Tämä on keskustelu PS3 vuonna 2005!?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Sonyn uudesta konsolista on puhuttu paljon. Lisää tietoa on tullut, että tämä konsoli julkaistaisiin jo vuonna 2005. Itse luulen että ...
Sonyn uudesta konsolista on puhuttu paljon. Lisää tietoa on tullut, että tämä konsoli julkaistaisiin jo vuonna 2005. |
Äpis
|
"Excellent, fan-boyism at it's best. We also concluded that Hideo has hot pants."
Now playing| Dragon Age: Origins | Deus Ex: Human Revolution | Shadow of the Colossus | Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
|
Äpis
|
""Seuraavan Pleikkarin tärkein uudistus tulee olemaan erittäin nopea nettiyhteys, jonka ansiosta siinä ei käytetä ollenkaan perinteisiä tallennusmedioita" |
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Pelaan nyt : THPS4 - Xbox | Sega GT 2002 | Ghost Recon
Toivoisin, että siinä olisi uudet ohjaimet. Ei enää mitään Dual Shock 3:a. Siinä voisi olla myös semmoinen kiva DVD-Rom asema, millä voisi pelata sitten PS2:n ja ykkösen pelejä. Uskon silti vieläkin, että tämä on vain Sonyn keino tukahduttaa ostajien mielenkiinnon GC:stä tai X-Boxista. |
Äpis
|
Tahtoisin kuolla kuten isoisäni, eli nukkuen. En niinkuin ne matkustajat hänen kyydissään tuolloin, kirkuen.
Pelaan nyt : THPS4 - Xbox | Sega GT 2002 | Ghost Recon
Sonylla on etulyönti asema, koska he tekevät uuden konsolin ensimmäisenä ja nostavat sille kauhen hypen ylle. Vähän niinkuin PS2. Sehän oli kaikkien unelma. Itse ainakin olin ihan innoissani siitä. Tuleekohan tähän pleikkariin nyt ne tunteet mukaan?? |
Äpis
Pleikkari kolmosella on kädet ja jalat!! Lisäksi se osaa puhua kolmeatoista eri kieltä, stepata ja paskoa alleen melkein kuin oikea vauva. Totta se on, luin netistä! |
Liian aikaista tuolle PS3-höpinälle. Voihan käydä niin että GameCube myy PS2:n suohon tuohon aikaan mennessä eikä kukaan tahdo PS3a kun odottavat vain uutta Nintendolta. Muistatteko miksi ihmiset eivät ostaneet Dreamcastia? Kaikki tahtoivat PS2:n josta lupailtiin vaikka mitä. |
|
Jore
There's nothing as pathetic as an aging hipster. :p
|
...et tämmöst tällä kertaa
|
|
...et tämmöst tällä kertaa
|
Masentavaa... vai mitä?
|
Hypeä koko juttu! |
Jos minä ostan pelin joka maksaa n.60 nin haluan kyllä enemmän jotain kouriintuntuvaa kuin yhden mahdollisuuden imuroida peli netistä. Kun pelit on levyillä, saa kone vaikka kuinka käydä huollossa tms. eikä pelit häviä mihinkään. Jos muisti tyhjenee koneesta, häviää vain edistyminen pelissä, ei koko peli. |
|
Last edited by Palle; 06.05.2002 at 08:07.
Taitaa olla taas sonyn joillakin markkinointiosaston porukalla turhan kovat luulot internetin kehityssuunnista. En usko että tuo pelin lataaminen -verkosta idea toteutuu muutaman vuoden kuluessa. Liittymien nopeuksien pitäisi olla lähiverkkonopeuden luokkaa, jotta pelien latausaika pysyisi jotenkin järkevissä lukemissa, varsinkin jo aletaan puhumaan gigatavujen datamääristä. Ja entä Blue-ray disc tai jos käytetään dvd:n max kapasiteettia, eli datamäärät olisivat jo 20 Gt. |
Last edited by Palle; 06.05.2002 at 08:27.