Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Vaikuttaa pahasti siltä, että pimeä puoli on korruptoimassa minua taas. Ensin se kävi PS2 :n kanssa. Se piti hommata Pc:n ...
Vaikuttaa pahasti siltä, että pimeä puoli on korruptoimassa minua taas. Ensin se kävi PS2:n kanssa. Se piti hommata Pc:n seuraksi. Noh, eipä aikaakaan, niin PS2 vaihtui XBoxiin. Nyt GameCube kuiskii korvaani. |
...Ja taas mennään...
Gamertag: heksa
Livepelit: Gears Of War, PDZ, Halo 2, SW: Battlefront
Yhden konsolin mies olen minä! Ainoan ja oikean, the legendaarisen nintendon! Pitää kuitenkin muistaa ja kunnioittaa nintendon pitkää peli historiaa ja sen peli hahmoja. Zelda, Mario! |
|
hIS iNVINCIBLE dELUGE eVIDENCE
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Nyt: Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2)
Nintendo olisi varmasti kone, josta minäkin viimeisenä luopuisin. Ohjain on myös meikäläisen käteen käsittämättömän hyvä. Jos nyt ristiohjainta ei huomioida.. |
|
3x Xbox (Crystal, mod ja rikki) / 2x PS2 (PAL & NTSC-U/C) / GC / Dreamcast / Saturn / NES / C64 / PS1 / WonderSwan Color / N-Gage QD / GBA SP / N64 / NDS
Hmm, kappas perhanaa, kyllä siinä nyt vaan niin kävi että Kuutio on saapumassa ilahduttamaan XBoxin ja Pc:n arkea. |
...Ja taas mennään...
Gamertag: heksa
Livepelit: Gears Of War, PDZ, Halo 2, SW: Battlefront
Olen yhden konsolin mies eli vain Cube on töllön vieressä. Syy on lähinnä se, että tuskin olisi rahaa tai aikaa kahteen konsoliin. Ja GC siksi, että hyllyssäni on Metroid, Mario, Pikmin, Zelda ja nyt MGS: TT, joita ei ole muille konsoleille. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
|
|
|
vain yksi PS2 |
Tällä hetkellä Xbox,GC ja Dreamcast(myynnissä) |
PS2, GC, GBA SP ja PC... Sekä MC-303 |
42
Ennen kolmen konsolin mies (Xbox, Ps2 ja Cube) Nykyään vain kahden. Cube ja Xbox. Myös löytyyn todella tehokas PC. Kaikilla tulee pelattua paljon, Cubea ei ole vain ihan vähään aikaan pelattu, mitä nyt eilen taas tuli vietettyä aikaa Wrestlemania XIX:än parissa... |
Itse en ole koskaan juossut niinkään konsolien perässä, enemmän olen pelien perusteella ostanut koneeni kuin suosimalla tietty merkkiä tai katsonut että onko ostamani koneeni markkinoiden "tehokkain" konsoli. |
tällä hetkellä korkeimmalla jalustalla on DC ja perässä tulevat SMD,SMS ja Saturn |
-
XBox on noussut ykköseksi minun kaapissani. Halo Co-oppina, TS2 vastakkain. Amped Controller S:llä ja DOA3 kirosanoilla. Ehkäpä GC tai PS2 sen kohta jyrää, mutta kun GC on lainassa ja PS2 rikki niin XBox on ollut käytetyin. Ja pirun hyvä kone muuten onkin, vaikka aluksi tuli mietettyä ääneen miksi tuon oikein hankin. |
Äpis
Katsotaampas mitä hyllyt kätkevätkään...hmm... |
No mulla on PS2 ja ensimmäinen "pleikkari", jos se lasketaan mukaan.. Tuskin muuta konetta enää hankin. Odotan niitä "seuraavan sukupolven konsolia". |