Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Tänään tuli ostettua xbox. Ps2 :sen ja kuution olen omistanut jo pitemmän aikaa. Oli stokkalla sen verran hyvä tarjous; 169 ...
Tänään tuli ostettua xbox. Ps2:sen ja kuution olen omistanut |
No Xbox, Cube ja PS2 löytyy. Ostolistalla löytyy jo XBOX2 tai PS3 |
En. |
Omistan Allihuupat |
Night of the living livers !
PS2:lla pelailen. Minähän en mihinkään ekspoksiin koske! (kuten joku sanoi SF foorumeilla) |
-[zeroDignity]-
Olen niin monen konsolin mies kuin tarvis. Eristäytyminen on henkisesti heikoille. |
"Be like water making its way through cracks. Do not be assertive, but adjust to the object, and you shall find a way round or through it. If nothing within you stays rigid, outward things will disclose themselves." :rolleyes:
-Little Dragon
Hyllystä löytyy (käytössä olevia) X-Box,PS2 ja Dreamcast. Ostoslistalla Cube |
Life*s a game and then you*ll die.
Vanha NES lojuu kaapissa mut on sitäkin tullut välillä pelailtua vanhojen aikojen muistoksi..nykyään Xbox on käytössä päällimmäisenä ja useamman konsolin hankinta on vasta edessä jossain hamassa tulevaisuudessa |
Meillä on tällä hetkellä vain PS2(PS1 on myös,että Nintendo,PS1 on tuolla jossain vintillä,Nintendosta ei harmi,hajuakaan |
Life is like a Lamborghini - it goes fast and is too expensive.
|
-=pelimies on erimies=-
|
242 STAR GET!
Avovaimon kanssa löytyypi yhteisesssä käytössä xbox, ps2, ps1, gamecube, snes, nes, gameboy color (sekä kaksi pc:tä). Eipä noita kaikkia tule käytettyä kuin hyvin harvoin nykyään, mutta eipä niitä voi poiskaan heittää. |
Xbox Live Gamertag: wege
Live-pelit: PGR2, Counterstrike, Halo2, Splinter Cell: PT
|
PC ei ole pahemmin pelikäytössä, pelikoneina toimivat XBOX, GBA SP , NES ja SNES |
Nyt pelaillaan: Gears Of War (X0) , Halo 2 , PES 5 (XBOX)
NES ; PC ; XBOX ; XBOX 360 ; Nintendo DS : NGC
Xbox LIVE Gamertag: SkeletorFIN
xbox löytyy, enemmänkin voisi olla konsoleita jos vain olisi rahaa. |
xbox Live Gamertag: plator
|
Masentavaa... vai mitä?
Nes, Snes, N64 ja GC löytyy täältä |
Xbox 360 Elite, TV: LG lc2rr 32"
|
Muille kirjoittajille-> |
itseltäni löytyy PS2, mutta olen pelaillut kavereitten luona Xbox:ia aika runsaasti ja sekin vaikutaa ihan hyvältä pelikonelta ja saattaa tulla hankittua jossain vaiheessa. |