Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin hihitys En pahemmin ole Microsoftin fani millään alalla Itsekään en sinänsä ole MS fani, mutta onhan se ...
En ole. |
("Tyyppi on ku kävelevä sketsi!")
Nyt pelaan: Mikä nyt sattuu milloinkin kiinostamaan.. Odotus listan kärjessä:Borderlands 2, 21.9.2012
Edelleen yhden konsolin jyystäjiä ollaan, pitäisi tosin Xloota ostaa jotta pääsee uusinta Gearssia ja Halo Anniversarya tykittämään. |
En ole nyt on/oli |
Oulun Kärpät:1981,2004,2005,2007,2008
Anaheim Ducks:2007
En ole, vaikka pääasiassa tuleekin ostettua ja pelattua kaikki nykykonsolien pelit PS3:lla. 360 kuitenkin taloudesta löytyy (kahtenakin kappaleena), mutta ei tule pelattua kuin yksinoikeuspelejä. Wii on myös, mutta sitäkään ei hirveästi tule käytettyä. Kaapista löytyy sitten vanha boxi sekä PS1. PS2 on myös kytkettynä, vaikka silläkin tulee harvemmin pelailtua. |
Now playing: Final Fantasy XIII-2 & Metal Gear Solid HD Collection
Taidanpa olla Sony-mies, vaikka Microsoftinkin kelkassa kävin joskus, kun ekan boxin ostin Halon hurmaamana. Vaikka tällä hetkellä aktiivikäytössä on vain PS3 ja siinä olen ajatellut pysyä, parhaat (konsoli)moninpelimuistot sijoittuvat kyllä ehdottomasti Halo2:n aikaan. |
Omistan molemmat konsolit ja PC:n jolla pelaa vähän vanhempi pelejä. sanotaanko vaik näin, et Xboxil on mahotonta pelata ajopelejä, koska rattituki on olematon. Toisaalta Xboksin ohjain on ylivertainen PS3 verrattuna(vaikka ois realtriggerit). Joten riippuu vähän pelistä, mut yleensä suosin xboksin pelejä ohjaimen takia. |
Vannon Sonyn nimeen, kaikista keväthässäköistä huolimatta... PS1 -> Ps2 -> PS3 |
Sonyn kannalla mennään täälläkin. Missään vaiheessa ei ole ollut harkinnassa siirtyä Xboxiin. Kun kerran sai Playstationin, on sen aina pakko olla Playstation. |
PS3 250GB + 32'' Sony Full HD + Sony Kotiteatteriboxi = Taikaa
Itse olen kanssa Sonyn "fanipoika" jos näin voi sanoa koska ps3 pääs hajoamaan ja olen aikonut perjantaina käydä uuden ostamassa. Johtuu varmaan siitä että suosin ps3:mea koska kaikki kaveritkin sitä käyttää ja olisi aika ankeaa yksin Xboxilla pelailla. |
Kyllä se sonyn puolelle menee : ) |
Kyllä taidan sony fanboy olla. |
Nyt: Battlefield3 & The Elder Scrolls V: Skyrim
http://youtube.com/TheMarkka1 & youtube.com/JuMaFilms
Kyylä se on tunnustett, että olen yhden konsolin mies, mutta sillä ei ole mitään teko fanaattisuuden tai fanipoikamaisuuden kanssa vaan ihan käytännön syistä olen talooni raahannut yhden konsolin per sukupolvi. |
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
Nykyisestä sukupolvesta omistan vain Xbox 360:n. PS3:n ostoa olen harkinnut useaan otteeseen, Playstation Networkissä on muutama tosi kiinnostava peli. |
Last edited by foghorn; 06.04.2012 at 15:29. Syy: Tarkensin: Paysafecard -kohtaa.
En ole. Omistan PC, PS2, PS3, 3DS. Kaikki ovat todella hyviä, muistoja muistoja. |
Yhden konsolin miehiä ollaan, eli PS3 löytyy koska eksklusiivit. Siihen kylkeen vielä miehekäs PC niin kyllä kelpaa. Ainoa huono puoli on se, että noita pelaamattomia pelejä on niin p*rkleesti, kiitos Steamin. ; ) |
Yhden konsolin mies, mutta ei yhden merkin. Merkki voi vaihdella, mutta kahta konetta tuskin tulee olemaan yhtäaikaa. Lapsuuden kodissa oli pari nintendoa (64 ja GC). Kaverilta oli sitten lainassa yhtäjaksoisesti n. 1,5-2 vuotta PS2. PS3 oli eka itse ostamani konsoli ja se hankittiin täysin Gran Turismo pelisarjan takia. PS3:n puolesta puhuu autopelejä harrastaneena, tai ainakin ennen, laaja rattituki. Myös moni kaveri on viime vuosina hankkinut PS3:n ja jos sama trendi jatkuu seuraavassa sukupolvessa, päädyn taas Sonyn valmistamaan laitteeseen. Sillä pelataan missä paras seura (ja ilmainen verkkopeli). |
Haters gonna hate.
En periaatteessa ole yhden konsolin mies, löytyyhän taloudesta boksi ja pleikkari, plus vanhemmat nintendot ja pleikkarit, mutta käytännössä tulee pelattua vain boxilla. Siellä kuitenkin kaikki kaverit jotka pelaavat ja pakonomainen gamerscoren kerääminen ja Liven PSN:n parempi toimivuus ovat saaneet tiputettua Pleikkarin lähinnä leffasoittimeksi, mitä nyt joskus joskus tulee yksinoikeuspelejä pelattua. |
Omat turinani http://kekkeisgamer.blogspot.com/
It can't rain all the time | http://www.myspace.com/nikkisebastianband - sooloprojekti by minä.
Un roi d'un jour, un petit moment de bonheur, et demain, je serais triste à nouveaux...
Jotakuinkin sama tähän. Lisään vielä, että boxin jämäkkä pädi pieksee mielestäni muovisen lelun a.k.a. dualshockin aivan sata-nolla. Lapiokourani kiittävät. Ja tietty tuo loota on multiplattarien pääasiallinen kehitysalustakin useimmiten, se helpottaa päätöstä. Pleikkarilla on kuitenkin tietyt eksklusiivinsa, joiden takia pakko tuo konsoli omistaa. Viimeisimpänä aivan huikea PSN-titteli Journey. |
"Never argue with a fool, they only lower you down to their level and beat you with experience" -J.R.R Tolkien