Tämä on keskustelu Parhaat pakkaukset?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Viestin lähetti alunperin Full Hunter PS3 paketti on hyvä. saan nopeasti sen pois laatikosta ja takasin. eikä ylimääräista ja repsottavaa ...
|
X0:n laatikko on helppo käyttöinen (avata / sulkea, itsekkin olen siinä kuletellut boxia kaverin luo ja takaisin), mutta minua kansa ottaa päähän ne lisävaruste pakkaukset (X0), niitä saa jumalauta suunnilleen sorkkaraudalla availla. Ps. Kyllä tietenkin mun käsillä aukeaa ne X0:n lisävaruste pakkaukset köh köh... siis raavaan miehen käsillä. Ja lisätään vielä, että pelien pakkaukset on parhaat. |
Wiin laatikko on kyllä erittäin bueno |
No näistä PS3:n, XO:n ja Wiin pakkauksista "paras" on Wiin paketti. |
gjutyjhfgd
Ah. Mikäs sen ihanempaa kuin uuden konsolin laatikon avaaminen? Se uutuden tuoksu, laatikon sisällön tutkiminen ja lattialle levittäminen sekä kirsikkana kakun päällä: konsolin nostaminen pois laatikosta. Harmittaa kun pienempänä en säilyttänyt laatikoita. Xboxin ja GameCuben laatikot olen heittänyt roskiin. Vasta kun keräilykärpänen puri, aloin säästämään laatikoita, ja myös ostamaan käytettyjä konsoleita vain jos se tulee alkuperäisessä laatikossa. Tällä hetkellä nurkassa nököttää PS2 Slim -version, Xbox 360:n, Nintendo 64:n, PSP:n ja DS Liten laatikot. Dreamcastin ostan pian, alkuperäisessä boxissa tietenkin |
"Scissors are over powered. Rock is fine." - Paper
Raptr
|
Last edited by Jiikax; 12.07.2007 at 14:59.
|
Only death cures stupidity.
En osaa sanoa missä olisi ollut paras, mutta ehdottomasti hirvein laatikko oli Amiga CD32 -konsolissa. XO:n kantokahva oli hyvä homma |
Uuden konsolin pakkauksen avaaminen on tottakai jännää |
Paras oli PS2:sen pakkaus. Oli niin upeata kantaa Playstation2 kaupungin läpi siinä sinisessä Playstation2 pussissa missä itse pahvipakkaus oli. |
|
Kyllä minulle uuden ekun saaminen ja laatikon avaaminen on lähes uskonnollinen kokemus. Ah, sitä autuutta kun saa uuden puhelimen tai konsolin laatikostaan otettua. Taidan olla materialisti. |
Oderint, dum metuant.
Wiin pakkaus oli ilman muuta jännin avata. Hienoa vetää kaksi tasoa ulos laatikosta. |
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
Wiin pakkaus oli kyllä kiva kun sen ekan kerran avasi, pieneen tilaan saatu kaikki mahtumaan mutta silti helppo pakata tavara takasin jos siltä tuntuu. |
NYT: Phantasy Star Online I&II(GC), Monster Hunter 3(Wii), GTA IV(XO) | NDS-kaverikoodit
mukavin purkaa ja takaisin pakata on ollut ps3. toiseksi mukavin purkaa on ollut xbox 360, mutta se oli aivan helvetillistä pakata takaisin. wii kaikista helvetillisintä purkaa teipin määrän vuoksi, enkä tykännyt kahdessa kerroksessa olevista tavaroista. onneksi en ole joutunut vielä pakkaamaan sitä takaisin |
PSP slim on ollut helpoin, Sitten PS2 slim. X360 oli tuskaa purkaa ja pakata uudestaan, sillä joka paikka repeili avaamisen aikana. |
Kännyköiden pakkausten avaaminen on jännää. Koskaan ei täysin tiedä, miltä se luonnossa näyttää. |
Ps3:sen kun ostin niin oli sievässä paketissa, kaksi muotoiltua styrox xxx palaa joidenka välissä Ps3. |
PSN:Axuu
Jessica Chobot, eiku... Paras pakkaus on ollut Xbox 360:llä. Helppo se oli ainakin purkaa sieltä. Sama juttu myös DS:n ja PSP:n kanssa. |
Ainakin minulle ne uudet konsoli-lootat ovat aikamoisia palikka-testejä, piti 360 laatikkokin hajoittaa, mutta sekin varmaan johtui siitä kun olin hieman innoissani. |
"I hope for nothing. I fear nothing. I am free." - Nikos Kazantzakis