Tämä on keskustelu Wiin pelivalikoima, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nostetaas nyt kissa pöydälle aiheesta joka ansaitsee mielestäni ehdottomasti oman topiikin. HC-Oldskool-Nintendofanina ostin wiin heti julkaisupäivänä ja mukaan tarttui tietenkin ...
Nostetaas nyt kissa pöydälle aiheesta joka ansaitsee mielestäni ehdottomasti oman topiikin. HC-Oldskool-Nintendofanina ostin wiin heti julkaisupäivänä ja mukaan tarttui tietenkin Zelda. Loistopelihän se olikin, olihan kyseessä sentään Zelda. Julkaisupäivää tosin varjosti muuten suhteellisen säälittävä pelivalikoima, eikä Zeldan lisäksi ollut oikeastaan ainuttakaan muuta peliä joka olisi räjäyttänyt pankin. |
Last edited by SOJ; 29.12.2008 at 23:17. Syy: Otsikko neutraalimmaksi
Hiljaa hyvä tulee. Toivottavasti. Onhan tuo pelivalikoima kyllä kumman aneeminen vielä, täytyy myöntää. Mutta en meinaa kuitenkaan heittää lusikkaa nurkkaan konsolin suhteen, koska toisaalta aikaa ei ole kulunut vielä kuitenkaan niin kovin kauaa sen julkaisusta. |
Gate Gate Paragate Parasamgate Bodhi Svaha!
Calathia, aika rohkea avautuminen tällä foorumilla. Olen kanssasi kyllä samaa mieltä. Huippupelejäkin vielä jaksaisi odottaa, mutta kun nyt julkaistavat ja jo julkaistutkaan pelit eivät ole edes keskinkertaisia ja huippupelitkin näyttävät perustuvan kuten sanoit, saman vanhan toistoon. |
Pioneer Kuro 42", PC, 360, PS3, DS Lite, Uutta minulle: PS2!! | Pölyttymässä: Atari 2600, Intellivision, C64, ST, A500, NES, SNES, GameBoy, Atari Lynx, Mega Drive, Mega-CD, Saturn, Dreamcast, Xbox
Asiahan on niin, että Nintendolla ei ollut vaihtoehtoja Wiin suhteen. Nintendo ei olisi ikimaailmassa pärjännyt edes suht tehokkaalla laitteella kilpailijoilleen, koska Nipan suhteet pelinkehittäjiin ovat Cuution jäljiltä aika autiota tavaraa. Siksipä huomio piti kiinnittää jonnekin muualle. Thus Wiimote. |
|
Keksin Wiin suhteen valitettavaa melkein kaikesta: pelivalikoimasta, ohjauksen toimivuudesta, ohjauksen käytöstä peleissä, rumista peleistä, nettipalveluista, Virtual Consolen hinnoista jne. |
242 STAR GET!
Täysin samaa mieltä Calathia. Joskus paljon ennen Wiin ilmestymistä odotin sitä kuin mitäkin ylijumalaa, koska pidän räiskinnöistä ja olin kuullut ja lukenut juttua kuinka Wiin ohjauksella voidaan itse ampua sulavasti. |
IzeroDignityI Do it like Pelimiehet tekis!
|
Olen täysin samaa mieltä. En jaksa odottaa kahta vuotta että saan ehkä 3-4 hyvää peliä, aivan naurettavaa touhua. Olen aina ollut kova Nintendo fani, ja DS on hyvä esimerkki miten pelejä tehdään. Wiin pitäisi ottaa mallia. |
Last edited by ColdSkull; 05.04.2007 at 11:01.
|
|
242 STAR GET!
|
Nyt pelaa: Mitä milloinkin
No sanokaapas oikeasti joku jumalpeli. häh? |
|
|
|
Last edited by Jooseppi; 05.04.2007 at 12:49.
Valitus Wiin tämänhetkisestä pelitarjonnasta on kyllä aiheellista, mutta eiköhän tässä vähän liioitella. Wiille kyllä löytyy paljon ihan hyvää pelattavaa ja sen lisäksi tuo yksi jumalpeli, joka on melkeimpä kaikkien vastaavien yli. Eli siis valittaa aiheesta saa ja pitää, mutta ihmetytää miten joku voi sanoa Wiin pelivalikoimasta jotain sellaista, että pelit eivät ole edes keskinkertaisia. |
Last edited by Pyramidhead; 05.04.2007 at 13:03.
Hyvä otsikko ja aloitus. Juuri sitä se pelivalikoima on - mitään sanomatonta napanöyhtää. |
|
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
No, itsellä ei tarkoituskaan ole kuin poimia jyvät akanoiden seasta, mutta tämän vuoden ensimmäisen puoliskon tarjonta on kyllä heikko. Omaan rauhaisaan pelitahtiin Twilight Princess on tosin vielä läpäisemättä, joten sinänsä ei hätää ole parin hyvän vc-nimikkeen tarjotessa tuon loputtua puuhastelua Wiinkin parissa vielä pitkäksi aikaa. |