Tämä on keskustelu Live Arcade vai Virtual Console?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Entäpä jos ei näitä ole ennen pelannut? Olen toki emulaattoreilla pelannut, mielestäni Wiillä on vain perskuleesti vaivattomampaa ja mukavampaa pelata ...
Entäpä jos ei näitä ole ennen pelannut? Olen toki emulaattoreilla pelannut, mielestäni Wiillä on vain perskuleesti vaivattomampaa ja mukavampaa pelata kuin jollain hengettömällä emulaattorilla. |
''The wind... It's blowing...''
- Ganon
Kumpikin on ihan hyviä mutta minun mielästä Virtual Consolesta saa parempaa retroa joten suosittelisin Virtual Consolea. |
Oliko crackdown hyvä? |
|
|
Vaikka olen tällä hetkellä upottanut enemmän euroja VC:een kuin Live Arcadeen, pakko sanoa että VC:n tekniset ongelmat painavat vaakakupin LA:n puolelle. Jotkin VC-pelit (NES, MD, kuulemma myös SNES) eivät toimi komponenttipiuhan kanssa kunnolla kaikilla näyttölaitteilla. Meikäläisellä NES-pelit eivät ollenkaan, Megadrive-pelit siihen asti, että painaa kerran Homea, eli peli täytyisi pelata läpi kerralla. |
|
Sanoisin että Virtual Console. Kaikki pelit toimineet ongelmitta, ja latauskin on helppoa. Ocarina of Timen kaltaiset klassikot nostavat palvelun helposti Live Arcaden yläpuolelle. |
jjjo
live arcade |
Show me what you got!
Gamercard
Vaikka palvelu onkin vielä raakile, PS puolen store on yllättänyt asiallisilla peleillä heti alussa. Kvaakkupeli, Flow, Blast factor, kaikki enemmän kuin asiallisia kokemuksia. Sen lisäksi Tekken ja GT HD, ei yhtään hullumpi avaus. Vielä jos niitä PS1 pelejä alkaisi ilmestymään, ja mieluummin siinä muodossa että pelaaminen PS3lla onnistuisi suoraan ilman PSPtä. Kaikki varmasti kylläkin hyviä palveluja. Vain Wiin Virtual Console on korkkaamatta itsellä. |
Live Arcade on mielestäni parempi. |
Nyt olen tutustunut sekä VC:n että live arcaden tarjontaan niin minun mielestä Virtual Console vie voiton. Ääni sille. |
Kun katsoo pelitarjontaa niin varmaan pakko sanoa että VC. Ihan sama vaikka maksaisivat 20 euroa, köyhät kyykyyn |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Live Arcade ehdottomasti, tällä hetkellä Nintendon kaupittelu on täysin epäkiinnostavaa. Vain vanhoja pelejä, 50 Hz ongelmat, komponenttiongelmat, hinta. |
Virtual Console. |
Only death cures stupidity.