Tämä on keskustelu Viimeinen nipistys, sitten uusi sukupolvi. Mietteitä ja kiistestelyä, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: tsinivuo: Puhuinkin siitä mitä Sony voisi tehdä 10-15 vuoden päästä. Kun kaikkien TV:t pystyvät jo korkeaan resoluutioon ja Sonyn PS6 ...
tsinivuo: Puhuinkin siitä mitä Sony voisi tehdä 10-15 vuoden päästä. Kun kaikkien TV:t pystyvät jo korkeaan resoluutioon ja Sonyn PS6 tulee markkinoille. Sony kuitenkin selvästi haluaa johonkin suuntaa kehittyä eikä pitää PlayStationia pelkästään pelikoneena. En nyt missään mielessä odota tuota, koska olen tyytyväinen PC:n työkoneena ja konsoleihin pelikoneina. Mutta jos Sony haluaa haukata koko kakun itselleen niin yrittäkööt. Sonylta tulee Cell prosessori, joka jo kertoo vähän siitä mihin suuntaan Sony kehittyy. |
Äpis
|
Pelaaminen kannattaa, jos siitä nauttii....
Tässä on lainaus Xbox-pomo J. Allardin haastattelusta (CVG): |
|
|
Äpis
|
|
Äpis
Minusta pelejä pitäisi tuoda vahvemmin esille suurelle yleisölle, kuten tässäkin threadissa on todettu. Ei suuri yleisö jaksa tutkia netin syövereitä ja ulkomaisia pelilehtiä miettiessään seuraavaa peliä. Äidit ja isät menevät ostamaan Pikku-Reijolle peliä kaupasta ja ostavat sen televiisiossa mainostetun Harry Potterin. Sehän näyttikin niin söpöltä, että. |
Tässä mainostuksessa hyvä esimerkki on Fifa pelisarja. Pes pelisarja on monta kertaa parempi, mutta Fifa hallitsee mainostamisen ja myy sitä vauhtia peliään ettei tarvitse parantaa itse peliä. Toinen esimerkki voisi olla, vaikka sitten ea NHL jolla myynti ainakin suomessa on aivan mahdottoman suurta. Tietysti SM-liiga joukkueet vaikuttavat myyntimäärään. Eli yhteenvetona ea on harva pelitalo, joka mainostaa pelejään hyvin ja pystyvät myymään myös roskaa mainoksilla kiitettävästi. |
|
Äpis
|
42
|
Äpis
|
42
|
Last edited by Naaahu; 15.06.2004 at 07:51.
Nintendo ei ole Sony. Nintendo ei ole Microsoft. Vaikka Nintendo on erittäin vauras yhtiö ja pankkitilit ovat pullollaan rahaa, sillä ei silti ole varaa tehdä mitään 500 miljoonan euron mainoskampanjoita, ainakaan Euroopassa. Nintendo of Americalla taas tuntuu olevan mainosrahaa vaikka muille jakaa. Tästä kertoo viime talven 80 miljoonan dollarin Who Are You-kampanja. Vaikka Sony ja Microsoft myisivät kaksi kosolia ensi sukupolvessa, ne eivät kaatuisi. Sonylla olisi yhä TV:t, Walkmanit sun muut ja Microsoftilla Windows. Jos N:lle taas kävisi samoin, Nintendo ei ehkä menisi vararikkoon, mutta ajautuisi kyllä ns. Sega-tilanteeseen. Tämän takia Nintendo ei voi suunnitella konsoleitaan millään miljardi-budjetilla, eikä tarvitsekaan, sillä lähes yhtä hyvään tulokseen päästään paljon vähemmälläkin. |
:eek:
Jos kaipaatte raakoja pelejä - miksi ostitte gamecuben? |
C Thru The Bullshit
|
Äpis
älyssä... |
C Thru The Bullshit
|
Äpis
Itseasiassa minä sanoin, että Mario Tuntuu olevan jokaisessa nintendon pelissä. Näin minä sanoin:"Mario pelejä ei ihan niin paljoa tarvisi julkaista. Tuntuu että se on joka nintendon pelissä. |