Tämä on keskustelu Foorumin uuden version bugit ja parannusehdotukset, KonsoliFIN-palauteboksi ja tiedotukset alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin TT-2k vai mistä kiikastaa? Mun mielestä tää on vähän outo paikka tuolle tekstille, mut jos se on ...
^ Ei parempia kun "Jaa Facebookissa" ja "Jaa Twitterissä / Twiittaa tämä" varmaan ole. Suomi on kaunista. |
NHL12.
Podcast-aluetta plärätessä teemaksi pakkovaihdetaan KonsoliFIN Podcast (joka näyttää ihan samalta kuin KonsoliFIN 2010 -teema). Tekee podcast-alueen pläräämisestä kännykällä turhan tuskallista. |
Se oli nopea ratkaisu, koska piti saada koodia pois feedistä iTunesia varten (Kopsasin KonsoliFIN 2010 -> KonsoliFIN podcast ja poistelin sieltä koodia) + muissa leiskoissa tuo alue ei myöskään toimi. Enkä rupea muita muuttamaan, koska nuo pyyhkiytyvät pois kun päivitän foorumin taas kerran. Seuraava päivitys meinaan vetää syystä tai toisesta kaikki nollille. Joudun kaikki korjaukset/muutokset tsekkaamaan uudelleen kuntoon määrätyissä templeteissä. vB4.1.2 tulee oma mobiilileiska, jonka sitten otamme käyttöön. Sitä ennen tosin tulee 4.1.1 päivitys lähiaikoina. |
Nyt pelaan:
Nyt pelaan:
Onko muilla ongelmia konsolifinin lukemisessa Operalla? Itsellä avautuu kyllä ihan normaalisti mutta kun menee mihin tahansa topiciin niin lataa kyllä sivun ja heti kun ladannut loppuun iskee tyhjän sivun jossa lukee Page not found. Safarilla näyttää toimivan |
Et Tiedä Kenen Kanssa Ryhdyit Leikkimään http://www.playfire.com/Houkkis
Itsellä Opera 11.00 myös ja Windows XP |
Last edited by Ötzi; 26.01.2011 at 23:55.
Et Tiedä Kenen Kanssa Ryhdyit Leikkimään http://www.playfire.com/Houkkis
KFIN media on ollut mulle ystävä, mutta tänään se feilas alta, kun yritin upata mun eeppistä Paavi-kollaasia. Alko uppaamaan normaalisti, mutta kun uppaus oli valmis ja sivu alkoi lataamaan, niin heitti vaan jonkun errorin, eikä video mennyt koskaan läpi. Jouduin sitten turvautumaan Youtubeen, jotta sain videon ulos ennen h-hetkeä. |
Haluaisin uuden teeman tänne KonsoliFiniin. Sen nimenä olisi paavi_on_dick ja se ylistäisi foorumimme moniosaajaa, joka on päässyt kansallisen mediamme kärkikastiin ja julkkikseksi. |
Oderint, dum metuant.
PSP-alueella ei toimi ei kuvatagit eikä videotagit. Saisko ehjäykseen? |
Last edited by TT-2k; 14.02.2011 at 16:26.