Tämä on keskustelu Rintama karkurit!!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nyt kun näyttää vähänkin siltä, että PS2 on heikoilla konsolisodassa, te olette jo valmiiksi vaihtaneet puolta ja hypänneet Nintendon ja ...
Nyt kun näyttää vähänkin siltä, että PS2 on heikoilla konsolisodassa, te olette jo valmiiksi vaihtaneet puolta ja hypänneet Nintendon ja mikä pahinta Microsoftin kelkkaan. Pitäisitte PS2:n puolia tai olisitte puolueettomia. Minä ainakin uskon vielä PS2:een. Uskon että he lyövät Billyn maahan konsoleineen. PS2 4ever!!! Kävi miten kävi, minä pelaan Sonyn mustaa laatikkoa... Ottakaa kantaa!! |
Itse en ole kääntänyt takkiani vaan kannatan PS2:ta sekä Xboxia. GC:n pelitarjonta ei ole minuun iskenyt... |
PS2 ei kiinnosta pätkääkään. Ainoat hyvät pelit tällä hetkellä, tai tulevaisuudessa, näyttävät olevan Capcom vs. SNK 2 ja MGS2 ja Capcom vs. SNK 2 on jo Segan mahtavalla Dreamcastilla eli tuntuu hieman siltä, että PS2sella ei olisi mitään annettavaa... floppi mikä floppi... Sony itsekin on sen ilmeisesti huomannut, kun on ottanut puheeksi PS3sen... hyvät ystävät jättäkäämme uppoava laiva....! |
Anteeks nyt vaan jos olen jotenkin erityisen tyhmä mutta eihän tässä mitään konsolia pelata vaan pelejä yleensä...ja kyllä ne konsolit on ihan edelleen tunteettomia muovimöhkäleitä, viihdykettä, viihde-elektroniikka, ei niillä ole tunteita joita voisi loukata pelailemalla silmäpeliä naapurin-konsolin kanssa. |
Solid Snake, mistä ihmeestä olet saanut sellaisen käsityksen, että PS2 olisi heikoilla konsolisodassa? Vaikka kilpailijat nyt vyöryvätkin markkinoille, PS2:lla on yhä vankka käyttäjäkanta ja monia hyviä pelejä tulossa. |
kyllä PS2 mun mielestä näyttäis olevan vahvimmillaan. |
|
PS2 4evah! Kävi miten kävi. |
- "Does fighting ever solve anything?"
- "Yes.. When you beat Bison, Guile gets to see his old friend Charlie." - Brandon DiCamillo
[QUOTE]Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi |
Last edited by Solid Snake; 20.11.2001 at 16:36.
teho erot näiden kolmen kesken kyllä ovat varmaan aika pienet. |
Last edited by foghorn; 19.11.2001 at 18:42.
|
|
|
"Huippupeli" on aika subjektiivinen käsite. Aika turhaa tämäkin väittely. [/B][/QUOTE] |
Äpis
|
Masentavaa... vai mitä?
|
Last edited by XShava; 20.11.2001 at 07:48.
|
|
|
Suoraa copy/pastea pelit.fi:stä: |