Tämä on keskustelu Aluekoodittomuus, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Asun n. vuoden ajan USA:ssa ja olen harkinnut pelikonsolin hankkimista. Next Gen -konsolit tottakai houkuttelevat, mutta mieleeni on hiipinyt fakta, ...
Asun n. vuoden ajan USA:ssa ja olen harkinnut pelikonsolin hankkimista. Next Gen -konsolit tottakai houkuttelevat, mutta mieleeni on hiipinyt fakta, että kun palaan takaisin Suomeen, aluekoodit tulevat vastaan, elleivät peleissä, niin viimeistään DVD:issä. |
Kannattaa ostaa uuden sukupolven konsoli (ja tarvikkeet) Amerikan puolelta. Sitten kun palaat Suomeen, hankit sopivan jännitteenmuuntajan ja käytät jenkkikonsolia jatkossa myös kotomaassa. Aluekoodattuja pelejä et voi silloin hankkia kotimaan marketeista, vaan tilaat ne netitse ulkomailta. Saat uutuuspelit Suomen hintoja halvemmalla ja usein myös ennen kuin ne tulevat Euroopassa edes myyntiin. |
Tai myyt suomeen tullessasi jenkkikonsolin esim. mulle. Jenkkihinnat on kuitenkin sen verran edullisempia, että laite menee täälläkin kaupaksi import-harrastajille.. |
|
PS3 pelit ovat aluekoodittomia. Kun pelaat PS3:lla PS1 tai PS2 pelejä tulee pelien olla saman alueen pelejä kuin PS3 laite. Pal koneella siis pelaat vain Pal alueen PS1/PS2 pelejä. |
Nyt pelaan:
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
Nyt pelaan:
|
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
|
Yo! ei tästä nyt helvetti tarvitse mitään sotaa kehittää |
Nyt pelaan:
|
|
Kiitos vastauksista! |
|
|
Nyt pelaan:
|
|