Tämä on keskustelu Konsoliylistys!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Hinin Mitä, enkö MINÄKÄÄN saa provosoitua? Olisin niin halunnut tapella. Sä Hinin tappelet kuin tyttö. <3 Ei ...
Sä Hinin tappelet kuin tyttö. <3 |
Last edited by OlderSpaceMan68; 04.04.2009 at 14:24.
I am not getting OLDER... I am levelling up!
Oderint, dum metuant.
Mulle meinasi käydä näin, kun on duunit, lapsia, jne... Sitten mietin, että jos tämä kerran on se harrastus mistä eniten diggaan, niin johan on paskoja tekosyitä ja tein asialle jotain (käytännössä lopetin muut harrastukset kokonaan). Minulle tuo oli siis ainakin ihan järjestelykysymys. Kyllä se silti vähän vieläkin harmittaa: ennen oli helvetisti aikaa pelata, mutta aina liian vähän tai ei ollenakaa rahaa hankkia pelejä. Nyt on "helvetisti" rahaa (entiseen verrattuna), mutta aina liian vähän aikaa pelata... |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Niin se ero on siinä, että toinen kirjoittaa pilke silmäkulmassa asiaa, lähteitä käyttäen. Tämä näkökulma menee liian monelta kovaa viheltäen ohi. Missähän vika? |
[ The Lord is my shepherd | I shall not want. | He makes me lie down in green pastures | he leads me beside still waters. |
He restores my soul | he leads me in the paths of righteousness for His name's sake. ]
Muistan silloin vielä kun Xbox tuli markkinoille PS2:n rinnalle. Tuli mietittyä mitähän roskaa ne sieltä suoltaa ulos. Buginen ja kaatuileva roska. |
Fanipoikuus lähtee kun ihminen aikuistuu. Ei päde vain videopeleihin vaan kaikkeen muuhunkin epäloogiseen ja tunteiden liekittämään käytökseen. Kaikkihan eivät toki aikuistu koskaan. |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
Jossain määrissä tuo on totta, mutta ei sittenkään kokonaan. Itse koen olevani aikuinen (3 lapsen isä ja yli 35-vuotias pelaaja), mutta kyllä minä lievä xboxfanboy olen. Minulla on myös urheiluseuroja/maajoukkueita joita kannatan ja on myös seuroja joista en pidä. Minusta on hankala nähdä tuollaista ajattelutapaa, missä ei oteta kantaa toisen asian mielekkyyden puolesta. Olen useasti tunteella mukana asioissa, missä ei välttämättä aina voi loogisesti valita parempaa puolta. Ei tälläinen käytös iän mukana minnekkään lähde. Tai sitten aikuisuus on jotain mitä en sittenkkän vielä ole käsittänyt. |
Last edited by Retired_nurse; 06.04.2009 at 07:37.
Niin ei minun isäpuoleni jäkisfanitus mitään aikuismaista ole nähnytkään |
IMO-> zoukka.vuodatus.net <-
|
Vielä jonain päivänä minulla on aikaa pelata niin paljon, että en ehdi tekemään mitään muuta.
En tiedä pahoja fanittajia täällä, mutta käykääpä Suomi24:n PS3 palstalla katsomassa muuan banZain viestejä. |
Juu, samaa mieltä. Kun tulee vähän ikää ja toivottavasti myös hieman tuohta taskun pohjalle, niin voi sitten hankkia hyvillä mielin kaikki konsolit ja alkaa nauttia siitä mistä kaikkien pitäisi nauttia - peleistä. Ei sitä muutenkaan jaksa vääntää turhista asioista forumeilla, kun on paljon muutakin tekemistä. |
Last edited by Cobretti; 24.04.2009 at 22:58.
PS3, Xbox 360, Wii - PS Vita, PSP 2000, DSi - MacBook, iPhone 4S - Sony 52" LX900 3D http://ps3.ign.com/articles/106/1065653p1.html
"Video games are bad for you? That's what they said about rock and roll." -Shigeru Miyamoto