Tämä on keskustelu Xbox 360 käyttöliittymä & Live VS. Wii Channels, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Eli nyt mielipiteitä ihmisiltä, joilla on käytännön kokemusta asiasta. Mikä parempaa ja mikä huonompaa näiden kahden välillä? Toki on ymmärrettävää, ...
Eli nyt mielipiteitä ihmisiltä, joilla on käytännön kokemusta asiasta. Mikä parempaa ja mikä huonompaa näiden kahden välillä? Toki on ymmärrettävää, että Wii:n järjestelmästä ei ole vielä julkaistu kaikkia ominaisuuksia, mutta tällä hetkellä olen ainakin itse huomannut seuraavia eroavaisuuksia, joita pidän merkittävänä itselleni: |
Itsekin ihmettelin tuota Wii shopping channelin hitautta. Käyttö oli aika tuskaa. Toivottavasti tulevat uutis, -sää ja internet kanavat ovat huomattavasti nopeampia. Photo-channelia oli taas yllättävän mukava käyttää, todella vikkelä ja nätti käyttöliittymä. Loistavaa olisi jos jonkun updaten mukana tulisi mahdollisuus ulostaa valokuvia komponentin kautta hd-resoissa. |
Jotain parannuksia tuohon shop channeliin tullut, vaikuttaa ihan asialliselta. Kuitenkin pelit nyt jaettu aakkosten ja konsolin mukaan. Edelleen tosin vähän hidas. Nettiselainta YRITÄN parhaillaan ladata. |
Olen lähes samaa mieltä aloittajan kanssa, paitsi minusta Miit ja kalenteri on suht turhia ominaisuuksia. Wiin miinukseksi tulee lisäksi 50 Hz pelit ja että tarjolla on (toistaiseksi) vain uudelleen rahastuksia. Ellei selainta sekä uutis- ja sääpalvelua olisi, Nintendo olisi tällä hetkellä täysin altavastaajana. No, katsotaan miten tilanne kehittyy, Microsoftilla on pitkä etumatka, siihen nähden Nintendo on pärjännyt ihan hyvin. |