Tämä on keskustelu Live Arcade vai Virtual Console?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Itse olen Virtuaalikonsolin puolella, koska mielestäni Live Arcaden pelitarjonta on kökköä siihen verrattuna. Nintendon klassikkoja riittää niin paljon, että VC ...
Itse olen Virtuaalikonsolin puolella, koska mielestäni Live Arcaden pelitarjonta on kökköä siihen verrattuna. Nintendon klassikkoja riittää niin paljon, että VC taitaa syödä rahoistani aika paljon. |
''The wind... It's blowing...''
- Ganon
Itse sanoisin Virtual Console. |
Molemmat. |
|
Koneet: Xbox360, Wii, GBA SP, DS Lite ja PSP
Xbox Live Gamertag: I am Slash80
|
VC:hän se kyllä näyttäisi vievän. Tosin meikän kukkarolle ovat aika suolaisia nuo hinnat. Jostain Mariosta saa maksaa taas sen kymmenennennen kerran |
|
Winter is coming
Nyt: Wanhat Pelit (backlog tyhjäksi, prkl), NHL... Devils & Oilers (Lennu!) Odotuslistalla: Skyrim -- Twitter
|
Live Arcade tarjoaa enemmän lisäarvoa. Useimmissa peleissä on nettipeli ja saavutukset. |
VC:hän taisi ylittää Arcaden tarjonnan ainakin määrällisesti tuossa joku aika sitten tai on ylittämässä tulevina viikkoina, ja tuo johto tulee tod. näk. vain kasvamaan suuremmaksi ja suuremmaksi tulevaisuudessa. VC voittaa Arcaden jo ihan siksi, että se tarjoaa niin monia Turbografx 16 -pelejä (joista suurin osa on sellaisia, joita harvat HC-pelaajatkaan ovat tuskin kokeneet) ja Gunstar Heroesin. Arcadessa nyt ei ole ollut minua kiinnostavia pelejä kuin Geometry Wars, Assault Heroes ja Small Arms, Lumineskin mentiin pilaamaan turhanpäiväisille rahastuksilla, joten en ihan periaatteesta sitä halua tukea. Live Arcaden retro-peleilläkään ei ole läheskään niin suurta retro-arvoa kuin monilla VC:n vastaavilla, eivätkä retro-pelit ole läheskään niin harvinaisia tapauksia kuin osa VC:n tarjonnasta. Vielä kun VC alkaa jossain vaiheessa tarjota niitä (toivottavasti hyviä) originaaleja pelejä, niin se menee tarjonnaltaan ihan selvästi edelle Live Arcadesta. |
Sisältönsä puolesta Virtual Console on jo nyt vahvemmilla, ainakin retroilijoiden kannalta, mutta tekniseltä toteutukseltaan Live Arcade on huomattavasti parempi. Jo yksistään ilmaiset trial-versiot ovat suuri plussa, koska varsinkin monien retrojen kohdalla se trial on kaikki mitä tarvitsee. Pelit eivät enää tänä päivänä ole niin kiinnostavia, että niistä maksaisi, mutta pieni maistiainen maistuu aina. Lisäksi kuten mainittua, Arcadessa pelit sisältävät verkkotuen ja saavutukset. |
Molempi hyvä, VC niskan päällä. Live Arcadesta on tullut hankittua vain yksi peli, Texas hold'em Poker, kun taas Virtual Consolesta jo kolme peliä. Livessä miellyttää testata pelejä etukäteen, VC:ssä taas tarjonta. Monta peliä on jäänyt löytämättä vanhoille konsoleille, josko niitä tuolta virtuaalikonsolista joskus löytäisi... |
You sell whatever you want, but don't sell it here tonight.
|
Live Arcade, heittämällä. Minua ei kiinnosta maksaa karmeaa ylihintaa pelkästä emuloinnista. Emulaattoreita varten minulla on jo Xbox. |
:: tiong ~ PS3, Wii, Xbox 360, Xbox, PS2, GC, PC, PSX, DS Lite :: i7 920, 6GB DDR3 1600MHz, nVidia GeForce GTX 275 ::
:: http://twitter.com/tiong_fi ::
Alien Hominid on paria ekaa kenttää lukuunottamatta paska ja kuka ***** pelaa Wormsia padilla ? Ja miksi ylipäätään ostaa Wormsia boxille kun sen uusimman 2D painoksen saa varmasti halvemmalla ihan Puuceelle. |
|
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
|
Kuka meistä nyt emulaattoreilla pelaisi? Sehän vie leivän pelitekijöiden lasten suusta. |
242 STAR GET!
|
Hah jos mä omistan NES Megamanin niin mä imutan vaikka 1000 megaman-romia eri mestoista eikä kenelläkään ole siihen valittamista. |