Tämä on keskustelu Oletko yhden konsolin mies?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: En ole, kun en ole edes mies no jaa, kuitenkin. En vanno vain yhden konsolin nimeen, vaikka GC:tä nyt lähinnä ...
En ole, kun en ole edes mies |
En ole yhden konsolin mies. |
En todellakaan. Olen konsoli-huora ( eli hiplailen niin Dual Shockeja, Boxin ohjaimia kuin Cubenkin vastaavia milloin mieleni tekee ). Omistuksessa on myös seuraavat kamarineidot: |
"The knack of flying is learning how to throw yourself at the ground and miss." --Hitchhikers Guide to the Galaxy
Olen uskollinen PS2-mies ollut jo 2002 joulusta lähtien. Haluaisin ostaa kyllä Xboxin tai Cuben mutta isi ja mami ei anna. nyyh. |
|
3DS - Dreamcast - DSi - Gamecube - iPhone - N64 - PS3 - PSP - PSPgo - Wii - Xbox - Xbox360
X360 Gamerscore: 110 330 - PS3 Trophies: Level 15 (22%), #23990 - iPhone Game Center: 6362, #996152 - Folding@home score: 727479, #29128 (sijoitus: #Maailma)
Omistan kyllä vanhan NES:n mutta pääsääntöisessä käytössä on Xbox. |
|
|
Pelkkä PS2 löytyy, vaikka tekisi mieli Xboxia ja Cubea. Ja vielä enemmän kyllä Boxia, kun se Halo 2:kin ilmestyi |
Omistan Xboxin ja PS2:sen. Pitää varmaan tossa joulukuun puolella vaihtaa pleikkari uuteen pienempään versioon kun sattui tulemaan verottajalta hyviä uutisia. |
Minulla on kolme konsolia, mutta ne ovat kaikki eri sukupolvea. Siis minulta löytyy Snes, PS one ja Xbox. Täytyy vielä lisätä, että olen myöhemmin pelannut Sega Genesiksen pelejä emulaattorilla ja tykännyt niistä vähintään yhtä paljon kuin Snes-peleistä. Ja nykykonsoleille tulee myös sellaisia yksinoikeuspelejä, jotka kiinnostaisivat (esim. PS2:n Contra:SS ja GC:n Ikaruga). |
Nahkurin orsilla tavataan
Ennen olin Sonyn pauloissa melko pahasti... nykyäänkään usko peliasemiin ei ole horjunut, mutta Nintendon konsolit ovat nousseet aika lähelle. |
PC ei varmaan konsolista mene, joten joo - Xboxiahan sitä pelaillaan kun sellainen vain on. Nintendolla nappaa tasan kaksi peliä ja PS2:sen ropet kiinnostaisi, mutta kaikkeen ei ole varaa. :P |
pelikelpoinen PC ja PS2 löytyy, tietokoneella pyörivät sydäntä lähellä olevat strategiat ja nysväyspelit. pleikalla taasen tasohyppelyt, ropet ja nämä erikoisemmat viritykset (eyetoy.. jne) |
| PC | PSP | PS1 | PS2 | PS3 |
Ashen veil
PS2 pauhaa vieläkin täysillä, GC tuli hankittua muutaman pelin takia ja nyt uusimpana XBOX (josta kyllä kerran vannoin etten sitä osta, mutta minkäs sille voi |
GC tuli tossa hankittua vähän aikaa sitten(N64:sen ja GB:n rinnalle |
Kyllä sitä Nintendon miehiä ollaan pari nessiä n64 cube ja gba. Tarkemmin ajatellen ei oo koskaan olluukkaan mitään muita koneita ku Nintendon. |
NES ja etenkin eka GameBoy ohjasivat aika pitkälti Nintendon riveihin. Välillä tuntuu, että olisi hauska olla vain yhden konsolin mies, koska ehtisi pelata paremmin pelejä ja ei olisi niin paljon vaihtoehtoja mitä ostaa. |
Olen yhden konsolin mies, lähinnä taloudellisista syistä. Toinen on se, että harrastan muutakin kuin pelaamista, jolloin yksi konsoli riittää tarpeisiini oikein hyvin. |
Kimppapeli kaverin kanssa on parasta, mitä heteromies voi toisen miehen kanssa tehdä.
Olen ehdottomasti monen konsolin mies; Xbox, GC, GBA, NDS; PS ja PC. Nyt harkitsen jopa PS2:sen hankkimista kun siitä tuli se hauska ohkainen versio... |
TCB!