Tämä on keskustelu Nouseeko GC ylitse XBoxin?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu Ihan hyvä että kirjoitit "realistisella" sillä siihen nähden mitä xboksissa on sisällä on 200 euroa ...
|
242 STAR GET!
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
Äpis
Itse pidän kovasti japanilaisista RPB-peleistä, mutten silti ole Final Fantasyjen ystävä. ja tiedän, etten ole ainoa. |
|
Äpis
Nintendo kiihdyttää myyntejään joulua kohti tuolla aivan turhassa takapajulassa |
:eek:
|
Äpis
|
Äpis
Se on vaan aika turha puhua siitä, että tekeekö Micro$oft XBoxillaan tappiota ja kuinka paljon. |
|
242 STAR GET!
|
Okei tunnustetaan. Tuli hieman liioiteltua joitakin asioita omassa tekstissäni. Ei se Gates omista niitä osakkeita niin paljoa ja käteisvaratkaan eivät riittäisi kuin Sonyn ja Nintendon puolikkaan ostamiseen (tai toisin päin)(http://www.businessweek.com/1999/99_28/g1000.htm), mutta korostan yhä edelleen sitä asiaa, että ei Microsoftin talous tule kaatumaan siihen, että XBox tekee tappiota. Nintendo voi puolestaan hyvinkin heittää kanttuvei, jos sen konsolituotanto epäonnistuu kokonaan. |
Minä niin hartaasti toivon, ettei herra Gates tee konsoleista PC:itä... Ymmärtäisi nyt vain pitää PC:t ja konsolit erillään. |
:eek:
Ourait, täällä taas ja vastaillaampa nyt urakalla kaikkiin. GT3 ei ehkä korvaa PGR2:sta ja toisinpäin ja molemmat pelit ovat todella hyviä, kokemuksesta puhun. Mutta jos kahdesta pitäisi valita, ootaisin GT:n se syvyyden takia. Molemmat ovat toki loistavia. |
Äpis
Minä taas olen saanut sellaisen käsityksen että MS kuuluu maailman suurimpiin yrityksiin. Kyseessä on siis hirviömäinen (kokonsa puolesta) yhtiö. |
|
|
242 STAR GET!
Jos tuollaisia systeemejä alkaisi markkinoille tipahtelemaan, tulee käytännössä kaikista palveluista maksullisia, koska se on helppo tapa ahmia lisää rahaa. |