Tämä on keskustelu DS vai PSP, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin pijokela Jotenkin oletteisi, että maassa, jossa konsoli = playstation, PSP olisi myynyt automaattisesti paljon enemmän? Ehkä urbaani ...
|
No sehän tietysti riippuu käytöstä... Itse hankin aikoinaan DS:n sen julkaisupäivänä ja 6 kk myöhemmin oli pakko hankkia PSP niin ikään... |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
PSP:stä olen hankkiutunut eroon jo tovi sitten kun sille ei yksinkertaisesti ollut käyttöä. Hommasin puhelimen joka toimii huomattavasti paremin mp3 soittimena mitä psp, kannettavan pelaamis kiintiön täyttää DS ja leffoja ei tule katsottua "on the go". Täytyy myöntää että en ole kyllä päivääkään sen laitteen perään haikaillut. |
HD my ass
Xbox Live gamertag: Super Tetris
PSP:tä suosittelen, ei nyt sen kummempia perusteluja, mutta itse ostaisin sen. |
|
no kyl
Suosittelisin DS:ssää.Se on nimittäin aika halpa ja sille on hyviä pelejä,nyös että sil pystyy pelata myös GBA pelejä |