Tämä on keskustelu NHL08 - PS3:lle vai X360:lle?, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: mä tässä arvon vielä kummalle ostan, poksun etuja on 60 fps ja tulee pikkasen aikasemmin, jos jaksaa sen viikon odottaa ...
mä tässä arvon vielä kummalle ostan, poksun etuja on 60 fps ja tulee pikkasen aikasemmin, jos jaksaa sen viikon odottaa niin luultavasti pleikkarille sen kyllä ostan, pienempi taustahäly ainakin ja poksulle on tullut jo enempi pelejä ostettua että voisi tasapainottaa kuppia. |
Nikki, älä osta Pleikkarille, jos sinulta X0 löytyy. |
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
Olkkarissa: Samsung 40F86, H/K HK980, H/K DVD29 JBL ES90-pari
|
Nyt: Resident Evil 5 Gold Edition (PS3) Odotuksessa:Skyrim(PS3) WWE 12 (PS3) UFC Undisputed 3(PS3), Sharp LC42XD1E Full HD
|
|
Peliin: Samsung 52A656, PS3+PlayTV, X360, H/K AVR255, ViasatHD, JBL E-Series 5.1
|
Nyt: PS3 ja Blu-ray-elokuvat
Kutaragi: "Konsolin pahin vihollinen ei ole toinen konsoli, vaan tyttöystävä." // Baron: "Jos haluatte pysyä pelaajina, niin älkää menkö naimisiin ja hankkiko lapsia"
Jeps, kumpaakin demoa olen pelannut ja vaikka PS3-versio tökkii enemmän, niin otan sen silti mieluummin koska SixA soveltuu paremmin nopeisiin urheilupeleihin ja koska en halua maksaa siitä, että pelaan sitä verkossa. Tässä muuten ote Gamespotin kommentista: "On the Xbox 360, NHL 08 runs a great deal better than it did last year in terms of frame rate. You'll see occasional choppy bits here and there, but they're rare. The PlayStation 3 version runs about as well as the Xbox 360 game did last year. It mostly sticks to about 30 frames a second, though it occasionally chops up on the ice, and cutscenes seem to take a big hit. It doesn't affect gameplay, so it's not a gigantic deal. It's just disappointing that the PS3 version is inferior in this one regard." |
PSP, PS3. Yamaha RX-V2067, Samsung 46LEC755. Magnat x 5, Sennheiser HD-555 & CX-500 II ja BK Monolith DF.
Odotuslistan kärki: Blur 2 Koneessa pyörivät: -
|
onko mahdollista että ps3 nhl:ään tulee jossain vaiheessa fps päivitys? nimittäin ilman sitä toi on aivan törkeetä kuraa kun on tottunut 360 versioon |
|
Nes --> Sega MD2 --> PS1 --> N64 --> PS2 --> PC --> NGC --> Xbox 360 --> PS3 --> Wii
Mitä mä oon vertaillu nii ps3:lla on terävämpi kuva eikä kummallakaan konsolilla töki yhtään! |