Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Omistan: GameCube, Game Boy Advance, Game Boy Color, Nintendo64, Game Boy, SNES, NES. Kukin tehköön omat johtopäätöksensä....
Omistan: GameCube, Game Boy Advance, Game Boy Color, Nintendo64, Game Boy, SNES, NES. |
"Peli on geimiä"
Omistan PSX:n ja 3.5 Gamecuben, toki ostaisin muitakin konsoleita |
Itseltäni löytyy vain Xbox, mutta mikäli kyse ei olisi vain rahatilanteesta niin varmasti löytyisi myös PS2 ja 3.5. GC. Joten taidan olla yhden konsolin mies, mutta en niinkään omasta halustani |
Masentavaa... vai mitä?
No onhan noita vanhoja koneita jo iso kasa(esim. NES, SNES jne.) . Onhan xbox ja ps2 ostettu myös ja GC löytyy hyllyltä heti julkaisun yhteydessä, eli en siis ole yhden konsolin mies. Ostan kaikki joka tapauksessa. |
oon vaan yhden konsolin mies XBOXIN! |
PS2:n on ollut jo yli vuoden ja hinnanalennuksen avittamana varmasti Xboxikin löytyy kohtapuolin hyllystä. |
N64 kannattaa ostaa. Ei varmasti joudu maksamaan liikaa |
Kun PC:see rupes vitutta niin ostin PS2, tuntui sopivimmalta. |
Tällanen se pitäis olla joka konsolipojalla |
|
|
Niin no, lapsellistahan se on. Mutta kivaa. |
Tällä hetkellä löytyy PS2, mutta olen aloittanut jo hallituksen pehmittämisen, jotta joskus saisin ostettua myös XBOXin. Nintendoa tuskin koskaan tulen ostamaan... |
|
|
|
Active
lähinnä mua kiinnostaa itse pelit. |
oon monikonsoli gubbe. |
Mulla on tällä hetkellä vain PS2 enkä taida muita ostaa ainakaan |
archenemy
|