Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Kolme syytä miksi en ikinä osta GC:a. 1. Vaimo ei anna ostaa. 2. kts. kohta 1. 3. kts. kohta 2 ...
Kolme syytä miksi en ikinä osta GC:a. |
|
Active
|
|
Äpis
|
|
Äpis
Xboxi löytyy ja pleikkari pölyttyy |
|
|
Äpis
Kaikille konsoleille olen tasapuolisesti pelien parhaimmistoa yrittänyt hankkia. Hyvän pelin tullessa en varsinaisesti välitä mille konsolille se ilmestyy. Eräissä tapauksissa tietenkin haluaisin uutuus pelit tämän hetken tehokkaimmalle konsolille ihan sen vuoksi, että näyttäisivät paremmilta ja toimisivat sulavammin. |
Pelkkä boxi löytyy nykyään. Tyytyväinen olen kun ei muutenkaan niin hirveästi tule pelattua. |
No kohta on xbox ja viimesin konsoli on ollu 8-bit nintendo. Sen jälkeen on tullu pelattuu vaan pc:llä, mut rahaa menee ihan kohtuullisesti kun joutuu aina päivittelee et uusimmat pelit toimii. Mutta kyllä se pc tulee säilymään pelikoneenakin vaikka xbox tulee. |
Minulla on pelkästään Nintendo GameCube. Periaatteessa minulla ei ole mitään multiplatform-pelaamista vastaan. Nykyisellä pelaamismäärällä en vain näe tarvetta ostaa muita konsoleita, kun on niin paljon pelejä kesken jo nyt. (Zelda on Ganondorfin linnoituksessa, Metroid Prime Meta Ripley:ssä, Super Mario Sunshine muutama kenttä pelattuna, Super Monkey Ball 10 helpointa rataa läpi pelattuna, Ikarugaa ei ehdi opetella kunnolla, Time Splitters 2 kerran kokeiltu, Viewtiful Joe tilauksessa jne.) |
Minulla on myös näistä uusista konsoleista vain gamecube,ja luulen ettei muuta tulekkaan koska meilläkin tuo vaimo hermostuu cubellakin pelaamisesta,tosin Mario Karttia tulee varmasti pelattua myös vaimon kanssa (vink vink Jyyki) |
Finnish Freak
|
|
Äpis
|
Hyllystä löytyy PS2 ja Gamecube. Molempia tulee pelattua tasavertaisesti, vaikka Cubelta löytyykin vain kolme peliä. Muutaman kerran on ollut todella lähellä, ettei Xboxkin ole tarttunut mukaan ja päätynyt hyllyyn. |
The key to immortality is first living a life worth remembering.