Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 6 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213141516 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 101 - 120 / 393

Oletko yhden konsolin mies?

Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Konsoleista vain PS2 ....

Jäsen
    Paikka
    Turku (tois puol jokke)
    Konsoleista vain PS2.
    Suche gut gebauten Achtzehn- bis Dreißigjährigen zum Schlachten
    Der Metzgermeister - Armin Meiwers

Pelit hyllyssä Wishlist Plaza DVD

Jäsen
    Paikka
    Espoo, Mankkaa
    Meikäläinen tykkää Nintareista. Konsoleitani ovatkin Nintsikikan PeliKuutio, ja se ensimmäinen, alkuperäinen, vuodelta 89 !!PeliPoika!!
    Ai tänä vuonna on joulukin. Jopas jotakin! Sattui samaan vuoteen kun mulla on synttäritkin.

Jäsen
    Paikka
    Ulvila
    Gamer IDt

Gamertag: Tomsson PSN ID: Tomsson
    En ole yhden konsolin mies, kuten kuvastakin saattaa tarkkasimmuiset huomata, http://members.surfeu.fi/tombad/omg.JPG

Löytyy: NES, GB, SNES, MD, PS, N64, XBOX*, GC*, PS2* +jokunen vähemmän konsoli. Saturn ja DC on myyty joskus, ne vähän harmittaa.

*= Nököttää television vieressä ajovalmiina.
    ei mitää allekirjotuksia. Taino, gamertag Tomsson

Jäsen
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: Volluster PSN ID: -
    No nyt olen sitten minäkin kolmen konsolin mies! Tilasin juuri tänään XBoksini ja PS kakkoseni viereen Cuben kera Metroid Prime.
    Jos käytät piilolinssejä, muista käyttää niitä myös nukkuessasi, sillä saatat joutua siepatuksi. Olisi sääli, jos näköhavaintosi jäisivät sumeiksi ja saisit tyytyä pelkkään telepaattisen viestintään.

Jäsen
    En ole sillä Helmikuussa tulee Nintendon konsolien viereen X-box!Jes!
    Enpäs keksiny tähän mitään.

Jäsen
    Paikka
    Nummela
    Enpä ole yhren konsolin miäs. Löytyy PS2, GC sekä Xbox. Tuossa myös suosituimmuusjärjestys

Jäsen pelle:n Avatar
    Paikka
    pori
    itelläkin ps2,xbox ja cubetus.
    I see dead pixels

Jäsen
    Paikka
    Hamppukaupunki
    xboxilla eniten pelailen, kyllä PS2,PSX ja SNESkin löytyy.
    Pleikkarilla tulee pelattua vain final fantasy 7-9 ja SNESillä pelailen vanhoja ropeja.

Jäsen
    En ole yhden konsolin mies

Ensimmäisenä ostin Cuben kun se ilmestyi sitten saman jouluna hommasin Xboxin DVD katselua varten, nyt jos vain tulisi vielä Xboxille jokin Freeloaderi niin voisin katella kaiken formaatin DVDeitä.

Sitten on vielä tuo GameBoy Advance SP ja olen pelaillut todella paljon Final Fantasy Tactics Advancea. Xboxilla pelasin tuossa vähän aikaa sitten Metal Gear Solid 2: Substancen ja nyt on Cubella menossa Viewtiful Joe.
    Your opinion has been noted and disrecarded

Jäsen migge:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: miggeFIN PSN ID: miggeFIN
    Yhden konsolin mies siinä mielessä, että omistan vain Gamecuben uusista kotikonsoleista. Ostaisin heti muutkin konsolit jos rahat riittäisivät edes kaikkiin niihin lukuisiin Nintendo -peleihin joita minulla ei vielä ole.

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Oulu
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: Zanis Dust PSN ID: Zanis Wii Code: 2496 4736 4514 5655
    Minulta löytyy sekä X-box, että GameCube, mutta Cubella olen huomannut pelailevani paljon enemmän, mikä johtuu jo yli 17 vuoden kokemuksesta ja tottumuksesta Nintendon peleihin, eli eräänlaisesta uskollisuudesta. Morrowind tosin on onnistunut koukuttamaan minut X-boxilla melko hyvin, kuten KotOR, jota tosin en ole parin läpipeluukerran jälkeen pahemmin jaksanut pelailla.
    Gnothi seauton

Jäsen
    Paikka
    kuusankoski
    Xboxilla pelaan ja ostin viereen Blaykkarin, kun tuli sitä ikävä, kun myin toisen pleikan pois pari vuotta sitten. Nyt on taas ja pois ei lähde.
    heipat sulle!

Jäsen
    Paikka
    Nummela
    n. 14 vuotta sitten aloitin pelaamisen 8-bittisellä Nipalla. Nyt löytyy liuta pelikonsoleita joita pelata (Alla on listattuna). Xboxilla tulee eniten pelattua, GC:llä harvoin ja PS2:lla Xboxin ja GC:n välimaastosta. GC:llä pelaaminen jäänyt nyt muutenkin konsolin ollessa huollossa, mutta perjantaina sen sitten voikin jo noutaa - pari peliä odottaisi pelaamista.

"Yhden konsolin miehet ja heidän mielipiteet ovat yhtä tyhjän kanssa."
    hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
    3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
    Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)

Jäsen
    Paikka
    Lahti
    Gamer IDt

Gamertag: FinQeQe PSN ID: Sorsankosto
    Pelaaminen on tullut aloitettua PC:llä noin 15v sitten ja siitä lähtien alusta on ollut pääasiassa sama(vähän aikaa DC, ettei sitä edes lasketa), kunnes ostin viime elokuussa Xboxin (aika luonnollinen valinta oldPCpierulle). Tyytyväinen olen ollut. Boxin pariin minut sai PC:ltä puuttuvat peligenret: Snoukka/Lautailu (no onhan Tonyt, mutta näppiksellä ne on tuskaa ja hyvää PC-pädiä ei ole tullut vastaan), Arcade-autoilut (PGR:t, Colinit yms. ) ja urheilu(tennis, lätkä), sekä M$:n omat pelit. PC-puolella ne ovat yleensä olleet loistavia ja näyttää linja jatkuvan Boxilla.
    Last edited by tsinivuo; 06.02.2004 at 09:53.
    Nyt pelaa: Mitä milloinkin

Jäsen Prisoner:n Avatar
    Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Gamertag: PrisonerFIN PSN ID: PrisonerFIN
    Joskus n. 20 vuotta sitten aloitin jollain ihme videopelillä, jota en koskaan ole sen koommin kenelläkään muulla nähnyt. Sen ohjaimiin tuli pelin mukana sellainen läpyskä, jossa näki mitä mikäkin nappi tekee. Mikäköhän sen koneen nimi oli? Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot.

Sen jälkeen on ollut Spectrum48, C64, Amiga600, CD32, SNES (jap), 2 x Lynx, PS1 (pal), 2 x PS1 (usa), DC (usa), 2 x PS2 (usa), Cube (usa), XBOX (pal), XBOX (usa). Ainiin ja PC.

Dreamcastia ja Cubea arvostan nykyisistä eniten.

edit: Eikä sovi unohtaa legendaarista Donkey Kong Game & Watchia. Siitä itseasissa kaikki sai alkunsa mun osalta.

edit2: Tuo ensimmäinen konsolini olis siis Intervision 2001. Nimimerkki mop1978 saa pojot hyvästä salapoliisityöstä (tai tiedosta).
    Last edited by Prisoner; 08.02.2004 at 23:25.

Jäsen Lionman:n Avatar
    Paikka
    Tampere
    Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Prisoner
    Joskus n. 20 vuotta sitten aloitin jollain ihme videopelillä, jota en koskaan ole sen koommin kenelläkään muulla nähnyt. Sen ohjaimiin tuli pelin mukana sellainen läpyskä, jossa näki mitä mikäkin nappi tekee. Mikäköhän sen koneen nimi oli? Ohjaimista lähti sellaiset puhelinluuri-tyyppiset kierrejohdot.
    Kuulostaa ihan Mattel Intellivisionilta,mikä itsellänikin oli ensimmäinen varsinainen pelikone (on kyllä vieläkin,mutta ohjaimet hajalla).Hyvät pelisessiot sai kavereiden kanssa aikaiseksi, varsinkin Tennis ja Boxing olivat huippuja.
    Finnish Freak

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lionman

Kuulostaa ihan Mattel Intellivisionilta,mikä itsellänikin oli ensimmäinen varsinainen pelikone (on kyllä vieläkin,mutta ohjaimet hajalla).Hyvät pelisessiot sai kavereiden kanssa aikaiseksi, varsinkin Tennis ja Boxing olivat huippuja.
    Ei taida olla sama laite. Tässä mun koneessa oli tikkuohjaimet. Oli sellainen kerman värinen. Erittäin pyöreät kulmat siinä oli myös.

Jäsen
    Paikka
    Nurmo
    Gamer IDt

PSN ID: Cola X
    Olen PS2 konsolin omistaja siis olen yhden konsolinmies
    Luuletkos olevasi hetero, todista se http://www.testimaa.com/inhetero/test.asp.

Paikka
    Helsinki
    Gamer IDt

Kuten tuohon aiempaan viestiinikin editoin, se mun eka kone oli Intervision 2001.

Myös Lynxistä mulla oli kaksi versiota, se eka isompi ja toka pienempi malli. Se kone oli muuten todella paljon aikaansa edellä. Noh, aina ei voi voittaa vaikka olis kuinka hyvät lenkkarit

edit: Ja olihan mulla 8 bit NES myös jossain vaiheessa. Annoin sen joskus ilmaiseksi pois. Ja oli myös N64! Hatara pää ei meinaa muistaa enää mitään.

edit3: haaste peligallerioiden tekemiseen
    Last edited by Prisoner; 09.02.2004 at 09:59.

Jäsen
    Paikka
    Jalasjärvi
    Gamer IDt

PSN ID: norsu
    Olen yhden konsolin mies niin kauan, kunnes vanhempani innostuvat itsekin pelaamisesta, tai kunnes muutan pois kotoa. Toisin sanoen olen yhden konsolin mies vielä kymmenisen vuotta...
    Nyt pelaan: ICO
    Mitä muuta NYT: PS3:n ja SotC:n odottelu, koulu
    | PS2 | GBA | PC | SNES | GBC |

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi