Tämä on keskustelu PS3 vuonna 2005!?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO Tehot on konsoleissa makuasia. Uusia PC:itä ei kannata verrata konsoleihin, koska PC-pelit tehdään n. vuoden ...
|
"The Power Mac G5 is the worlds fastest personal computer and the first with a 64-bit processor."
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Nojoo... halpa ja halpa... Linux serveriä pyörittäisi kyllä halvemmallakin koneella kuin Xboxilla. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
|
Joo, täällä aihe kuin aihe muuttuu viimeistään viidennellä sivulla siksi samaksi mun konsoli on parempi ku sun konsoli -lätinäx. No minkäs tekee, kun itsekin on siinä sopassa mukana kauhoineen, näppeineen. |
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
|
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
|
Äpis
jaahas jaahas pelaajalta viedään sitte tulevaisuudessa kaikki. eli konsolihan ei ole ostajan oma vaan sinä olet saanut siihen käyttöoikeuden. ja pelilevyjä ei enää saa itselleen(tai eihän niitä koskaan ole saanutkaan ,vaan niihin on saatu käyttöoikeus) |
|
|
Winter is coming
|
|
Winter is coming
|
Äpis
Jeh, onhan tuossa jo tultu siihen tulokseen että kyse ei ole ohjaimen suunnittelusta ja muotoilusta, vaan siitä mihin on itse tottunut. Juuri itselläni GC:n ja PS2:n ohjaimilla pelatessa ohjaimesta on vaikea saada kunnon otetta ja tatit tuntuvat oudoilta. Itse asiassa olen ihmetellyt miksi Nintendo lähti kopioimaan PS2:n ohjainta, kun N64:n ohjain oli aivan mainio. Myös Dreamcastilla oli aivan loistava ohjain. |
Winter is coming
Hassua, mutta kokeilin pitkästäaikaa alkuperäistä PSX ohjainta, siis sitä jossa ei ole tatteja ollenkaan, enkä pystynyt pelamaan sillä kuin muutaman minuutin (NHL2000) ja kädet oli kipeinä. |
|
Winter is coming
|