Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Jos PC:tä voi pitää konsolina, niin sitten, muuta en omista kuin PC:ni...
Jos PC:tä voi pitää konsolina, niin sitten, muuta en omista kuin PC:ni |
Me And You Are Friends...You Fight, I Fight...You Hurt, I Hurt...You Cry, I Cry...You Jump Off A Bridge...Im'm Gonna Miss Your Dumb Ass
Enpä voisi sanoa tuollaista itsestäni. GameCube, Dreamcast, SNES. On ollut myös neljä Nintendo 64:ä ja GameBoy Color. |
TapioM
Tjaah, olen. Olosuhteiden pakosta. PS2 hajosi hieman ennen joulua ja Cubelle ei ole minua kiinnostavia pelejä, joten sydämeni sykkii seXboxille... |
Nyt pelittää: Xbox 360 ja PGR3
Gamertag: Kabanossi
En ole yhden konsolin mies ( itseasiassa taitaa löytyä jotain 16 konsolia ), mutta tykkään tukea pienempiä lafkoja, ja niitä jotka ovat olleet pelissä mukana alusta saakka. Uusimmista vehkeistä Dreamcast on ehdoton suosikki. |
En. Suurempi osa (varsinkin kohta) konsoleistani on käsikonsoleita, mutta ne ovatkin rakkaimpiani. |
Allekirjoitan ylläolevan.
ei sitä yhellä konsolilla ihminen pärjää, ainakin 2-4 täytyy olla |
Itselläni on Gc,nes,smd,gba,psx, |
ps2 ja xbox. |
no kyl
Hmm... Siitä onkin aikaa kun on tähän ketjuun rustannut. |
3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)
Olen yhden konsolin mies. Omistan XBoxin...oikeastaan myös PSX:n, mutta koska purin sen osiin niin en osaa sitä varmaan enää koota niin, että se vielä toimisi |
Last edited by Napster; 31.07.2005 at 17:33.
Varmaan olen tähän jo vastannut, mutta vastataan nyt uudestaan. |
Last edited by XShava; 12.10.2005 at 19:37.
Nyt pelaan:
Omistan kaikki nää "uudet" konsolit. Olihan mulla jossain vaiheessa n-gage ja psxkin hyllyssä, mutta ne on jo unohettu. Ps2 taitaa viedä kaikkein eniten peliaikaa ja cube vähiten, mutta tämä muuttuu aika rutkasti peli/elämän tilanteesta riippuen. Eli en ole yhden konsolin mies.. ei kykenis. |
Can't play them all..
|
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
En ole. Olen kaikkien konsoleiden puolella, vaikka ehkä eniten PlayStationin. Johtuu luultavasti siitä, että minulla on koko elämäni ajan ollut PlayStation. |
Ps2, Xbox ja PSP. Eli en ole. |
no kyl
- 2 x DC |
En niinkään yhden konsolin, mutta hyvin pitkälle yhden firman, eli Nintendon mies. Onhan tuo PSone tuossa kun sen kesällä halvalla sain, mutta sillä pelaan lähinnä Final Fantasyitä, joita Nintendolle ei ole. En mene vannomaan etten hankkisi esim. PS 2:ta joskus, jos sopivalla hinnalla eteen tulee, mutta ykkössija on Nintendon vekottimilla meikäläisellä. |
En todellakaan, kyllästyn koneisiin varsin nopeasti. |
"If something is stupid but it works, it is not stupid."
Kumpaankin vastaan ei, olen monen konsolin nainen. |
PSOne, GC, GBA ja DS löytyvät täältä. |