Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex Ebayn avulla on helppo korjata vanhoja virheitä. Tilasin viime viikolla Saksasta (ilmeisen) hyväkuntoisen Atari 2600:n. ...
|
|
Last edited by Hex; 19.03.2002 at 11:11.
Kyllähän niitä koneita löytyy... |
"Erotic is when you use a feather, Fetischism if you use the whole chicken..."
Ps2 yhen konsolin ukko olen |
I´m like you... i have no name
Vielä aktiivi käytössä PS,DC,PS2 & PC. |
Where is my armor??
No on mulla NES, gbc, pc (vaikkei konsoli olekaan) ja ps2 mutta en pelaile muutako ps2:lla. Xbox:ia oon kyllä harkinnu, mutta enpä ainakaan vähään aikaan taida hinnan takia sitä ostaa. |
-=pelimies on erimies=-
No yhden konsolin mies tietenkin, kuten sen saattaa huomata |
Nyt pelaan:
Psx, PSOne, PS2 ja ostan vielä GC:n... |
Vain PS2 tällähetkellä. |
|
Mielipiteesi on hyvä..., mutta olet väärässä!!
Kotoa löytyy PS2, GB, GBA, N64, NES js SNES. Aika lailla lyhenteitä, mutta ne osoittavat, että aika lailla Nintendon suuntaan olen kääntynyt.. |
Tjaah, no minulta löytyy hyllystä Tällä hetkellä legendaarinen 8-bittinen NES, "isoveli" SNES, Nipakuusnepa, Pleikkari 2 ja Game Boy Advance. Game Boy ja Game Boy Colorkin löytyy ja samoin Pleikkari ykkönenkin, mutta ei ole tullut tarvittua niitä koska uusimmat versiot (GBA JA PS2) pyörittää vanhoja pelejä ihan mukavasti. DC oli lainassa jonkin aikaa ja GameCube hankintalistalla. Eli en ole yhden konsolin mies |
"Excellent, fan-boyism at it's best. We also concluded that Hideo has hot pants."
Now playing| Dragon Age: Origins | Deus Ex: Human Revolution | Shadow of the Colossus | Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D
Tällä hetkellä löytyy: PS2, GBA, PC ja N64 |
Kaapista löytyy NES ja PSX. |
-JurdysCahn-
Pelilista: http://users.ign.com/collection/JurdysCahn
Taidan olla sitten nähtävästi yhden konsolin mies. Xbox, GBA, ja Gc kiinnostaa kovasti, muttei ne rahat vain riitä. Niin ja omistan siis PS2:n, PSX oli joskus mutta myin pois. |
Kahden konsolin mies olen hyvin pian. |
Olen kaikkien konsoleiden mies. Niitä pitää aina saada lisää ja lisää. |
Yhden konsolin mies eli Xboxin. |
Nyt pelataan: Ei mitään.
En. PSX:llä on seurana PS2 |
Last edited by Seagle; 16.04.2002 at 11:43.
We are the Borg. We are technologically superior. You will be assimilated, resistance is futile.
Täältä löytyy PSX, PS2, GBA ja N64. GameCubekin saattais olla tuloillaan. |
-Griever