Tämä on keskustelu GameCube vai Xbox (se normaali), Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Oon jo pitkään ajatellu uutta konetta ittelleni ja nyt on tiukka paikka valita noitten kahen väliltä. Voisitteko antaa omia mielipiteitä ...
Oon jo pitkään ajatellu uutta konetta ittelleni ja nyt on tiukka paikka valita noitten kahen väliltä. Voisitteko antaa omia mielipiteitä noista konsoleista ja niiden lisälaitteista esim. ohjaimista. |
Mikäli verkkoon haluat päästä pelaamaan ja nämä koneet ovat ainoat, jotka kiinnostavat, niin silloin Xbox on valintasi. GC:lle Taitaa olla vain kourallinen verkkopelejä. Xboxilla on muutenkin laajempi valikoima pelejä, näistä kahdesta. |
Tai nah, jätän tämän sittenkin väliin. |
Tämä käyttäjä on lopettanut Konsolifinin käyttämisen. Syitä voitte miettiä itse.
Riippuu millaisista peleistä tykkäät. Jos tykkäät räiskinnöistä, urheilusta tai tappelupeleistä niin xbox on oikea valinta. Muutenkin xboxin pelitarjonta on laaja ja tutustumisen arvoisia pelejä löytyy rutkasti alelaarista, toisin kuin GC:lle. GC:lle löytyy sitten taas Nintendon ajattomat klassikot, jotka monesti ovat oman genrensä parhaimmistoa, hyviä moninpelejä ja muutama merkkiteos, kuten Metroid Prime. GC:n voi myös saada todennäköisesti halvemmalla mitä xboxin. |
HD my ass
Xbox Live gamertag: Super Tetris
Jotenkin en ymmärrä miksi tälläiseen kysymykseen tarvitsee ulkopuolista apua, noh ehkä minunkaan ei tarvitse kaikkea ymmärtää. Luulisi vaan että, viime kädessä itse sen päätöksen kuitenkin jokainen tekee ja netti on kyllä pullollaan peliarvosteluja sun muita. Osta molemmat ja molemmille parhaat pelit, käytettynä irtoaa varmaan sopuhintaan nykyisin. |
Tieto vähentää tuskaa.
No tähän selviää vastaus sillä että otat A4:sen paperin kirjoitat siihen pelejeä mitä haluat ja sitten katsot kumpi konsoli sai enemmän niitä pelejä. |
Xbox on varmaankin paljon parempia valinta. |
|
HD my ass
Xbox Live gamertag: Super Tetris
Xboxia ei enää kannata ostaa, jos nyt ei käytettynä saa todella halvalla. Sama juttu GC:n kanssa. |
Modattu boxi kovalevyllä |
GC on mun mielestä hyvä ja saahan sille aika hyviä pelejä |