Tämä on keskustelu XBOX vai PS2?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: ESPN NHL Hockey 2K4 pakottaa näköjään meikäläisen ostamaan konsolin kun ei tota kyseistä peliä oo tulossa pc:lle...harmi.. Itelläni viimesin konsoli ...
ESPN NHL Hockey 2K4 pakottaa näköjään meikäläisen ostamaan konsolin kun ei tota kyseistä peliä oo tulossa pc:lle...harmi.. |
Jos sulta löytyy jo suhtkoht hyvä Pc niin ei mun mielestä kannata ainakaan X-boxia ostaa, sen verran samoja pelejä löytyy kummallekkin. Halonkin saa jo Pc:lle. Ps2:selta löytyy varmasti enemmän hittipelejä riippuen mikä pelimaku sulla on.. Mutta nää sanat tulee ihmiseltä joka omistaa Ps2:sen, joten en ehkä ole niin neutraali |
Osta kala.
|
|
Samoilla linjoilla ollaan, tottuneen PC-pelaajan tuskin tulee ostettua X-box versioita peleistä, joten ehkäpä kannattaisi hankkia sitten se Playstation 2 ja samalla kokeilla jotain uutta |
|
Osta kala.
On vain ajan kysymys milloin siirrän tämän threadin konsolisodan puolelle |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
Onkohan mahdollista, että olet kuullut DualShockin loistavuudesta joltakin PS2-mieheltä? Ainakin minusta DS on todella huono ohjain, johon ei saa kunnon oteta millään. Tattien huono asettelu ja huonot 'kahvat' tekevät ohjaimesta ainakin minulle kelvottoman. Tosin tulee itsellekin tässä jossain vaiheessa varmaan hommattua PS2, joten ei kannattaisi urputtaa. Mutta kun se ohjain nyt vaan on kädestä. |
Must resist.. Must resist.. Argh pakko viel kirjottaa. |
Osta kala.
Xbox:n ohjaimessa on sellaiset kätevät hommelit, kuin analogiset liipasimet, joilla kaasun ja jarrun käyttäminen hoituu kätevästi. Ajatteles esimerkiksi Moto GP:tä (loistava peli, wink wink) PS2:lla. Eihän sen pelaaminen olisi mahdollista, koska kaasua, etujarrua ja takajarrua pitää käytellä samaan aikaan. Ja jarruja pitää vielä pystyä kontrolloimaan siten, että on mahdollista antaa jarrua vain vähän tai paljon, joka siis luonaa vain analogisten liipasimien kanssa (ainakin käytännössä). |
No vähän puolueellinen ps2-fanboyna olen, mutta vastataan silti. Ps2 ihan vain sen super-laajan pelivalikoiman vuoksi, sillä todennäköisesti tulet jonkun toisenkin pelin konsolille hommaamaan kuin nhl 2k4:n. Ps2:lla kun tulee gt4, pes3, yms. nämä aina jankutetut huippupelit. Ohjaimesta en mene sanomaan. Kun vertaa ps2:n ja xboxin perusohjaimia, niin ps2:n ohjain ainakin minun käteeni paremmin soveltuu pienen kokonsa ansiosta, mutta xboxin S-ohjain taas on ihan hyvä. Xboxin ohjaimessa on ne nerokkaat liipaisimet, kun taas DS:ssa on neljä olkasinnäppäintä. |
-=pelimies on erimies=-
Autopeleistä jos tykkää niin kyllä PS2 vetää pidemmän korren. WRC -sarja, V-Rally 3 ja Colin McRae. WRC on noista ainoa PS2 only peli, mikä ratkaisee rallipelien kuninkuuden PS2:lle. |
Äpis
Kiitti hyvistä neuvoista, pitää vielä miettiä että kumman nyt sitten ostaisi..tällä hetkellä oon kuitenkin kallistumassa enemmän ton xbox:in puoleen, mut kattoo nyt vielä.. |
Joo, nyt kyllä lähtee... |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
|
Osta kala.
|
|
Osta molemmat, ja osta sitten kummallekin pelkästään todelliset helmet. Osta koneet vaikka käytettynä niin saat halvalla, jos kuitenkin päädyt vain yhteen konsoliin niin osta Xbox, koska se on tehokkaampi! |
Tieto vähentää tuskaa.