Tämä on keskustelu Darkness X360 vs. Darkness PS3, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Nytkun demot molemmista on ulkona, niin on aika jakaa mielipiteemme molemmista versioista, ja siitä kumpi on parempi. Itse en ole ...
Nytkun demot molemmista on ulkona, niin on aika jakaa mielipiteemme molemmista versioista, ja siitä kumpi on parempi. Itse en ole kumpaakaan vielä testannut, tosin aamulla laitoin PS3-version imuun... Illalla nähdään kumpi potkii munille enemmän. |
PS3-versiota demosta olen pelannut vain, mutta luulenpa, että erot ovat hyvin minimaalisia |
Itse toivon että peli tekisi ns. "colinmacraedirtit", ja olisi "näyttävin" versio tuo PS3:sen.. Muuten ihan turhaan odottanut pleseversiota, kun X0kin kotoa on :P |
katsotaan kun ilta tulee ja muksut nukkuu, PS3 versio oli aikamoinen "pettymys" toisaalta oli odotettavissakin, kohtuu pieniresoiset texturet ja ailahteleva framerate. Xbox360 versio on donautumassa parhaillaan. |
Last edited by vern; 20.07.2007 at 17:05.
dual 1080p@120fps
Jees, tuli testattua nyt kummallakin koneella. PS3:n versio on huomattavasti rumempaa. PS3:n versiosta puuttuu AA ja Motion Blur ja sekä textuurit kusee. Eli näin ainakin SD telkulla. Ero oli kuin päivä ja yö. |
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now: | Next: Tales of Graces f
|
Nyt: Resident Evil 5 Gold Edition (PS3) Odotuksessa:Skyrim(PS3) WWE 12 (PS3) UFC Undisputed 3(PS3), Sharp LC42XD1E Full HD
|
|
Nyt: Resident Evil 5 Gold Edition (PS3) Odotuksessa:Skyrim(PS3) WWE 12 (PS3) UFC Undisputed 3(PS3), Sharp LC42XD1E Full HD
|
|
Starflower Games (www.starflowergames.com)
Now: | Next: Tales of Graces f
Minä en ainakaan huommannut paljoa eroja! framet kusee xboxilla ja pleikkarilla yhtä paljo! |
? Ihme juttu, täällä ei näy blurria (MIKÄ MENETYS, NOUUUUUUUU!!!!! not...), ja fps on kohdillaan. Kauniin näköstä |
plääh
[QUOTE=Muntu]? Ihme juttu, täällä ei näy blurria (MIKÄ MENETYS, NOUUUUUUUU!!!!! not...), ja fps on kohdillaan. Kauniin näköstä.[QUOTE] |
|
|
plääh
|
No siis, tärkeintä on, että ostaa sille konsolille tuon pelin, jolla se myös TOIMII!!! Eli PS3 |
Eikös Tuomaksella ollut ihan kokoversio PS3-pelistä? |
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista
Kyllä, täältä löytyy kokoversio. Ja demoon verrattuna hautausmaalla hautakivissä olleet tekstuurit olivat paljon parempia. Muutenkaan ei näy sahalaitoja kovin ja blur efektitkin löytyy. Sais vaan se lähin expert kauppias nyt sen full hd töllön, niin pääsisi kunnolla nauttimaan tuosta visuaalisesta tykityksestä. |
PS3-version demoa kokeilleena ihmetyttää, miksei SIXAXIS-ohjaimella onnistu liipaisimen asteittainen painaminen. Mutka laukeaa heti, kun vähänkin vetää. Xbox 360:llahan pitäisi tällainen yksityiskohta näkyä. |