Tervetuloa KonsoliFINin keskustelufoorumille!

Mikäli sinua kiinnostaa...

•  » Pelaaminen konsoleilla

•  » Keskustelut peleistä, laitteista ja niihin liittyvistä ilmiöistä

•  » Peliseuran löytäminen verkkopeleihin sekä turnauksiin osallistuminen

•  » Pelien myyminen, ostaminen ja vaihtaminen

...olet päätynyt oikeaan paikkaan.

Ennen kuin pystyt kirjoittamaan viestejä, pitää sinun rekisteröityä.

P.S. Rekisteröityneet jäsenet välttävät myös melkein kaikki mainokset.

+ Vastaa viestiketjuun
Sivu 9 / 20 EnsimmäinenEnsimmäinen 12345678910111213141516171819 ... ViimeinenViimeinen
Näytetään tulokset 161 - 180 / 393

Oletko yhden konsolin mies?

Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: En ole, kun en ole edes mies no jaa, kuitenkin. En vanno vain yhden konsolin nimeen, vaikka GC:tä nyt lähinnä ...

Jäsen
    Paikka
    Kouvola

Vastaus: Oletko yhden konsolin mies?

En ole, kun en ole edes mies

no jaa, kuitenkin.
    En vanno vain yhden konsolin nimeen, vaikka GC:tä nyt lähinnä pelailenkin

Jäsen

En ole yhden konsolin mies.

Eipä sillä konsolilla enää ole mitään merkitystä jos peli on hyvä.

Jäsen Artificial:n Avatar
    Paikka
    Enimmäkseen harmiton planeetta.
    Gamer IDt

Gamertag: Artieficial

En todellakaan. Olen konsoli-huora ( eli hiplailen niin Dual Shockeja, Boxin ohjaimia kuin Cubenkin vastaavia milloin mieleni tekee ). Omistuksessa on myös seuraavat kamarineidot:

N64 ( jolla yli 10 lasta, muun muassa Goldeneye ja Perfect Dark -nimiset )
    Snes
    Playstation ( pimped up model, but still working! )
    GBA SP
    "The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss." --Hitchhikers Guide to the Galaxy

Jäsen
    Paikka
    Suomiiiiii

Olen uskollinen PS2-mies ollut jo 2002 joulusta lähtien. Haluaisin ostaa kyllä Xboxin tai Cuben mutta isi ja mami ei anna. nyyh.
    P.S. Olen uusi täällä Konsolifinissä, rekisteröidyin äsken ja toivon etten aiheuta harmia täällä.

KonsoliFIN Toimitus
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Tonppa PSN ID: Tonppa Wii Code: 5858 1907 5214 1101

Lainaus Viestin lähetti alunperin e-a-m
    P.S. Olen uusi täällä Konsolifinissä, rekisteröidyin äsken ja toivon etten aiheuta harmia täällä.
    Hyvä ja harmiton startti ainakin. Tervetuloa joukkoomme!
    3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
    X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)

SP Varmennus JiiVee:n Avatar

Omistan kyllä vanhan NES:n mutta pääsääntöisessä käytössä on Xbox.

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

PSN ID: Marquez

Lainaus Viestin lähetti alunperin benew
    PS2:lla pelailen. Minähän en mihinkään ekspoksiin koske! (kuten joku sanoi SF foorumeilla)
    Minä tuon taisin laukoa. Ainakin jotain tonnepäin olen sanonut. Eipä ole tullut vähään aikaan käytyä SF Foorumeilla ja nyt huomasinkin, että uudet on rakennettu!

Jäsen
    Paikka
    Tornio
    Gamer IDt

Gamertag: Locku FIN

Lainaus Viestin lähetti alunperin FrankNyberg
    Niin, kuten kysymys kuuluu, vannotko vain yhden konsolin nimeen, vai käytkö vieraissa? Olkoon herrasi sitten rikspoks, painstation2, gaycube, tai mikä tahansa.
    Kävisin vieraissa jos olisi rahaa sellaiseen, mutta tällä hetkellä on tyytyminen Billboxiin

Jäsen
    Paikka
    Vantaa
    Gamer IDt

PSN ID: Koge

Pelkkä PS2 löytyy, vaikka tekisi mieli Xboxia ja Cubea. Ja vielä enemmän kyllä Boxia, kun se Halo 2:kin ilmestyi

Jäsen
    Paikka
    Imatra
    Gamer IDt

Gamertag: Tiemu I

Omistan Xboxin ja PS2:sen. Pitää varmaan tossa joulukuun puolella vaihtaa pleikkari uuteen pienempään versioon kun sattui tulemaan verottajalta hyviä uutisia.

Jäsen
    Paikka
    Valkeakoski

Minulla on kolme konsolia, mutta ne ovat kaikki eri sukupolvea. Siis minulta löytyy Snes, PS one ja Xbox. Täytyy vielä lisätä, että olen myöhemmin pelannut Sega Genesiksen pelejä emulaattorilla ja tykännyt niistä vähintään yhtä paljon kuin Snes-peleistä. Ja nykykonsoleille tulee myös sellaisia yksinoikeuspelejä, jotka kiinnostaisivat (esim. PS2:n Contra:SS ja GC:n Ikaruga).

Elikkä en ole yhden konsolin mies, vaikka yhtä sukupolvea kohden onkin vain yhden firman konsoli.
    Nahkurin orsilla tavataan

Jäsen
    Paikka
    Kajaani
    Blogahduksia
    2
    Gamer IDt

PSN ID: zoukka_FIN Wii Code: 1620 1451 9460 6339

Ennen olin Sonyn pauloissa melko pahasti... nykyäänkään usko peliasemiin ei ole horjunut, mutta Nintendon konsolit ovat nousseet aika lähelle.

PS2 PSX SNES ja Cube ovat mieleeni, mutta X.-loodasta en välitä pätkääkään. FPS:iä liukuhihnalta ei kiitoss.

Fraeon
    Vieras

PC ei varmaan konsolista mene, joten joo - Xboxiahan sitä pelaillaan kun sellainen vain on. Nintendolla nappaa tasan kaksi peliä ja PS2:sen ropet kiinnostaisi, mutta kaikkeen ei ole varaa. :P

Sillä välin pelailen ropeni ja räiskintäni Xboxilla ja PC:llä.

Jäsen jujze:n Avatar
    Paikka
    Raahe
    Gamer IDt

PSN ID: JujZe

pelikelpoinen PC ja PS2 löytyy, tietokoneella pyörivät sydäntä lähellä olevat strategiat ja nysväyspelit. pleikalla taasen tasohyppelyt, ropet ja nämä erikoisemmat viritykset (eyetoy.. jne)
    Boxin osto oli lähellä, mutta joku perhana kaappasi sen nenän edestä (rämplättynä hamusin) enkä enään ehtinyt ostaa.

Tyytyväinen olen kuitenkin omistuksiini.
    | PC | PSP | PS1 | PS2 | PS3 |
    Ashen veil

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

PS2 pauhaa vieläkin täysillä, GC tuli hankittua muutaman pelin takia ja nyt uusimpana XBOX (josta kyllä kerran vannoin etten sitä osta, mutta minkäs sille voi ) Valinnanvaraa löytyy nyt onneksi tarpeeksi

Jäsen
    Paikka
    Espoo
    Gamer IDt

Gamertag: Juzu85

GC tuli tossa hankittua vähän aikaa sitten(N64:sen ja GB:n rinnalle ), vaikka multa löytyykin pari kannettavaa(joissa riittää pelaamiseenkin tehoa), mutta ei viitsi hakata niitä rikki pelaamalla(vaikka rinnakkais näppis, hiiri ja näyttökin löytyy). Olen aina ollut Nintendon leirissä, ehkä sen takia koska mielestäni nintendo on se ainoa oikea alkuperäinen konsoli ja toinen hyvä syy että nintendo julkaisee pelejä joita ei tietokoneelle saa! Tietokoneelle ei juurikaan löydy vastaavantyyppisiä pelejä! GC:n hankintaan vaikutti kieltämättä myöskin suht. edullinen hinta..

Jäsen guru-guru:n Avatar
    Paikka
    Kokkola, Finland, Finland
    Gamer IDt

PSN ID: CroVV

Kyllä sitä Nintendon miehiä ollaan pari nessiä n64 cube ja gba. Tarkemmin ajatellen ei oo koskaan olluukkaan mitään muita koneita ku Nintendon.

Jäsen
    Paikka
    Helsinki

NES ja etenkin eka GameBoy ohjasivat aika pitkälti Nintendon riveihin. Välillä tuntuu, että olisi hauska olla vain yhden konsolin mies, koska ehtisi pelata paremmin pelejä ja ei olisi niin paljon vaihtoehtoja mitä ostaa.

Nintendon pelit iskevät meikäläisen makuun ja etenkin GBA:n pelit ovat miellyttäneet. 2D-pelit ovat mun mieleen, mutta myös GC:n tarjonta on ollut todella kova, en voi valittaa. Nintendon kone on seuraavan sukupolven koneista ainoa varma valinta. N64:llä pelaan myös edelleen.

Omistan PS2:n ja hyvä kone se on myöskin, joten en ole siinä mielessä yhden konsolin miehiä. Pidän etenkin PS2:n ohjaimesta ja pelit kuten GTA:t, PES, Virtua Tennis 2 ja suurin piirtein jokainen julkaistu valopyssypeli olisi ollut ikävä missata. Kahta konetta on tosin vaikea perustella kenellekään, joka ei peleistä välitä - yhdelläkin tulisi ihan hyvin toimeen omastakin mielestä .

KonsoliFIN Toimitus FelisLeo:n Avatar
    Paikka
    Tampere, Finland, Finland
    Blogahduksia
    1
    Gamer IDt

Gamertag: FelisLeo PSN ID: Felis_Leo Wii Code: 1264 9895 1702 9363

Olen yhden konsolin mies, lähinnä taloudellisista syistä. Toinen on se, että harrastan muutakin kuin pelaamista, jolloin yksi konsoli riittää tarpeisiini oikein hyvin.

Valintani on ollut Nintendo, koskapa pelasin jo aikoinaan 8-bittisellä laatikollakin.
    Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.

Jäsen

Olen ehdottomasti monen konsolin mies; Xbox, GC, GBA, NDS; PS ja PC. Nyt harkitsen jopa PS2:sen hankkimista kun siitä tuli se hauska ohkainen versio...

+ Vastaa viestiketjuun

Säännöt

• Et voi tehdä uusia ketjuja
  • Et voi vastata viesteihin
  • Et voi lähettää liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi