Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näytetään tulokset 21 - 32 / 32

Microsoft: Halo 2 rikkoi viiden miljoonan rajapyykin

Tämä on keskustelu Microsoft: Halo 2 rikkoi viiden miljoonan rajapyykin, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Halo 2 on grafiikaltaan teknisesti kenties jopa edeltäjäänsä vaisumpi, mutta taiteellisesti huomattavsti hienompi. Tämän huomaa muutamien kenttien taustoissa, jotka ovat ...

KonsoliFIN Toimitus Paavi:n Avatar
    Paikka
    Espoo
    Blogahduksia
    6
    Gamer IDt

Gamertag: Paavi PSN ID: Paavi

Vastaus: Microsoft: Halo 2 rikkoi viiden miljoonan rajapyykin

Halo 2 on grafiikaltaan teknisesti kenties jopa edeltäjäänsä vaisumpi, mutta taiteellisesti huomattavsti hienompi. Tämän huomaa muutamien kenttien taustoissa, jotka ovat todella komeita. Parissa kohtaa taas ei 3D-maailma sulaudu täysin taustaan. Tuo Hakkiz-sedän mainitsema tekstuurien toistuvuus kyllä näkyy selvästi esimerkiksi Ascensionissa kun lennät bansheella kauemmaksi itse taistelutantereesta. Fysiikkamoottori, tekoäly sekä äänimaailma kyllä peittävät hyvin näitä grafiikan lapsuksia, mutta toivottavasti tuo Halo 3 vähän jo paikkaisi näitä "mokia". Kyllä tuo peli myyntinsä ansaitsee. Nyt viikolla pitäisikin tulla postissa OST...

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: FinQeQe PSN ID: Sorsankosto

Lainaus Viestin lähetti alunperin Sarine
    Jos sais pientä esimerkkiä? Kiitos.
    Ninja Gaiden (IMHO, vaikka itse en pelin ystävä muuten olekaan (nakkisormi taistelupeleissä), niin kyllä sitä on mielellään seurannut ihan grafiikoiden takia, kun kaveri sitä on pelannut)

Forza Motorsport tietysti asettaa varmaan maaliskuussa ihan uudet limitit. Demo on ainakin ***tanan hieno.

PS. Niin itse ketjun varsinaiseen aiheeseen. Livessä on minun mielestä 2 vakavaa ongelmaa.

1. Modatut boxit eivät voi mennä enää nykyisin Liveen, vaikka modi olisi pois päältä.
    2. Olen kausipelaaja. Pelaan jotain peliä putkeen parisen viikkoa, sitten pelaaminen on jäissä n.2kk. En halua maksaa Livestä noiden 2kk ajalta. Jonkinlainen pay-per-play olisi parempi kuin kk-maksu...
    Nyt pelaa: Mitä milloinkin

Jäsen
    Paikka
    Vantaa

Väittäisin että Ninja Gaiden on grafiikoiltaan hienointa ja sulavinta mihin tahansa muuhun 3rd person toimintapeliin verrattuna. Ja siinä sivussahan Ninja Gaiden pieksee vielä sadoittain muiden genrejenkin pelejä grafiikallaan.
    Halo 2n grafiikka on lähinnä persoonallista. Ikävä puida pelissä niinkin pieniä murheita kuin tekstuurien pomppiminen ja samankaltaisuus tai arkkitehtuurin toistuvuus, koska ne jäävät täydellisesti sisällön jalkoihin. Taktiseen räiskimiseen ja juoneen keskittyminen vie kyllä huomion pois noista ongelmista.
    The enemy of your enemy is a friend.

Jäsen
    Paikka
    Nummela

Lainaus Viestin lähetti alunperin tsinivuo
    1. Modatut boxit eivät voi mennä enää nykyisin Liveen, vaikka modi olisi pois päältä.
    2. Olen kausipelaaja. Pelaan jotain peliä putkeen parisen viikkoa, sitten pelaaminen on jäissä n.2kk. En halua maksaa Livestä noiden 2kk ajalta. Jonkinlainen pay-per-play olisi parempi kuin kk-maksu...
    1. Miksi edes pitäisi päästä? Kylmästi kankea modivehkeille, vaikka aikeet olisivatkin puhtoiset.
    2. Nykyään Liven voi sanoa irti helposti Live-valikoista. Eli sitten kun 12kk on käytetty, sanot Liven irti kätevästi ja jatkat tilausta taas kuukausi-maksulla kun tuntuu siltä. Kuten jo on monasti sanottu, hyvää ei saa ilmaiseksi.
    hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
    3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
    Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)

Jäsen / [zD] Cyrus1:n Avatar
    Paikka
    Kouvola
    Gamer IDt

Gamertag: Cyrus Q PSN ID: CyrusQ

Lainaus Viestin lähetti alunperin Yager
    Taktiseen räiskimiseen ja juoneen keskittyminen vie kyllä huomion pois noista ongelmista.
    Täysin totta.

Mutta silloin kun puhutaan grafiikasta, niin ainakaan minä en ymmärrä sen saamaa hehkutusta. Eivätkä ne grafiikan muutamat ongelmat/bugit niinkään minua haittaa (tai no haittaavat ne tietysti vähän, jos pelkkää grafiikkaa ajatellaan), vaan se, että grafiikka ei yksinkertaisesti millään tavalla säväytä. Se toimii ja on nättiä, mutta se ei ole Xboxin parasta tai kauneinta jälkeä, lähellekään.

Mutta, mielipiteet ovat mielipiteitä. Moni pitää peliä hienompana kuin mikään muu Xbox peli, toiset taas eivät. Siinä se.
    [zD] zeroDignity

Jäsen
    Paikka
    Kerava
    Gamer IDt

Gamertag: Kapitalisti PSN ID: Doctor_e

Lainaus Viestin lähetti alunperin Unreal-Hawk
    1. Miksi edes pitäisi päästä? Kylmästi kankea modivehkeille, vaikka aikeet olisivatkin puhtoiset.
    Miksi noin jyrkkä kanta?.
    Tieto vähentää tuskaa.

Jäsen
    Paikka
    Nummela

Lainaus Viestin lähetti alunperin Dr Evil
    Vanha tapa, josta en ole päässyt eroon. Live tarkistaa tätä nykyään kovon sisällön ja kovon, en sitten tiedä mitä muuta tsekkailee. Banni kuitenkin paukkuu jos jokin ei ole oikein.
    hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
    3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
    Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)

Jäsen
    Paikka
    Parola

Eikös kanta ole aivan oikea? Mitäs modaavat niitä boxeja jos kerran haluavat pelata Livessä.

Jäsen
    Paikka
    Kerava
    Gamer IDt

Gamertag: Kapitalisti PSN ID: Doctor_e

Lainaus Viestin lähetti alunperin Sarine
    Eikös kanta ole aivan oikea? Mitäs modaavat niitä boxeja jos kerran haluavat pelata Livessä.
    No ei minun mielestäni, sama kuin jos vaikka vaihtaa autoon paremman moottorin, mutta ei sen jälkeen enää saisi ajaa Helsingin keskustassa. Jos modaa koneensa sen takia, että voi pelata kaikkien alueiden pelejä, niin miksi on oikein rangaista siitä?. Tietty jos tuo on ainut tapa varmistaa, että piraattipeleillä ei pääse Liveen niin eipä siinä mitään. Ihmetyttää vaan kun modaaminen on niin huonossa maineessa joissain piireissä.
    Tieto vähentää tuskaa.

Jäsen frozen9999:n Avatar

No ei minun mielestäni, sama kuin jos vaikka vaihtaa autoon paremman moottorin, mutta ei sen jälkeen enää saisi ajaa Helsingin keskustassa. Jos modaa koneensa sen takia, että voi pelata kaikkien alueiden pelejä, niin miksi on oikein rangaista siitä?. Tietty jos tuo on ainut tapa varmistaa, että piraattipeleillä ei pääse Liveen niin eipä siinä mitään. Ihmetyttää vaan kun modaaminen on niin huonossa maineessa joissain piireissä.
    pelko ja kateus saa ihmiset tekemaan hulluja asioita

Jäsen

Ihmetyttää vaan kun modaaminen on niin huonossa maineessa joissain piireissä.
    Jooh, itsekin olen kovasti ihmetellyt samaa. Eniten olen sen huomannut juuri täällä. Itse en kyllä harrasta minkään sortin modailua, mutta noista antipiratismi posteista suorastaan huokuu vihaa, joten pakkohan sitä on kommentoida.

Jäsen
    Paikka
    Rengasmaailma

Lainaus Viestin lähetti alunperin Unreal-Hawk
    Vanha tapa, josta en ole päässyt eroon. Live tarkistaa tätä nykyään kovon sisällön ja kovon, en sitten tiedä mitä muuta tsekkailee. Banni kuitenkin paukkuu jos jokin ei ole oikein.
    Kiintolevyn sisältöä live ei tarkasta. Kiintolevyn sarjanumerokin voi olla mikä vain kunhan liveen kirjautuu ensimmäistä kertaa sisään vasta levyn vaihtamisen jälkeen.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 2 / 2 EnsimmäinenEnsimmäinen 12

Tämän ketjun tagit

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi