Tämä on keskustelu Henkilökohtaiset avautumiset (jotka eivät kuulu ketjuihin joissa ne on esitetty), KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Olemme ylläpidon puolella jo jonkun aikaa ounastelleet, että tämän tyyliselle ketjulle saattaisi olla tilausta. Nykyisellään useammassa ketjussa on näkynyt materiaalia, ...
Olemme ylläpidon puolella jo jonkun aikaa ounastelleet, että tämän tyyliselle ketjulle saattaisi olla tilausta. Nykyisellään useammassa ketjussa on näkynyt materiaalia, joka kuuluisi periaatteessa tämän ketjun piiriin. Alla tarkempaa selvennystä tämän ketjun luonteesta ja siitä mitä tänne on suositeltavaa kirjoittaa. |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
http://www.konsolifin.net/bbs/muu-ke...eskustelu.html |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Eipä oikeastaan. Eron huomaat selkeimmin kun katsot kyseiseen ketjuun tulevaa keskimääräistä viestiä ja vertaat niitä Risu & ruusu -ketjun offtopiciksi levinneisiin keskusteluihin. Tämä ketju on tarkoitettu siis paikaksi, johon tuolta moderointipalautteesta voi siirtää viestejä, jotka eivät enää aiheeseen oikeastaan kuulu. |
Näinkö piti sanoa? |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Jos henkilöillä on tarvetta avautua muille niin kannattaisi varmaan ensin katsoa peliin ja mietiskellä onko omassa toiminnassa jotain joka aiheuttaa ongelmia eikä heti avautua ja pistää syyn toisen niskaan. |
PS3 pelini [Myynti/Osto/Vaihto]
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
No minä en edes halua muistaa. Sinulla, kun yksilönä ei ole valtuuksia kertoa minulle, toiselle yksilölle, mikä on oikeaa pelaamista. Pelissä on pelintekijöiden asetama tavoite voittaa pelejä. Kunnioitan tätä. Sen jälkeen kaikki pelintekijöiden mahdollistamat keinot ovat täysin vaapaat, kun pyrin tähän. Puukotan aidat, ammun mortar striket, ihan mitä vain mieleen tulee että voitan pelin. Jos aidan puukotus ei ole sallittu keino, on pelintekijöiden tehtävä poistaa se pelistä. Tai jos joku muu toiminta ei ole enemmistön pelaajista/pelintekijöiden mieleen on pelintekijöiden tehtävä säätää tätä ominaisuutta. |
Provo tai vain puhdas mielipide ... so not. Näkökulmiin tämä perustuu kuten kirjoittaja mainitsi. |
|
Ei tietenkään. Enkä ihmettelekkään. Minua ei vaan voisi vähempää kiinnostaa se. Kannan tietenkin mitkä tahansa seuraukset omalla toiminnallani on. Se ei myöskään estä tekemästä "sopimuksia" pelaajakaverien kanssa tms. Jos lupaan jotakin niin tietenkin noudatan sitä. |
Huoh, tällästä moskaa niin kauniina krapula-aamuna. Äläpäs nyt käy keulimaan silti - vaikka ostit pelin ja maksoit siitä varmasti sen 75e anttilaan, niin ei se sinua oikeuta millään tapaan tekemään pelillä ihan mitä haluat. Sinulla toki on moraalinen oikeus tehdä pelillä montaa eri asiaa, mutta samalla myös velvollisuus olla rikkomatta muiden pelaajien oikeuksia. Eli karkeasti jaettuna, jos pelaat yksinpeliä niin puukota aitoja ja ammu vaikka kallion läpi nii paljon kuin haluat, mutta kun siirryt moninpeliin lopeta se glitsien etsiminen ja pelaa 'niin kuin kuuluu'. |
No sieltähän näin lumisateisena työpäivänä irtosi melko suuria vätteitä. |
Jos sinulla on oikeus pelata peliä miten haluat, on sama oikeus myös minulla. Jos haluan käyttää oikeuttani pelata peliä niin, että siinä ei käytetä glitsejä - ja sinä olet toisella puolella glitsaamassa, rikot minun oikeuksiani samalla kun pilaat peli-iloni. Comprende? |
Edelleen yrität nostaa omat okeutesi minun oikeuksieni yläpuolelle. Oikeutemme ovat tasa-arvoiset ja vaikuttaa voimme vain omaan pelaamiseen. Nyt sinä haluat vaikuttaa minun pelaamiseen. Eli ei, en ymmärrä. Kuten taisin monta kertaa todeta, en pelaa peliä sinun peli ilosi takia vaan omani. Ja ymmärrä kaikkia jotka tekevät samoin. |
Last edited by Rottamopo; 27.03.2010 at 10:18. Syy: Siivoilin epäsivistyneen lainauksen pois ja vastauksen siihen
Pelaa hyvä mies juuri niinkuin tykkäät. Mutta älä ihmettele, jos kaikki pelaajatoverisi eivät tule päätä silittelemään. |
Last edited by tbnoerr; 26.03.2010 at 14:49. Syy: vihre
Minä saan pelistä varsin hyvää viihdettä, joten henkilökohtaisella tasolla se ei tällä hetkellä ole huono. Toki toivon sitä vähemmän glitchiseksi, josta syystä olen muun muassa raportoinut tuon rakennuksen puukottamisongelman. |
Last edited by KPtja; 26.03.2010 at 15:07. Syy: Muokkasin koko viestiä, koska lainaamaani tekstiä oli siistity.