Tämä on keskustelu Viimeinen nipistys, sitten uusi sukupolvi. Mietteitä ja kiistestelyä, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: PS2 , XBox ja Gamecube. Kolme kovaa laitetta. Viimeinen erä alkaa ja kaikki heittää vielä parastaan kehiin. Uusia ostajia ei ...
PS2, XBox ja Gamecube. Kolme kovaa laitetta. |
Äpis
Itse kun olen nintendon miehiä niin olen perehtynyt luonnollisesti sen asioisin paremmin. |
Pelaaminen kannattaa, jos siitä nauttii....
Pokemon on todellakin kova juttu Cubelle. Kyseessä on kuitenkin Nintendon suosituin tavaramerkki ja olenkin hieman yllättynyt kun Cube sai vasta nyt ekan Pokemon-pelinsä. Sehän nosti saman tien julkaisunsa jälkeen Cuben myyntiä aivan uusiin lukemiin. Julkaisisivat lähes minkä tahansa tasoisen Pokemon-pelin heti seuraavan koneen julkaisun yhteydessä niin siinä heillä olisi todellinen killer-app. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Äpis
Uskon ,että resident evil 4 myy kyllä mammonaa. On se sannut kehuja niin paljon jo........ |
|
Äpis
Resident Evil -sarjalla on oma vankkumaton fanipiirinsä, mutta pelisarja ei ainakaan enää ole mikään ilmiö, joka puhuttaisi läpi pelibisneksen kuten esim. Halo, Zelda, Pokemon, FF tai Gran Turismot. RE4 on tulossa ainakin jenkeissä sopivasti joulumyyntiin, joten potentiaalia menekkipeliksi on, joskaan ei tuo kovinkaan perinteiseltä jouluhitiltä vaikuta. Lahjoja ostavat sukulaiset kammoksuvat helposti jo pelin mainostekstejä. |
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
Halo 2 jäänee sarjan viimeiseksi peliksi. Bungie ainakin lupailee loppuratkaisua kyseiseen peliin. Itse luulen Microsoftin ja Raren tähtäävän Perfect Dark 0:n lanseeraamiseen Xbox 2:n alkuaikoina, jotta siitä saataisiin Halon kaltainen "system seller". PD0:n julkaisu Xboxille olisi tyhmyyttä, koska se söisi Halo-sarjan markkinoita ja vastaavasti Halot söisivät sen markkinoita. |
Eipä voi paljon muuta sanoa, kuin että uskomaton määrä huippupelejä luvassa loppuvuodesta 2004 ja alkuvuodesta 2005. PS2:n, GC:n ja Xboxin omistajana joutuu pakosti jättämään monta loistavaa peliä väliin, kaikkiin ei voi rahat mitenkään riittää. |
[zD] zeroDignity
|
Äpis
|
|
Äpis
|
Otan kyllä aika rauhallisesti tässä vaiheessa koulutusta nämä uudet konsolit, julkaisuajat kun ovat tuolla 2005-2006 vuosien tienoilla. Nykykoneellekkin(GC) tulee ihan riittävästi tasokkaita pelejä, joita ei meinaa kaikkia keretä pelaamaan. Harkitsin jo tuon X-lootan ostoa, mutta kotona hallitus sanoi kovan sanan |
Finnish Freak
|
Äpis
Minun mielestäni ei ole juurikaan merkitystä onko uudet koneet taaksepäin yhteensopivia, jos vanhoja pelejä tekee mieli pelata, niin säästää sitten vanhat masiinat. Mielestäni on hieman turhaa mainita, ettei kukaan ole voittanut kolmea konsolisotaa peräkkäin, koska kovin montaa konsolisukopolvea ei ole edes olemassa, siitä lähtien kun Sony tuli mukaan on se jyrännyt kaikki muut, ja mielestäni mitkään merkit eivät viittaa siihen, ettei näin kävisi myös jatkossakin. Toivottavasti tulee hieman tasaisempaa seuraavasta kierroksesta, niin ja Nintendo voisi ruveta tekemään vain pelejä |
Tieto vähentää tuskaa.
|
Äpis
|
|
|
Tieto vähentää tuskaa.