Tämä on keskustelu Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: KPtja jätkä on tänään liittynyt jäseneksi ja heti saanut hyvät kähinät aikaiseksi Ei täällä kukaan sua yritä määrätä pelaamaan millään ...
KPtja jätkä on tänään liittynyt jäseneksi ja heti saanut hyvät kähinät aikaiseksi |
Nyt on melkein täysin aiheen vierestä: |
No pistänpä nyt viestini varmuuden vuoksi tänne eli aikaisemmin tänään olin GoW3 threadissa vastannut toisen henkilön kommenttiin ja poistanut quotesta turhat pois mutta viestini oli näemmä poistettu. Se mikä teki siitä hölmöä että sinne oli ilmestynyt vastaava viesti kuin minulta mutta pidemmällä quotella. Eli kukas nyt täällä pompottelee vai onko otettu uutisoitu käytäntö ihan käyttöönkin? |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Tunnustan. Se olin mie. Selasin foorumia kännykällä, ja silmäni rekisteröivät kaksi niin samansisältöistä vastausta samaan kysymykseen, että tuttuun tapaan poistin jälkimmäisen tarpeettomana. Eli sinun viestisi oli se myöhempi vastaus, ja käyttäjä Juhako ehti vastata siis ensin. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Mä oon tajunnu laittaa jo pari jeesuspeliä sitten Stammyn ja Joohanhin ignorelistaan nimenomaan siksi että noita hypeketjuja pystyy edes lukemaan.. Ei henkilökohtaista vaan ihan puhdasta oman mielenterveyden ylläpitoa.. Ärsyttää sitten vaan muissa ketjuissa klikkailla "näytä viesti" poikien kohdalla aina erikseen. |
Pommi Kone #73 Organic butchers (LT) & Karhut (Mur)
En pysty, koska en halua viedä teidän (fani)poikuuttanne. |
Ihan miten vain, kyllähän sinäkin jo olet myöntänyt vaikka mitä omasta hypekäyttäytymisestäsi, joten siellähän se sinun omissa viesteissäsi se perustelukin on. Tuskin se sinullekkaan yllätys on että se joitain ihmisiä voipi silittää vastakarvaan. Muissa ketjuissa ei teidän kanssa sellaista ole, ja siellä tuleekin ihan järkisettiä.. en sitten tiedä mikä hypestä tekee sellaista, liekkö uuden pelin odotuksen tuskaa? |
Ok, ymmärrän kaiken. Tahdon kuitenkin muistuttaa, että asiallista ja informatiivista kamaakin mahtuu paljon lukuisten viestien sekaan. Tämä nyt vain puolustuksekseni julkisesti, ettei jää mielikuvaa, että kaikki viestini olisivat turhaa hypeä edes hypeketjuissa. |
Meille ei makseta hauskana olemisesta. Itse asiassa meille ei makseta ollenkaan. On vain tuo Ylläpidon Kurkku, joka pitää tunkea hanuriin ennen kuin saa tarttua moderointityökaluun. Muuten voitaisiin tuntua liian leppoisilta kavereilta. |
Suoraan sanottuna vedätte hypetykset taivaallisiin lukemiin ja kaikki muut pelit on paskaa. Sitten koitatte vedetsilmissä "käännyttää" muita joko ostamaan peliä tai boikotoimaan sitä. Hauskimpana esimerkkinä Joohanhin MW2 keskustelut. Ulkopuolisen lukiessa noita teidän viestejänne, vaikuttavat ne 5 vuotiaan kirjoittamilta oli ne sitten huumorilla kirjoitettu tai ei. Yleensä juuri teidän viestinne ovat myös suistaneet keskustelut aivan pöpelikköön. |
Ompahan tällekin ketjulle viimein käyttöä. |
Omalta osaltani voin sanoa, että kyllä teidän kaltaisten fanittajien hehkuttelua on johonkin pisteeseen asti ihan viihdyttävää seurata. Mutta kun tarpeeksi kovasti huiskii, läiskähtää välillä yli - niin kuin tänään kävi. Ei se ole kuitenkaan niin vakavaa, kuin ehkä miltä näyttää (eli aletaan huudella jotain "sensuurista", vaikka siitä ei mitenkään ollut kyse). |
Last edited by Rottamopo; 05.05.2010 at 20:38. Syy: Lainausta siivottu.
Melkein tekis mieli ottaa pojat nyt parin kuukaiden tms. ajan jälkeen jo pois sieltä, välttää sitten itse vaan noita hypeketjuja. Ei muuten mutta se on aivan hemmetin rasittavaa klikkailla koko ajan "näytä viesti" nappulaa, jopa rasittavampaa kuin ylihypetys. |