Tämä on keskustelu Halo sai Vuoden Peli-palkinnon pelitistä (Kyöpeli-gaala), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore Kilpailu synnytää parempia pelijulkaisuja IMO. Jopa Tilt on vähentänyt mobiilihässäköitään kritiikin edessä ja panostanut enemmän ...
|
paska peli.
|
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now
|
"If there's a glitch, you're an ostrich."
np. -
Mun mielestä tilt.tv:sä ne arvostelee välillä ihan turhia pelejä kuten game boy golorille jotai marioo tai vastaavaa ja juontaja ku olis eri nii se vois olla hyvä ohjelma! |
|
You'll never walk alone
Nyt. -
Tiltin haukkuminen mobiilipelien takia on aika säälittävää, kun eihän ohjelmassa ole kohta vuoteen ollut yhtään mobiilipeli juttua. Jos ei tiedä ohjelmasta mitään, niin parempi olla hiljaa. |
|
Aivan sama kuka tiltissä juontaa, koska pelithän ne ovat pääasia. Player on parempi peliohjelma. Ja TV2:lla pyörii Joystick (FST), joka on myös parempi kuin tilt.tv. |
|
Last edited by XRay; 16.02.2003 at 00:13.
*Jeps, just mitä mä haluan joululahjaksi - 1000:n räjähtävän luodin patruunavyön. Ja muistakaa kertoa kaikille, mitä mä sain. Pysyypähän naapurit hiljempaa.* -Neonsamurai
|
Joystick? Parempi kuin Tilt? Salli minun nauraa h0h0h0! Katselin tänä aamuna jakson sitä. Siinä arvosteltiin Ratchet & Clank ja mitä se akka siitä vääntää "lapsellinen tasohyppely lapsenmielisille vanhemmillekin...". |
The key to immortality is first living a life worth remembering.