Tämä on keskustelu XBox vs PS2, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Varmaan samaa asiaa on tiedusteltu aikaisemminkin, mutta kysyn uudestaan, jos sallitte. Jatkuvan pc-päivitys rumban takia olen ostamassa pelikonsolia, joko Xbox ...
Varmaan samaa asiaa on tiedusteltu aikaisemminkin, mutta kysyn uudestaan, jos sallitte. Jatkuvan pc-päivitys rumban takia olen ostamassa pelikonsolia, joko Xbox tai PS2. Aikaisempi konsoli oli PSone. |
Miksi et voisi selata aikaisempia, täysin samaa asiaa käsitteleviä ketjuja läpi? |
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Xbox-versioissa grafiikka on monesti sulavampaa ja yksityiskohtaisempaa. Pelkästään Pleikkarille tehdyt pelit eivät paljoa jää jälkeen Xbox-peleistä. |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Teknisesti Xboks jyrää. GameCube kannattaa käydä ostamassa 75 eurolla Mario Kartin kera Gigantista joka tapauksessa koska kyseessä on miltei ilmainen konsoli joka ei PS2lle ja Xboksille häviä. Sitten sitä pelatessa voi miettiä tarvitseeko vielä PS2n tai Boxin :P |
paska peli.
Ohjaimista kiinnostuneille: http://personal.inet.fi/koti/hakkiz/...s/DSC00163.htm. Controller S, Xboxin pienempi ohjain, on nykyää mukana kaikissa uusissa Xbox-paketeissa. Crystal-version mukana niitä taitaa saada kaksi kappaletta. |
|
Tieto vähentää tuskaa.
Jep, jep..kiitos kommenteistanne. Meistiä kiinnostavat lähinnä fps-pelit, joita taitaa olla aika hyvin jopa xboxille. Rainbow 6:n uusin ja Splinter Cellin uusin ja Brothers in Arms tulevat maalis-huhtikuussa. |
Haluaisinpa tietää, että miksi Tepon mielestä XB:n ohjain (se iso, alkuperäinen) on paras jos on isot kourat? Ei se niin ole. Jos on isot kourat, mutta sormet on ohuet niin siinä tapauksessa, mutta näinhän ei koskaan ole. S on jo parempi, mutta ohjaimena se ei silti ole paras mahdollinen. Kaikissa ohjaimissa on kuitenkin puolensa, eikä kukaan konsolia kuitenkaan ohjaimen perusteella valitse. XBOx on paras jos haluaa pelata FPS pelejä. XBox grafiikka on parasta konsoleista, mutta esim. GC pelit eivät mielestäni paljoa jälkeen jää. |
Äpis
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Onhan tässä vaiheessa jo kaikille koneille niin paljon pelattavaa, että niille kaikille löytyy laatupelattavaa enemmän kuin tarpeeksi. Cubella tosin on omat rajoituksensa, kuten autopelit ja nettipelit, mutta Cubeahan nyt ei edes kysytty. Tsekkaile niistä yksinoikeuspeleistä mikä miellyttää! Kannattaa myös tutustua itse miltä ne PS2-pelit näyttävät. Jos on tottunut PC-pelaamiseen monet PS2-pelit voivat näyttää aika karuilta. |
242 STAR GET!
Eli bottom line on näiden konsoleiden kanssa se, että kaikilla niillä voi pelata ja kaikilla niistä se on vielä hauskaa. |
Tee fiksusti ja hommaat molemmat konsolit käytettynä. Saat kummatkin yhden uuden koneen hinnalla ja pääset nauttimaan todella laajasta pelikirjastosta. |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Niin tai sitten teet niin, että odotat 1-1,5 vuotta(?) ja ostat uuden sukupolven konsolin. |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
|
Last edited by Oliver; 05.02.2005 at 17:34.
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Tarkista kavereiden konekanta sekä se mitä nämä laite-ehdokkaat pystyvät FPS-genreen tarjoamaan. |
Slay Radio - Go retro!
|
1. En ole konsolirasisti (enään. |
3DS - Dreamcast - DSi - iPhone - PS3 - PSP - PSPgo - PS Vita - Wii - Windows Phone - Xbox360
X360 Gamerscore: 113710 - PS3 Trophies: Level 15 (90%), #30629 - iPhone Game Center: 11113, #278966 - Folding@home score: 757579, #30373 (sijoitus: #Maailma)
|
Äpis
|
Last edited by Leo Stenbuck; 06.02.2005 at 01:59.
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo