Tämä on keskustelu Faktat eri konsoleista! Ei enää sotaa!, Konsolisota alueella, joka on osa-alue Yhteiset alueella: Eli "Faktat eri konsoleista" ketjun on tarkoitus vertailla pelkästään konsolien fakta tietoja. Aiheesta on myös kehitteillä ohjelma. Ihan yleisesti sen ...
Eli "Faktat eri konsoleista" ketjun on tarkoitus vertailla pelkästään konsolien fakta tietoja. Aiheesta on myös kehitteillä ohjelma. |
Last edited by Wiips 360; 02.12.2007 at 16:37.
Mikäs tuo Wiin ohjainkaiutin oikein on? |
Wiistä sen verran, että kyllä siihen langallisen netin saa. |
|
|
|
Tuosta sisäisestä muistista, eihän PS3:lla ja XO:lla voi tallentaa mitään jos ei ole kiintolevyä. Tuo Wiin sisäinen muistihan on sen oma "kiintolevy" Eli voi tallentaa jne. Eikös sitten PS3:n ja XO:n muisti ole RAM muisti? Vai käyttääkö wii sitä rammina ja tallentamisena? Sekavaa tekstia, sorkke. |
N64 | GBC | GBA | GC | NDS | PS2 | PSP | PC | XBOX 360 | Wii |
Gamertag: TaiZuuni
Graafisen prosessorinhan voisi myös lyhentää GPU. Minua ainakin ärsyttää kaikki konsolifani pojat jotka huutelevat että konsoli K on paras ja sillä on parhaimmat pelit yms. Jokainen konsolihan on paras. |
|
Ääniominaisuudet oli tuosta listasta jääneet pois, eli jotakuinkin näinhän ne taitaa mennä: |
|
En nyt tiedä, mitenkä tämä kuuluu, mutta eikös tuohon Xbox 360:n kiintolevykohtaan pitäisi tulla 0/20/120 GB...? |
On se jännä. Heti annoin periksi, seksin toivossa."
|
Nyt pelaan: The Elder Scrolls V: Skyrim | Ilves murisee!
*~Online gaming with console since 2002~*
|
|
Last edited by Wiips 360; 30.09.2007 at 20:02.
Itse lisäisin ohjainvertailuun Wiin pointteriominaisuuden. Juuri sen avulla se eniten erottuu muista ohjaimista. |
If it's worth doing, it's worth over-doing.
|
|
If it's worth doing, it's worth over-doing.
Eiks muka Wiissä oon bluetoothia? |
X360:ssä on kaksi paikkaa laitteen omille muistikorteille tai Memory Uniteiksi niitä kutsuvat. |
Last edited by Oliver; 30.09.2007 at 20:33.
"Facts all come with points of view" -Talking Heads- | "Don't believe the hype!" -Harry Allen, Hip-Hop Activist & Media Assassin-
PS3 & PS2 & PSP & X360 & GC | Pelien ikärajoista