuista. Tosin olen itsekin syyllistynyt OT:hen muutaman kerran ja niiden jatkuva seulominen on lienee aika mahdotonta. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
Last edited by XShava; 12.12.2006 at 10:35.
Nyt pelaan:
Mä ainakin ymmärrän Knightin bannin. Melkein kaikki viestit sillä on vittuilua tai piilovittuilua, varsinkin ylläpitoa kohtaan. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
|
|
|
Nyt pelaan:
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
Nyt pelaan:
Onkos täällä jaettavat banaanit pysyviä vai jotain määrämittaisia "lomia"? |
I gotta have more cowbell, baby!