Tämä on keskustelu Hyppivätkö pop-upit silmille?, KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sehän nyt on selvä, ettei kukaan tykkää pop-up-mainoksista ja emme mekään. Kaikesta huolimatta niitä tuntuu välillä sivuille tunkevan ja ongelman ...
Sehän nyt on selvä, ettei kukaan tykkää pop-up-mainoksista ja emme mekään. |
Last edited by Oliver; 14.06.2007 at 18:33.
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
No laitetaan tähän nyt, että kertaakaan ei ole pop-upia näkynyt näillä sivuilla. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Ei ole koskaa näkyny vilaustakaan |
NHL 09
Vihaan sitä etusivulla välillä olevaa Coca-Cola mainosta. Adblock tuohon kyllä auttaa, jos erikseen haluaa estää, mutta ei nuo mainokset tuossa muuten minua häiritse, olkoot vaan, pitäähän sitä nyt tällaisen sivujen jotain mainoksia tukea, että saatte ansaitsemanne rahan. |
Sama juttu mikä Arcanella...Mulla on tullut myös välillä jotain tonttui hyppii hakkujen kaa siihen ekan uutisen päälle.Laitan kuvan jos ne tulee viel.Ne ärsyttää |
Ei ole mainoksista tarvinnut kärsiä vuosiin, kiitos Adblockin. <3 |
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
Argh, mitä ihmeen mainoksia?! |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
Oikeesti Pibe! Näkyykö sulla tollaisia? Nyt kyllä saa joku kyytiä. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
|
Finnish Lions /// Last.fm
"Ihmettelen aina ihmisiä, jotka pystyvät elämään ilman hikeä ja pientä maitohappokierrettä" - Sakari Pietilä
Jos olette tosissanne, niin minun painttitaidot on tänään liian hyvässä kuosissa |
Ei oo mitään pop-up mainoksia näkynyt. Firefox, adblock plus, XP. |
-[zeroDignity]-
|
Eli tämmöinen on se mikä on pomppinut silmille. Koko ruudulla oli alkuun nytkin, mutta kuvan hetkellä ei. |
Pitäisi olla (kait) tuorein Internet Explorer ja ei noita korkkeja kestä erkkikään. Referessillä selviää tästä. |
Slay Radio - Go retro!
Ai joko se mehujäätä heilutteleva jääkarhu on häipyny?? |
Ei ole pomppinu mitään tai muutenkaan mitään häiritsevää näkynyt sitten sen koko ruudun Oblivion-mainoksen. Kiitos adblockille tästä. Muutenkin Konsolifinin etusivu näyttää mulla oikein miellyttävältä: |
-=pelimies on erimies=-
Mjoo, se Oblu-show tuskin tulee toistumaan... |
Mulle ei ainakaa oo ikinä tullu edes noita kokois korkkeja pomppimaan tohon ruudulle. |
|
Multiplatform-pelien uusi alue KonsoliFINissä (Beta)
Ilmianna asiaton, sääntöjen vastainen tai muuten vain erikoinen uutiskommentti täällä.
H-townille ja meille mainokset toimittaa kolmas osapuoli ja ainakin me olemme erityisesti kieltäneet pop-uppien pyörittämisen sivullamme. |