Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Yksinkertaisesti en ole. Konsoleita löytyy reilut kolmekymmentä vectrexistä lähtien. Uusimman sukupolven laitteet on kaikki aktiivikäytössä ja retrot tasaiseen tahtiin muuten. ...
Yksinkertaisesti en ole. |
What Drama! Apparently the Wilder brothers are squabbling with Stuart again! The pressure from the competition is really starting to show!
Enpä itsekkään ole yhden konsolin mies.. kaikenlaista on ollut.. kaikki pleikkarit, molemmat boksit, Nintendon pelikoneita ja monenlaisia tietokoneita (commodore 64, ZX Spectrum etc.) Tällä hetkellä nykykonsoleista puuttuu ps3 mutta on tuokin omistuksessa käynyt, uudestaan menee hankintaan sitten joskus. Eniten olen silti yleensä pelannut pc:llä vaikka lähes aina konsoleita omistanut olenkin. Segan konsoleilla tuli kavereiden luona tahkottua noita ekoja änäreitä tuhottomasti mutta itselle ei koskaan moista tullut. |
Olen sillä toiset konsolit peleineen eivät sytytä minussa intoa laisinkaan. Sitä paitsi jos se julkaistaan PC:lle niin ei sitä voi sanoa yksinoikeudeksi. |
Pelit pölyyntymässä: R&C ToD ja QfB, MotorStorm KZ2, CoD4, UT3, R2 | Ahkerassa käytössä: Uncharted 2, Dawn of War 2, L4D (PC) Suosittelen: InFamous, LBP, MGS4, SOCOM:C
Frans Mäyrä: Kirja on peliäkin vaarallisempi
En ole, kotoa löytyy niin PS3, Xbox360, Wii ja PSP. Sama juttu oli edellisen sukupolven kanssa eli omistin PS2:n, Xbox:n ja Gamecuben. 2 konsolisukupolvea sitten omistin kylläkin vain PS1:n. Multikonsoliomistuksen suurin syy on se, että pääsee varmasti käsiksi kaikkiin kiinnostaviin yksinoikeuspeleihin ja kyllä se tuo monipuolisuutta pelaamiseen, kun ei tarvitse vain yhden konsolin kanssa räpeltää. Kaiken lisäksi en ole fanipoika, joten kaikki käy yhtä hyvin |
Vielä vähän aikaa sitten olin. Nyt tuli hommattua Xloota 360 Elite. |
Nyt konsolina 360, ja sitä ennen PS2. Kyllähän se PS3 ja sen yksinoikeudet kelpaisivat, muttta kun rahaa tai aikaa ei ole liikaa. |
Last edited by Arbiter; 10.12.2009 at 21:41.
Yhden konsolin mies olen. Tällä hetkellä on PS3, ja sitä aiemmin PS2. Mutta jos vain rahaa saisin tai joku tarjoaisi halvalla Xbox 360:n, ostaisin todennäköisesti. |
PS3 Pelini: GTA IV, inFAMOUS, Unreal Tournament 3, Assassin's Creed 2, GTA:EfLC, Red Dead Redemption, UFC 2009 Undisputed | Xbox 360 pelit: Alan Wake, Gears of War 1-2, Dead Rising, Batman: Arkham Asylum, Halo: Reach, Mass Effect
Tällä hetkellä kyllä. Sonyn kyydissä mennään, mutta Elite mallin XO olisi tarkoitus hommata rinnalle, heti kun budjetti antaa myöden. |
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Olen. Aika ei riitä edes kaikille tämän koneen huippupeleille, niin en näe tarpeelliseksi hankkia muita konsoleita, vaikka niilläkin kiinnostavia pelejä riittää. Muita syitä tälle päätökselle ovat raha ja tila. |
Tue parhaita pelintekijöitä koskaan || Osta Biowaren Mass Effect 1&2, Dragon Age, DICEn Battlefield: BC2 ja Remedyn Alan Wake || Videoni Youtubessa
Pleikkari 3 ja XO löytyvät näistä pöytämalleista, wii ollut pari kertaa mutta aina on saanut lähteä koska pelitarjonta ei ole minulle iskenyt, katsoo sanooko kolmas kerta toden jos sellainen tulee joskus. |
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
No oikeastaan olen. |
COMTRAYA!
En ollut yhden konsolin mies viime sukupolvessa enkä ole sitä ollut tässä nykyisessäkään. Eli tällä hetkellä omistusessa on kaikkien kolmen suuren valmistajan kotikoneet. Aika ei tosin millään meinaa riittää kaikkien tasapuoliseen pelaamiseen, mutta näinhän se tuppaa valitettavasti menemään. XO on saanut olla kaikista aktiivisimman pelikoneen roolissa tällä suunnalla. Mielellään pidän kuitenkin kaikki laitteet taloudessa, jotta tärkeitä yksinoikeuksia ei tule missattua. Pelaan mieluummin hyviä ja kiinnostavia pelejä enkä niinkään sitä konsolia. Tuon lisäksi käsipelikonsoleiden puolelta löytyy tuoreimpana hankintana PSPGo, joka vaikuttaa sekin erittäin pätevältä kapistukselta. Näiden nykysukupolven koneiden lisäksi kaappien sisuksista löytyy myös iso liuta vanhempia laitteita. Täytyyhän sitä vanhalta pelimieheltä retroakin löytyä |
"En ole puolesta enkä vastaan, vaan pikemminkin päinvastoin"
sonya ja microsoftia kannatan tasapuolisesti. nintendo ei vaan jaksa kiinnostaa. tällä hetkellä tosin on vain xbox 360, enkä muita aio hommatakkaan ennen seuraavaa polvea |
Tällä hetkellä vain Xbox 360. Ensi vuoden alussa kun saan PS3:n niin siirryn varmaankin pelkästään PS3-pelaajaksi. |
Nyt pelaan: pelejä
Playfire ID[/SIZE]
En. Käytössä on aktiivisesti niin Xbox 360, Wii, PSP kuin PC:kin. |
PS3 ja X360 viihtyvät sulassa sovussa samassa taloudessa, Nintendoa ei kannateta. PS3 on selvästi ahkerammassa käytössä ja multiplattarit tulee useimmiten sille hommattua, mikäli erot ovat luokkaa "pilven reunat horisontissa aavistuksen terävämmät XO:lla". XO:n tärkeimmät tehtävät liittyvät nykyään Halojen pyörittämiseen sekä Forza kaahailuun. |
En. Tällä hetkellä löytyy Xbox 360, PSP ja Nintendo 8 bit. Eiköhän se mister Joulupukki PS3 tänä jouluna tuo. |
"Nyt loppuu se narina! Täti on hyvä ja käyttää tuikuttimia!" - Pirk
Kaikennäköisiä konsoleita on nurkissa pyörinyt, mutta tällä hetkellä voisi sanoa, että olen yhden konsolin mies. Koneina Xbox 360, PS3 ja DSL ja kyllä se ns. pääkone on ollut jo julkaisusta lähtien PS3 ja en näe, että se tulisi mihinkään muuttumaan. |
PS3, 360, Wii & LG 47LE8500
In memoriam of Ro0Ki3, a new era with rookie has begun.
Tällä hetkellä olen yhden konsolin mies, eli PS3 löytyy. Wii ja 360 siinä kävi kavereina, mutta vähäisen käytön takia lähtivät aika nopeasti. Pleikkarilla varmaan mennään tämä sukupolvi loppuun, tulevasta en sitten tiedä. |
En,itseltäni löytyy: Nintendo 64,GC,Wii,PSX,Psp,Sega Mega Drive,Xbox ja xbox 360 huomattavasti eniten käytössä itselläni on xbox 360 mutta kaikilla tulee pelailtua jonkun verran. |