Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 27 / 27 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1718192021222324252627
Näytetään tulokset 521 - 530 / 530

Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Tämä on keskustelu Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Raipe1 No parannetaan: Toisaalta hienoa nähdä, että melkein-maisteritkin pystyvät kaksinaismoralismiin. Minulla taas ei ole suurtakaan ONGELMAA näiden ...

Jäsen Samantha:n Avatar
    Paikka
    Lahti

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Lainaus Viestin lähetti alunperin Raipe1 (Näytä viesti)
    No parannetaan:

Toisaalta hienoa nähdä, että melkein-maisteritkin pystyvät kaksinaismoralismiin.
    Minulla taas ei ole suurtakaan ONGELMAA näiden kielinatsien kanssa. En mene joka ketjuun valittamaan kuinka he siellä sättivät muita kieliopillisista vioista. 8)

Kielinatsit taas tekevät juuri tätä.
    Paavi Fangirl.

Jäsen

Vastaus: Gran Turismo 5 - ongelmat, bugit ja muut valituksen aiheet

Lainaus Viestin lähetti alunperin TT-2k (Näytä viesti)
    PSN tarjoaa aina tietystikin uusimman mahdollisen päivityksen, mutta tietyissä tapauksissa (kuten esim. GT5) joutuu lataamaan myös kaikki ne aiemmatkin päivitykset siinä samalla kertaa. Siirrettävää dataa on niin paljon, että hitaalla yhteydellä lataaminen kestää useita tunteja. Tosin jos se ei tunnu siitä mihinkään etenevän, kannattaa tylysti keskeyttää lataus ja yrittää uudestaan.

PS. Kannattaa opetella hyvin pian latomaan virkkeiden alkuun isoja alkukirjaimia, tai vihainen moderaattori pistää korttia viestien heikosta kirjoitusasusta.

eipä ole aikasemmin tästä mainittu kun kävin muutamalla sivulla niin monet aloittavat pieniillä kirjaimilla jutun.saa valittaa minulle kun tästä mainitsin.

KonsoliFIN Toimitus TT-2k:n Avatar
    Paikka
    Kerava / IRK-reinotodellisuus
    Gamer IDt

Gamertag: TriKuiva PSN ID: TT-2k

Lainaus Viestin lähetti alunperin gargo (Näytä viesti)
    eipä ole aikasemmin tästä mainittu kun kävin muutamalla sivulla niin monet aloittavat pieniillä kirjaimilla jutun.saa valittaa minulle kun tästä mainitsin.
    Tämä varmasti kuulostaa nyt ylimieliseltä ja elitistiseltä, mutta KonsoliFIN ei halua olla kuin muut. Rima on nostettava korkeammalle, ja yksi tärkeä osa siinä on koettaa pitää huoltaa siitä, että viestit ovat muutakin kuin heikolla ulkoasulla olevaa "chattikieltä".

Niin kuin on lukemattomia kertoja sanottu, Ruuneperi ei tarvitse olla, mutta ihan nuo kirjoittamisen perusasiat on syytä hallita. Laiskuus tai "näin muuallakin saa tehdä" ei kelpaa tekosyyksi siihen, että aloittaa virkkeet pienellä kirjaimella tai esim. käyttää hymiötä pisteen korvikkeena virkkeen lopussa.
    JayAr, PurpleHaze, Maickkeli ja 1 muuta jäsentä suosittelee tätä viestiä.

Jäsen
    Paikka
    Hki

Lainaus Viestin lähetti alunperin gargo (Näytä viesti)
    Mutta eikö se ole mukavampi itsellekin kirjoitella niin, että perusasiat ovat kunnossa ja saat viestisi helpommin perille? Voihan siinä käydä jopa niin, että hutiloitu kirjoittelu "jää päälle" ja kirjoitat samalla tavalla 10 vuoden päästä (jolloin se voi tuoda jo oikeitakin ongelmia työpaikoilla yms).

Ja onko siihen joku erityinen syy miksi haluaisit aloittaa väkisin lauseet "pienellä" ja laittaa ne yhteen putkeen kuten nyt teet? En ainakaan keksi yhtään järkevää syytä moiseen.
    PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
    "Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto

Jäsen tOn1ni:n Avatar
    Paikka
    Eteläpohjanmaa

Ok sitten niin, tartutaas tähän. Minua ärsyttävät mainokset foorumin tekstilaatikoiden reunassa. Tekstien muotoilu menee joskus niiden takia ihan pilalle.
    Vähänkin ruutua zoomatessa lainaukset saattavat alkaa näyttää jopa tältä:

Main
    okse
    t ov
    at
    min
    ulle
    ylit
    sep
    ääs
    emä
    tön
    ong
    elm
    a
    Joten mainosten sijoitteluun foorumilla parannusta!

EDIT: Ja kyllä, minulla on pieni 19" näyttö, joka tämän ongelman aiheuttaa. Mutta foorumin ei pitäisi syrjiä niitä joilla on pienempi.
    Ostolistalla nyt: TYHJÄ KOHTA (Rahat loppu, päivitetty 31. tammikuuta 2011) (Kauppapalautteeni)

KonsoliFIN Webmaster XShava:n Avatar
    Blogahduksia
    2
    Gamer IDt

Gamertag: XShavaFI PSN ID: XShava

Lainaus Viestin lähetti alunperin tOn1ni (Näytä viesti)
    Minua ärsyttävät mainokset foorumin tekstilaatikoiden reunassa. Tekstien muotoilu menee joskus niiden takia ihan pilalle.
    Käytän vBulletin omaa mainostensioittelua, mutta valitettavasti tuo bugittaa. Eikä softan tekijä ole saanut sitä korjattua. KonsoliFINillä taas ei ole sellaista koodaria jolla olisi aikaa tuohon ongelmaan tutustua. Tästä johtuen umpikujassa ollaan, kunnes vBulletti korjaa tuon. Tai KonsoliFIN löytää oikeasti koodarin jolla on aikuisten oikeesti aikaa ihmetellä sivustoa.

Ärsyttävä Bugihan tuo on.
    Last edited by XShava; 25.11.2011 at 23:12.
    Nyt pelaan:

Jäsen Isaaru:n Avatar
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: Isaarou

Vastaus: Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty)

Tämä, kuten myös lainaamani viesti, sopinee NHL 12 -keskustelua paremmin tänne.

Lainaus Viestin lähetti alunperin Mifoni (Näytä viesti)
    Sinänsä aika kornia, että olet sitä mieltä, että multa meni tuon viestin idea ohi. Itse sitten laitat mulle kuitenkin juuri sellaista viestiä, jollaisia Szuper ei ilmeisesti haluaisi näissä keskusteluissa nähdä.

Ehkä olen myös siinä asiassa sokea, kun en ymmärrä, mitä sulle ensinnäkään kuuluu mun ja Szuperin väliset keskustelut. Mutta kukin tyylillään...
    Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat pelin virheistä. Tähän vastasit seuraavasti: "Onko silloin vastarannankiiski, jos ei keksi mitään valittamista pelistä? Onko tämä ketju tarkoitettu vain EA-kriittisille kommenteille?" Mielestäni se siis ei ole vain minun mielipiteeni, että ymmärsit viestin väärin, vaan ihan tosiaankin ymmärsit Szuperin viestin väärin. Itse kirjoitan pelistä niin positiivisia kuin negatiivisiakin asioita, ja vaikka en kirjoittaisikaan, niin ei sillä olisi mitään väliä sen kannalta, kuka ymmärsi viestin sisällön oikein ja kuka väärin.

Julkisella keskustelualueella jokainen saa ottaa kantaa mihin viestiin tahansa. Yksityisviestit ovat erikseen.

Oman viestini pääpointti oli muutenkin se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia. Se on ihan fakta, josta ei pääse yhtään mihinkään. Väärinkäsitystäsi kommentoin vain siinä sivussa, kun kerran kyseistä viestiäsi lainasin jo muutenkin.
    Let's Go Flyers!

Jäsen
    Paikka
    Pori
    Gamer IDt

PSN ID: Mifoni

Lainaus Viestin lähetti alunperin Isaaru (Näytä viesti)
    Tämä, kuten myös lainaamani viesti, sopinee NHL 12 -keskustelua paremmin tänne.

Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat pelin virheistä. Tähän vastasit seuraavasti: "Onko silloin vastarannankiiski, jos ei keksi mitään valittamista pelistä? Onko tämä ketju tarkoitettu vain EA-kriittisille kommenteille?" Mielestäni se siis ei ole vain minun mielipiteeni, että ymmärsit viestin väärin, vaan ihan tosiaankin ymmärsit Szuperin viestin väärin. Itse kirjoitan pelistä niin positiivisia kuin negatiivisiakin asioita, ja vaikka en kirjoittaisikaan, niin ei sillä olisi mitään väliä sen kannalta, kuka ymmärsi viestin sisällön oikein ja kuka väärin.

Julkisella keskustelualueella jokainen saa ottaa kantaa mihin viestiin tahansa. Yksityisviestit ovat erikseen.

Oman viestini pääpointti oli muutenkin se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia. Se on ihan fakta, josta ei pääse yhtään mihinkään. Väärinkäsitystäsi kommentoin vain siinä sivussa, kun kerran kyseistä viestiäsi lainasin jo muutenkin.
    Jormis

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]
    On kyllä aika naurettavaa väittää, että pelissä ei ole Momentumia. Jos niin väittää niin kyllä pitää vaihtoehtoisesti rakastaa tätä peliä ja EA:ta hyvin syvästi, tai olla töissä EA:lla..

Samaa mieltä myös minä.

Keksikääs välillä jotain muuta...tappelusivustot on muualla,täällä jokanen voi ilmaista mielipiteensä mut muutamat (omalle mustalle listalle jo 3kpl) henkilöt tulevat vaan nimenomaan vastarannankiiskiksi tänne,eli etsivät virheitä kuin saisivat siitä rahaa tai jotain muuta arvokasta ?
    Saako joku tosiaan tyydytystä toisen mollaamisesta tai sanojen suuhun laittamisesta,tai siitä et osaavat puhuttaa jotkut pussiin niin paljon että viitsivät edes tulla jauhamaan sitä tänne?? kertokaas nyt asiantuntijat....
    ja tämähän on vain kysymys.
    Tuossa vähän laajemmin siitä mihin perustan oman mielipiteeni. Eli itse siis olin/olen sitä mieltä, että pelissä ei ole mitään Momentumia. Joka siis on Szuperinkin mielestä naurettava väite. Jos olet yhtään enempää lukenut sitä ketjua niin ehkä olet huomannut, että aika suuri osa porukasta keksii koko ajan jotain vikoja pelistä. Itsellä peli on toiminut loistavasti. Mutta se ei ilmeisesti ole mullakaan voinut toimia, kun sehän on "fakta" että pelissä on paljon ongelmia. Eli kuulun siihen todella pieneen vähemmistöön, joilla ei ole pelistä huonoa sanottavaa. Olen myös välillä viesteissäni tarttunut toisten henkilöiden virheisiin viesteissään, jos olen ollut asiasta täysin eri mieltä.

Szuper kutsui viestissään vastarannan kiiskiksi varsin yksiselitteisesti henkilöitä, jotka viesteissään hyvin pitkälti vain valittavat virheistä. Ei siis kirjoittanut pelin virheistä. Kantasi on PELIN virheistä. Oma kantani on TOISTEN HENKILÖIDEN KIRJOITTAMISTA virheistä. Omaan kantaani viittaa sekin, kun Szuper heti perään jatkaa: Saako joku tosiaan tyydytystä toisen mollaamisesta tai sanojen suuhun laittamisesta,tai siitä et osaavat puhuttaa jotkut pussiin niin paljon että viitsivät edes tulla jauhamaan sitä tänne?? Voi olla, että Szuper tosiaan siinä hyppäsi heti eri aiheeseen, mutta epäilen.

Mielestäni perustelin aika hyvin, miksi Szuper tai joku muu, voisi sanoa mua vastarannankiiskiksi. Mutta tosiaan vaan kyseinen henkilö itse tietää, että kumpaa vaihtoehtoa tarkoitti.

Se, että NHL 12:ssa on paljon ongelmia on MIELIPIDE, eikä FAKTA, josta ei pääse yhtään mihinkään.

Jäsen rockNrolf:n Avatar
    Paikka
    Espoo, Finland, Finland
    Blogahduksia
    2
    Gamer IDt

PSN ID: rockNrolf_

Vastaus: Ridge Racer: Unbounded [PS3/X360]

Lainaus Viestin lähetti alunperin TeRm0z (Näytä viesti)
    Joo-o ei näköjään saa arvostella/heittää sarkastisia viestiä TeRmOz:n arvostelusta tai itse pelista tai TeRmOz tulee ja poistaa viestit.
    PS3:ssa pyörii nyt: Ghost Recon Future Soldier beta, Skyrim, Uncharted 3, Ridge Racer Unbounded. Listalla: Ghost Recon Future Soldier, Dirt Showdown. BF3 Stats
    Samsung 46" 3D Full HD / Sony STR-DG520 -viritinvahvistin / Jamo A 102 HCS 5.1 -kaiuttimet/sub 200 / Sony Playstation 3 80 GB / Nintendo 64

KonsoliFIN Toimitus TeRm0z:n Avatar
    Paikka
    Seinäjoki
    Gamer IDt

Gamertag: TeRm0z PSN ID: Termoz_Fin

Vastaus: Ridge Racer: Unbounded [PS3/X360]

Lainaus Viestin lähetti alunperin rockNrolf (Näytä viesti)
    Joo-o ei näköjään saa arvostella/heittää sarkastisia viestiä TeRmOz:n arvostelusta tai itse pelista tai TeRmOz tulee ja poistaa viestit.
    Ensinnäkään et lainannut viestiäni tai kommentoinut arvosteluani millään lailla poistetussa kommentissa, joten tuo on aika kaukaa haettu salaliittoteoria. Viestistäsi tuli RBP toiselta käyttäjältä, minkä vuoksi se ylipäätään kiinnitti huomion ja lähti poistoon. Poiston syynä yksinkertaisesti, ettei se tuonut yhtään mitään lisäarvoa Ridge Racer -keskusteluun, vaan sisältönä oli yhden virkkeen heitto koskien Dirt Showdownia.
    Last edited by TeRm0z; 26.04.2012 at 12:46.

+ Vastaa viestiketjuun

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi