Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Konsoleista vain PS2 ....
Konsoleista vain PS2. |
Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
Der Metzgermeister - Armin Meiwers
Pelit hyllyssä Wishlist Plaza DVD
Meikäläinen tykkää Nintareista. Konsoleitani ovatkin Nintsikikan PeliKuutio, ja se ensimmäinen, alkuperäinen, vuodelta 89 !!PeliPoika!! |
Ai tänä vuonna on joulukin. Jopas jotakin! Sattui samaan vuoteen kun mulla on synttäritkin.
En ole yhden konsolin mies, kuten kuvastakin saattaa tarkkasimmuiset huomata, http://members.surfeu.fi/tombad/omg.JPG |
ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson
No nyt olen sitten minäkin kolmen konsolin mies! Tilasin juuri tänään XBoksini ja PS kakkoseni viereen Cuben kera Metroid Prime. |
Jos käytät piilolinssejä, muista käyttää niitä myös nukkuessasi, sillä saatat joutua siepatuksi. Olisi sääli, jos näköhavaintosi jäisivät sumeiksi ja saisit tyytyä pelkkään telepaattisen viestintään.
En ole sillä Helmikuussa tulee Nintendon konsolien viereen X-box!Jes! |
Enpäs keksiny tähän mitään.
Enpä ole yhren konsolin miäs. Löytyy PS2, GC sekä Xbox. Tuossa myös suosituimmuusjärjestys |
itelläkin ps2,xbox ja cubetus. |
I see dead pixels
xboxilla eniten pelailen, kyllä PS2,PSX ja SNESkin löytyy. |
:P~~
En ole yhden konsolin mies |
Your opinion has been noted and disrecarded
Yhden konsolin mies siinä mielessä, että omistan vain Gamecuben uusista kotikonsoleista. Ostaisin heti muutkin konsolit jos rahat riittäisivät edes kaikkiin niihin lukuisiin Nintendo -peleihin joita minulla ei vielä ole. |
Minulta löytyy sekä X-box, että GameCube, mutta Cubella olen huomannut pelailevani paljon enemmän, mikä johtuu jo yli 17 vuoden kokemuksesta ja tottumuksesta Nintendon peleihin, eli eräänlaisesta uskollisuudesta. Morrowind tosin on onnistunut koukuttamaan minut X-boxilla melko hyvin, kuten KotOR, jota tosin en ole parin läpipeluukerran jälkeen pahemmin jaksanut pelailla. |
Gnothi seauton
Xboxilla pelaan ja ostin viereen Blaykkarin, kun tuli sitä ikävä, kun myin toisen pleikan pois pari vuotta sitten. Nyt on taas ja pois ei lähde. |
heipat sulle!
n. 14 vuotta sitten aloitin pelaamisen 8-bittisellä Nipalla. Nyt löytyy liuta pelikonsoleita joita pelata (Alla on listattuna). Xboxilla tulee eniten pelattua, GC:llä harvoin ja PS2:lla Xboxin ja GC:n välimaastosta. GC:llä pelaaminen jäänyt nyt muutenkin konsolin ollessa huollossa, mutta perjantaina sen sitten voikin jo noutaa - pari peliä odottaisi pelaamista. |
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Pelaaminen on tullut aloitettua PC:llä noin 15v sitten ja siitä lähtien alusta on ollut pääasiassa sama(vähän aikaa DC, ettei sitä edes lasketa), kunnes ostin viime elokuussa Xboxin (aika luonnollinen valinta oldPCpierulle). Tyytyväinen olen ollut. |
Last edited by tsinivuo; 06.02.2004 at 09:53.
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
Joskus n. 20 vuotta sitten aloitin jollain ihme videopelillä, jota en koskaan ole sen koommin kenelläkään muulla nähnyt. Sen ohjaimiin tuli pelin mukana sellainen läpyskä, jossa näki mitä mikäkin nappi tekee. Mikäköhän sen koneen nimi oli? Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot. |
Last edited by Prisoner; 08.02.2004 at 23:25.
|
Finnish Freak
|
Olen PS2 konsolin omistaja siis olen yhden konsolinmies |
Luuletkos olevasi hetero, todista se http://www.testimaa.com/inhetero/test.asp.
Kuten tuohon aiempaan viestiinikin editoin, se mun eka kone oli Intervision 2001. |
Last edited by Prisoner; 09.02.2004 at 09:59.
Olen yhden konsolin mies niin kauan, kunnes vanhempani innostuvat itsekin pelaamisesta, tai kunnes muutan pois kotoa. Toisin sanoen olen yhden konsolin mies vielä kymmenisen vuotta... |
Nyt pelaan: ICOMitä muuta NYT: PS3:n ja SotC:n odottelu, koulu| PS2 | GBA | PC | SNES | GBC |