Tämä on keskustelu Pelilehtien konsolimollaus, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Useita englanninkielisiä pelilehtiä lukeneena (mukana sekä Gamecube-, PS2 -, että Xbox-lehtiä) olen huomannut lehtien harrastavan (ennakoitavaa) muiden konsolien mollausta. Se, ...
Useita englanninkielisiä pelilehtiä lukeneena (mukana sekä Gamecube-, PS2-, että Xbox-lehtiä) olen huomannut lehtien harrastavan (ennakoitavaa) muiden konsolien mollausta. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Eihän fanipoikia tarvitse kaukaa etsiä. Riitää kun selailee hetken noita konsolisota-alueen viestejä, niin saa vähän käsitystä minkälaiset tallaajat niitä konsoleita fanittavat tai dissaavat |
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
Yleensä mollaaminen johtuu uskon puutteesta omaan vastaavaan. Siitähän siinä pohjimmiltaan on kyse kun oma onkin sorsa ja toisen joutsen. |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
|
|
Kirjoita toki asiasta tarkemmin, jos olet siihen perehtynyt. Itse en ole yhteen konsoliin keskittyviä lehtiä ostanut vuosiin, koska pidän niitä liian kapeakatseisina. Muutenkin hyviä pelilehtiä on todella harvassa. |
242 STAR GET!
Kun seuraa esimerkiksi Yhdysvaltain presidentinvaalien taistelua täkäläisessä mediassa, niin pelilehdissä tapahtuvaa konsolimollausta ei ihmettele enää yhtään. Mitään keinoja ei jätetä käyttämättä tuossa taistelussa. Ulkomailla tosiaan on hieman erilainen meininki noiden mainosten ja toisten mollaamisen saralla. |
|
|
"Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way round or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves." :rolleyes:
-Little Dragon
Olisi hauska tietää minkälaista latailua siellä PS2 lehdissä on, joten laitappa kuvia / lainauksia lehdestä. |
Pain, don't fall on me.
|
Tieto vähentää tuskaa.
|
En minä tuosta mollaamisesta niin, mutta haluaisin edes yhden hyvän pelilehden. Vieläkö Edgeä julkaistaan vai menikö se silloin ihan sudeksi kun porukka vaihtui toimituksessa? |
...
|
Täytyy kyllä myöntää, että Pelit on paras pelilehti mihin olen törmännyt, 90-luvulla jenkkien CGW ja PC-Gamer olivat myös hyviä, mutta liekö noita enää olemassakaan.. Pelitinkin taso on jonkin verran laskenut vuosien varrella, mutta on se vaan silti omaa luokkaansa. |
Ulkomaiset (ainakin brittiläiset) pelilehdet ovat journalistisesti aikamoista kuraa. Ei niiltä kannata odottaa järkevää otetta asioihin. |
|
|
"Joidenkin teot puhuvat puolestaan ja joidenkin pitää puhua tekojensa puolesta..." |
Ainakin minun näkökulmastani tuollainen dissaus on kova isku uskottavuudelle ja luotettavuudelle. Tosin itselleenhän ne lehdet tekevät kiusaa. Ja tuossa voi olla myös yksi toinen varjopuoli: Kuvitellaan, että pelilehdessä lukee esim. näin "Osta Konsoli Y! Älä osta Konsolia Z, koska se on ihan * !" Ja lukija ajattelee näin: "Konsoli Z? Enpä ole kuullutkaan. Täytyykin joskus kokeilla." |
Nahkurin orsilla tavataan