Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Xbox on ainoa mikä löytyy tällä hetkellä. PS2 on mielestäni liian kallis laatuunsa ja pelitarjontaansa nähden ja GameCube on halpa, ...
Xbox on ainoa mikä löytyy tällä hetkellä. PS2 on mielestäni liian kallis laatuunsa ja pelitarjontaansa nähden ja GameCube on halpa, mutta sillä ei ole minua kiinnostavia pelejä eikä varteenotettavaa verkkopelisysteemiä. |
PS2 löytyy. Joskus saatan vahingossa harkita XBOX:ia liven takia, valtaosa peleistä mielestäni suolitavaraa, mutta mikäli kehitystä tapahtuu riittävästi niin, ehkä sellainen online -koneeksi. Ja GameCubessakaan mitään vikaa ole varsinkin, kun hinta on mitä on. |
Hyvin jytkii...
Xbox,PS2,GC löytyy.Eniten tulee pelattua PC:llä ja xboxilla. |
PS2:Everquest OnlineGC:Rogue Squadron 3:Rebel StrikeXBOX:Rainbow Six 3,Toca Live Edition,Top Spin,Amped 2PC:Max Payne 2,Halo,Call Of Duty
Siitä lähtien ku pienenä sain SNES:n joululahjaksi niin olen kyllä ollut Nintendon miehiä |
NES/SNES/GBPocket/GBColor/N64/GBA/GC/NDS
http://users.ign.com/collection/ganonussi < pelilista
Xbox, DC ja GC löytyy... PS2 en osta kun sen voi lainata. |
"No matter if it is a white cat or a black cat; a cat that can catch rats is a good cat."
Xbox ja GameCube löytyy, enkä etes unelmoi PS2:sta, kun noille kahdellekin tulee jo niin paljon mielenkiintoisia pelejä, ettei aika ja raha riitä millään kaikkiin mielenkiintoiseen. |
Koneet: Xbox360, Wii, GBA SP, DS Lite ja PSP
Xbox Live Gamertag: I am Slash80
Olin yhden konsolin miehiä joskus 90-luvun alussa. Olen kasvanut. |
"Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way round or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves." :rolleyes:
-Little Dragon
Omistin pitkään isommista konsoleista vain PS2 ja katselin vierestä jo aikoinaan kun kavereilla oli GB ja myöhemmin GBC. |
Xbox:lla on kaikki mitä tarvitsen. (pelit, online, kaveripiiri) |
Xbox on ainokaiseni... ETTE SAA VIEDÄ SITÄ! TE ETTE TIEDÄ KUINKA TÄRKEÄ SE MINULLE ON! ARGH! |
En ole yhen konsolin mies enään. Myin PS2 poies jotta saisin xboxin, nyt faija on ostamassa sellasen hopeisen PS2 jouluna, jotta se pääsee pelaan wrc pelejä (omistaa ne kaikki! |
|
No tuo aikaisempi viestini on jo vanhempaa mallia, ostin aikoinaan Cuben ja nyt sitä ei enää ole kun tilalla on Xbox. Ei ole rahaa kaikkiin, mutta kavereiden kanssa on ollut jo pitkään tapana pitää neljän hengen pelisessioita jonkun luona läpi yön ja se on todella hauskaa. Niin SSBM:n, taikka Halon tai jonkun muun pelin merkeissä. |
Nintendo Gamecube. Vain ja ainoastaan. |
XBOX
| it's good to play together
Mistä tuo SSBM on lyhenne? Aamutuimaan ei oikeen aivot rullaa täysillä |
Super Smash Bros. Melee |
Xbox on ainoa konsoli kämpässäni tällä hetkellä. |
Tähän asti olen vannonut pleikkarin nimeen, ps1 tuli taloon joskus vuonna 1998 ja ps2 2001. Nyt olohuoneessa on myös upouusi musta kuutio... |