Tämä on keskustelu Paras konsoli ikinä?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Ehdottomasti SNES. Parhaimmat muistot löytyy SNESin parista: Donkey Kong countryt, tällä hetkellä 3 uupuu, voispa vielä pelata ton "trilogian" läpi ...
Ehdottomasti SNES. Parhaimmat muistot löytyy SNESin parista: Donkey Kong countryt, tällä hetkellä 3 uupuu, voispa vielä pelata ton "trilogian" läpi |
SUPER NINTENDO |
Mielestäni se on se Pleizsteixön ykkönen, siihen tulia aikoinaan mainioita hittejä ja kyllähän siinä se lapsuus vierähtikin. |
Wii tietenkin. |
Playstation 1. Legenda on aina legenda! |
Vaikeita kysymyksiä! Muutamasta vaihtoehdosta nostaisin Sega Saturnin kaikkien ylle, siitä on parhaat muistot. Ja kuten ketjun alussa mainittu, sille oli/on niin paljon omaperäisiä, mainioita pelejä, joita ei muille konsoleille silloin ollu. |
Vectrex on ylivoimainen ykkönen ja sen jälkeen tuleekin elävä legenda Xbox 360. |
ZLUTZ WEHRMACHT
Paras konsoli ikinä? PS2 hands down! Voi sitä yksinoikeuspelien tulvaa, viime konsolisukupolvi oli Sonyn valtaisaa ryöpytystä, ei siinä muille paljoa mahdollisuuksia jäänyt. |
Last edited by Hifisti; 20.05.2012 at 22:27.
PSN: Antzuboy_FIN
Washington Capitals
96- Kun olen syntynyt niin ensimmäinen konsoli oli Xbox. Joten leimaan sen minunn parhaaksi konsoliksi. Oi niitä aikoja kun sai uusia "kavereita" Halo Combat Evolved:illa. |
Oulun Kärpät:1981,2004,2005,2007,2008
Anaheim Ducks:2007
Näin nostalgiamielissä ehdottomasti PS1. Ensimmäinen konsoli minkä omistin ja muistissa yhä päivät, jolloin hakkasin Ridge Raceria, Tekkenia (vaikka olinkin, ja yhä olen, surkea siinä) Crash Bandicootia, Spyroa ja Gran Turismoa sormet punaisina ja hiki kasvoilla. Ja grafiikat, vaikka ehkä nykyään vähemmän näyttävät, niin silti värikkäät ja puoleensavetävät. |
Omasta mielestäni snes! Parhaat pelit ja snes:in kulta-aikaan pelit olivat vaikeita! Myös paras autopeli ikinä "Mario Kart" tehtiin snes:ille. Ugh, olen puhunut. |
Vaikea valinta kahden väliltä... |
Last edited by ShotcowS; 09.09.2011 at 18:01. Syy: Linkkien lisäys
Kyllä se Snes oli aikanaan jotain sellaista, joka vaikutti vahvasti koko meikäläisen lapsuuteen. Paljon hyviä pelejä. Hyvänä kakkosena tulee sitten PS1, se oli tavallaan mulle sellainen mullistava elämys silloin ja niiltä ajoilta on jäänyt kymmeniä suosikkipelejä muistiin. Nykykonsoleista oon omistanu/omistan Wiin, PS3 ja Xbox 360 ja kyllä mää niistä eniten vaikuttunu olen PS3:sta. Kaikin puolin monipuolinen paketti. |
Nyt: Dragon Age: Origins & Awakening, F1 2011, Mass Effect 2 kokeilussa