Tämä on keskustelu Nokia haastaa GBA:n, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: (sektori) Isoja nimiä tekemään pelejä Nokian mobiililaitteisiin Nokia on onnistunut tekemään sopimukset Segan, Capcomin ja Taiton kanssa pelien kehittämisestä yhtiön ...
(sektori) |
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
|
|
Kiinnostaa lähinnä, että paljonko nuo pelit tuohon tulee maksamaan. Jos pelit on saman hintaisia kuin GBA:lle, niin tulee kyllä auttamatta jäämään ton koneen osto välistä. |
"If you are not wasted the day is." "Time is never wasted when you're wasted all the time." RoPS 'n Roll
On se nyt kanssa kun ei osata erottaa pelikoneita puhelimesta. Ja ajatelkaapas mitä tuollainen laite tulee maksamaan. |
Itse olen todella innoissani tuosta kapulasta, nyt kun luin www.edome.net: sta siittä artikkelin. Näyttää hyvältä. |
The only fear is running out of beer
The Register ei ole artikkelissaan kovin innostunut laitteesta kokeiltuaan sitä esittelytilaisuudessa. |
|
Äpis
|
|
Siis onko se jo tullut? |
Unless a reviewer has the courage to give you unqualified praise, I say ignore the bastard - J. Steinbeck
NES, SNES, GB, GB COLOR, N64, GBA, DS, DS LITE, GC, WII, PS1, PS2, PS3, PSP, XBOX, XBOX 360| NP: ToV [XO], InFamous [PS3]
Floppi jo syntyessään. Jos puhelimesta tulee menestys niin syön PS2n muistikortin. |
paska peli.
Varma floppi, jos katsoo GBA:n olevan laitteen pääkilpailija. Koska laite on kuitenkin edelleen päätoiminnoltaan puhelin, ovat oikeat kilpailijat muut kännykät. Näin katsottuna kone voi menestyä. |
242 STAR GET!
|
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
Minua kiinnostaa se että eikö Nokia ole tehnyt minkään tasoista markkinatutkimusta? Miettii millaisia entry barriereita tuollaisille markkinoille on ensinnäkin, toiseksi... kuka saakeli tuon ostaa? Väitän, ettei ainakaan kukaan täällä boardilla - joka pitäisi olla juuri se kohderyhmä. |
paska peli.
|
|
|
Last edited by juupajaapa; 07.02.2003 at 10:40.
|
Need for speed!!!
Tuleeko tänne Nokia N-Gage.fin? |
Äpis