Tämä on keskustelu Nouseeko GC ylitse XBoxin?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Minusta kovalevy on aika turha(ainakin jos konsolin hinta paljon nousee). Minä itse ainakin tarvitsen muistikorttia kavereiden kanssa pelatessa. Kun pelaa ...
Minusta kovalevy on aika turha(ainakin jos konsolin hinta paljon nousee). Minä itse ainakin tarvitsen muistikorttia kavereiden kanssa pelatessa. Kun pelaa kaverin kanssa jotain tallennusta vuorotellen eri konsolilla. Niin kovalevylla voit pelata vain tietyssä koneessa joka kerta. Eli vaikka kovalevy tulisi kaikkiin uusimpiin pelikonsoleihin, niin silti tarvitaan muistikortteja tiedon siirtoon! Mutta myös muistikortin hinnan voisi laskea ihan minimaaliseksi ja niiden muistia voisi vaikka suurentaa, niin ei niitäkään tarvitsisi montaa ostaa! |
|
-=pelimies on erimies=-
|
paska peli.
No mulla kans toi Xbox ja nyt on sitte pelejä alkanu silleki satelemaan.. On toi kovalevy kyl hyvä juttu, sillä mua ainaki noi muistikortit käy jo puuduttamaan ku on toi pleikka ollu pitkään mulla. |
Last edited by pelipeikko; 04.02.2004 at 01:44.
heipat sulle!
|
Äpis
Mun mielestä pelipeikko on piristävän erilainen kaveri täällä |
|
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
Leo: |
|
Minä aloin heti nauraan ku luin tuon viestin! Kyllä näyttää siltä että nintendo menee Xboxin edelle! No en tiedä! voi olla tai sitte ei!!! |
|
Nythän on uutiset kertonut että nintendon myynti USA:ssa on kasvanut suuresti! Pitää kantaa Cubeja muilta mantereilta sinne koska varastot tyhjenee niin suuresti! Eikös siitä oo ollu ainakin nintendo-fi:ssä ja tilt lehdessä. |
Hyvä poijat! Tätä menoa tästä tulee suosituin threadi |
Äpis
|
242 STAR GET!
|
Äpis
|
242 STAR GET!
|
Äpis
Mielenkiintoista faktaa: Suomessa on/oli pulaa GC - GBA -linkkikaapeleista. Lähiaikoina on julkaistu FF:CC. Tehkää johtopäätökset. Meinasin vaihtaa liikettä josta tilasin, mutta kun sain tietää ettei kahdessa muussakaan liikkeessä ollut suuren kysynnän takia noita kaapeleita, pidin tilauksen. Viivästys venyi kaksiviikkoiseksi, vaikka luvattiin vain viikkoa. Joko kaapeleita oli vain todella vähän myös maajantuojalla, tai sitten... |
Mario Kart Wii FC: 1289-9140-2068
|
:eek:
|
Äpis