Tämä on keskustelu "Vanhan" naavaparran pakina, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Varmaankin tällainen ketju on joskus ollut, mutta valitettavasti laiskottaa vähäsen. Olen myös ajatellut kirjoittaa tämän viestin vaikka kuinka monen uutisen ...
Varmaankin tällainen ketju on joskus ollut, mutta valitettavasti laiskottaa vähäsen. Olen myös ajatellut kirjoittaa tämän viestin vaikka kuinka monen uutisen tai ketjun jatkeeksi, joten nyt aattelin pyhittää tälle ihan oman ketjun. |
Täähän oli hyvä. Vangitsit kirjaimiksi sisälläni vellovat fiilikset. |
Ehkä tähän palstalle voisivat avautua muutkin vanhat parrat? |
Taidatte vaan olla liian vanhoja. |
242 STAR GET!
Jokainen pelaaja kokee varmasti jossain vaiheessa samankaltaisia "miksi pelaan" fiiliksiä, ja niistä ylipääseminen riippuu paljolti siitä mitä pelaamisesta hakee. Jos se on harrastus muiden seassa, niin sehän voi loppua ilman sen isompia draamoja. Jos se taasen korvaa esimerkiksi telkkarin katselun, kuten mulla ja koko elämä on oikeastaan jollain tapaa kaareutunut pelaamisen takia niin ei se niin vain "lopu". |
Rehellisyyden nimissä kuulostaa siltä, että ongelmat ovat enemmän naavapartojen pään sisällä kuin pelien laadussa. Olen pelaillut jo C64 ajoista lähtien ja en ole koskaan ollut näin innoissani olemassa olevasta/tulevasta pelitarjonnasta kuin X360:n kohdalla. |
Mietin tässä juurikin samaa, että olisiko sitten pitänyt aloittaa sieltä C64 ajoilta. Ensimmäinen kosketus videopeliin oli kuitenkin aikanaan pong. Sitten joskus sain serkun vanhan ST:n ja sitten kavereilla pelattiin jatkuvasti C64. Sitten NES jne jne. Ja en todellakaan ole aikoihin ollu taas näin täpinöissäni kun XO:n kanssa. Ja Wiin Zeldaa tuli pelattua aivan hulluna. |
|
Miettiiköhän kukaan kuolinvuoteellaan: "voi hitto, olisi pitänyt pelata enemmän videopelejä."?
Tutustu pelitoimittajan elämään!
|
Mainitaan nyt tähänkin ketjuun, että aloitin Fallout ykkösen pelaamisen, koska multa on jäänyt tämä klassikko välistä. Jumantsuikka, että on mahtava peli! Taistelut ovat suht haastavia, koska aloitin melko heikolla hahmolla, millä on hyvät puhetaidot, minkä johdosta mä kuolen kaiken aikaa. Ei haittaa, koska tätä tulee tahkottua uskomattoman paljon |
Täälläkin yksi naavaparta mietiskelee.... |
|
|
no kyl
|
Last edited by Mindfield; 05.04.2007 at 19:20.
|
|
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
|
no kyl
Itse aloitin pelaamisen C-64:lla ja kyllähän se pelaaminen oli hiton mahtavaa silloin. Pienet, huonotkin pelit sai sentään yrittämään ja niitä tuli hakattua vaikka mitään toivoa aina edes ei ollut päästä eteenpäin. Nykyään on harvassa nämä pelit jotka sytyttää samalla tavalla, kuten paskat C-64 pelit. Suurin ero siis varmaan lie se, että oli innostus, - lapsenomainen sellainen - uusiin asioihin, jolloin pelaamisesta oli helpompi myös nauttia. Ja silloinhan ei osannut haluta mitään mullistavaa MILTÄÄN ominaisuuksilta. Vasta pikkuhiljaa sitä oppi vaatimaan peleiltään enemmän. |
Last edited by Hinin; 13.06.2008 at 09:58. Syy: :D
Oikeastaan Naavapartana ratkaisee kuinka paljon on ennakko odotuksia pelille. |
Laitteet: Playstation 2 Fat, Playstation 3 slim 250 Gt, Xbox, Xbox 360 Slim MW3 versio 320 Gt + 2xHD DVD Addon, Amiga 512 ja PC.32" Phillips ja 24" Acer FullHD.
Pakko heittää oma juttuni myös tähän. Itse aloitin pelaamisen kun 8-bittinen nintendo tuli. Sain joululahjaksi. Olen siitä saakka pysynyt konsolipuolella. Eli tuli ps1, ps2 ja XO. Ps2 aikaan pelasin vaan ihan omaksi huvikseni tai itsellä silloin nettiä ollutkaan. Mutta kun hommasin XO ja pääsin liveen pelaamaan niin oikeestaan kaikki muuttui. Pelasin ja pelaan vain sen takia että on mukava ja yleensä hauska jutella muitten kanssa pelaamisen ohessa. Cod4 on hyvä esimerkki sitä on tullut pelattua aika monta tuntia. Pelkkää moninpeliä ja ihan sen takia että siellä on paljon suomalaisia muutenkin ja kaverilistalta sitä pelaa moni. Aina kun liveen menee niin joku kutsuu pelaamaan jotain peliä. On tullut monta viikonloppua pelattua pitkälle aamuun vain sen takia että on ollut hauskaa juttuseuraa. Ehkä olen vanha kun olen tätä mieltä mutta viis siitä mielestäni pelaamisen kuuluu olla hauskaa. |