Tämä on keskustelu Nintendon pelit (sivistynyttä keskustelua) :), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tuosta tulikin mieleeni että Nintendo (ja varmaan aivan syystäkin) kerskuu että keskimääräisesti Cuben pelaajat ostavat eniten pelejä, joka taas kompensoi ...
Tuosta tulikin mieleeni että Nintendo (ja varmaan aivan syystäkin) kerskuu että keskimääräisesti Cuben pelaajat ostavat eniten pelejä, joka taas kompensoi tehokkaasti laitteiden vähäistä määrää. Tilitietojen perusteella Nintendo on huomattavan vakavarainen firma kaikenlaisesta tuomionpäivä fiiliksestä huolimatta, ja se on yhä maailman toiseksi suurin peliyhtiö (ei valmistaja) niin markkinaosuudeltaan kuin myynniltään (10%). Silti on aika hurjaa ajatella että Nintendon markkinaosuus mahtuu neljä ja puoli kertaa ykkösen, eli EA:n markkinaosuuteen (44%). |
Last edited by Teppo_Holmqvist; 25.11.2004 at 17:48.
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
Äpis
|
|
Äpis
|
Minäkin olen aika negatiivinen Nintendon tulevan konsolin mahdollisuuksien suhteen. N64:ssä mokattiin ja Sony porhalsi ohi. Cuben piti korjata tilannetta, mutta siinä ei onnistuttu. Negatiivista on myös se, että Cuben suunta näin koneiden elinkaaren loppuvaiheilla (ja jo aikaisemminkin) on laskusuuntainen. 3rd-party julkaisijat ovat kaikonneet huonon pelimyynnin takia ja pelirintamalla on muutenkin hiljaista. Nintendon oma innovaatiokin tuntuu kadonneen. Julkaistaan aika mielikuvituksettomia jatko-osia ja kun koitetaan jotain uutta, ei täysin onnistuta. Joitain erinomaisia julkaisujakin löytyy, mutta esim. Metroid Prime ja F-Zero eivät ole muodostuneet miksikään koneenmyyjäpeleiksi. Tulevaisuuteen panostaminenkaan ja ajan hermolla oleminen eivät Nintendoa erityisemmin kiinnosta, kun nettipelaaminenkin jätetään huomiotta. Vaikea on uskoa siihen "vallankumoukseen", jota luvataan. |
242 STAR GET!
Tämä pitäisi olla NPD:n dataa (MS:n tiedotteesta): |
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
|
|
Äpis
|
|
242 STAR GET!
[QUOTE] |
Äpis
|
242 STAR GET!
|
Äpis
|
|
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
Jessus, tähän ketjuun tulee muuten niin paljon viestiä, että kohta on Konsolifin tukossa ja modeilla hommaa selvittää riitoja. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)